AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #1 Skrevet 25. juli 2018 Jeg hadde ubeskyttet sex for typ en måned sia, jeg fikk allerede symptomer dagen etter å var kjapt etterpå hos lege, trodde det var uvi da. Så jeg har vært behandlet for uvi disse ukene. Fikk en telefon fra legen idag at jeg hadde klamydia.Jeg trodde det verste skulle være å kontakte personen å fortelle dette men nå leser jeg at jeg kan være steril pga klamydia. Sitter her helt sjelven å livredd, nesten på gråten over at jeg muligens er steril.. Hvor stor er sjangsen egentlig? Anonymkode: b4cec...136
PetrovaFire Skrevet 25. juli 2018 #2 Skrevet 25. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ubeskyttet sex for typ en måned sia, jeg fikk allerede symptomer dagen etter å var kjapt etterpå hos lege, trodde det var uvi da. Så jeg har vært behandlet for uvi disse ukene. Fikk en telefon fra legen idag at jeg hadde klamydia.Jeg trodde det verste skulle være å kontakte personen å fortelle dette men nå leser jeg at jeg kan være steril pga klamydia. Sitter her helt sjelven å livredd, nesten på gråten over at jeg muligens er steril.. Hvor stor er sjangsen egentlig? Anonymkode: b4cec...136 Kjønn?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #3 Skrevet 25. juli 2018 Jeg gikk med klamdydia ubehandlet i et år. Jeg blei ikke steril av det. Har en gutt på seks år. Anonymkode: 161d8...f69 1
PetrovaFire Skrevet 25. juli 2018 #5 Skrevet 25. juli 2018 For å bli steril av klamydia når man er jente, skal man vel få en ganske alvorlig betennelse i begge eggstokkene. I de fleste tilfeller blir man ikke steril av klamydia. Men du har satt i gang behandling?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #6 Skrevet 25. juli 2018 Det skal MYYYYYE til før du blir steril av klamydia,folk kan ha det i månedsvis, selv damer, uten at de blir sterile. Søsteren min hadde det ca 1.5 år da hun var ung og dum, og måtte ringe halve bygda. I dag er hun gift og har tre unger. Slapp helt av du, sjansen for at du er steril er så nær null at.. Anonymkode: f5b2e...da7 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #7 Skrevet 25. juli 2018 Jeg hadde klamydia i ca. 6 måneder før det ble oppdaget og behandlet. Har nå to barn. Fikk mitt første barn 12 år etter behandlingen. Gravid på første forsøk begge ganger. Anonymkode: a97f2...283
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #8 Skrevet 25. juli 2018 Kommer an på hvor kraftig infeksjon en har, og hvor lenge en går ubehandlet. Anonymkode: 8ca31...f1e
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #9 Skrevet 25. juli 2018 Startet behandlingen idag ja. Nå fikk jo jeg sterke symptomer som både jeg og lege trodde var uvi. Så har jo gått med disse smertene ihvertfall tre uker.. derfor er jeg urolig. Anonymkode: b4cec...136
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #10 Skrevet 25. juli 2018 Nå skal man heller ikke selvdiagnotisere seg selv eller ta sorgene på forskudd, så kanskje lurt å ikke tenke mer over det. Anonymkode: b4cec...136
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #11 Skrevet 25. juli 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Startet behandlingen idag ja. Nå fikk jo jeg sterke symptomer som både jeg og lege trodde var uvi. Så har jo gått med disse smertene ihvertfall tre uker.. derfor er jeg urolig. Anonymkode: b4cec...136 Tror nok det går bra. Jeg hadde hatt klamydia i nesten ett år før jeg oppdaget det. Oppdaget det ved at jeg fikk bekkenbetennelse fra helvete grunnet klamydia og har blitt gravid i etterkant av dette. Så bare slapp av 😊 Anonymkode: 01bc1...47a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå