Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kommet inn på sykepleien, men synes ikke høgskolen jeg har valgt gir tilstrekkelig informasjon om hvilken type politiattest jeg skal søke. På søknadssidene til politiet har jeg valgt kategori: "studenter", men under formål finnes det både "Opptak - generell" og "Opptak - Kommunale helse og omsorgstjenester". Jeg tipper det er sistnevnte som gjelder for sykepleien, men er usikker. Noen som vet sikkert? 

Anonymkode: 9bbc1...40b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde valgt den siste. Men ellers kan du jo ringe politikontoret å dobbeltsjekke?

Skrevet

Sistnevnte.

Skrevet
På 25.7.2018 den 15.18, AnonymBruker skrev:

Jeg har kommet inn på sykepleien, men synes ikke høgskolen jeg har valgt gir tilstrekkelig informasjon om hvilken type politiattest jeg skal søke. På søknadssidene til politiet har jeg valgt kategori: "studenter", men under formål finnes det både "Opptak - generell" og "Opptak - Kommunale helse og omsorgstjenester". Jeg tipper det er sistnevnte som gjelder for sykepleien, men er usikker. Noen som vet sikkert? 

Anonymkode: 9bbc1...40b

Men som sykepleierstudent skal du jo gjennom flere praksisperioder på sykehus. Og det er jo spesialisthelsetjenesten. Ikke kommunale helse og omsorgstjenester. Jeg hadde krysset av for "Opptak - generell" hvis jeg var deg. Og hvis du er i tvil så er vel det beste å ringe enten høgskolens servicetorg/informasjonsskranke  eller politiet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...