Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørr hva han mente,om han mener dere k u n er venner.. 

Anonymkode: 99733...701

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han kommer aldri til å bli kjæresten din, fordi du har latt han dure i vei i 4 år med bullshittet sitt. Han har ingen respekt for deg og kommer ikke til å bli kjæreste med en han ikke har respekt for. 

Anonymkode: c7057...253

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg henger med en mann, vi kaller oss bare venner, men egentlig er vi kjærester. Han vil bare ikke bruke det ordet. Vi henger sammen bestandig så sant vi ikke jobber.

Idag fortalte han meg at han skal på guttetur og det er helt greit for meg. Helt til han fortalte litt mer.

De han skal reise med en typ 20 år yngre enn han og single alle sammen. De sksl til Hamburg og rettere sagt Reeperbahn.

Hsn mente dette kunne bli gøy og at han hadde jo lov siden vi bare er venner.

Nå skal jeg til han i helgen og dette såret med faktisk. Han snakker så mye om fremtiden med meg, kan ikke finne bedre enn meg osv osv osv. Vi blir oppfattet som kjærester også av andre. Vi ferierer, handler, besøker familie og venner sammen.

Hvordan skal jeg en gang for alle ta opp dette om vi skal satse på fremtiden eller ikke? Vi henger sammen på 4 året nå og det er grunner til at vi ikke har flyttet sammen ennå. Vi er stort sett hos han, fordi det er enklest.

Jeg er bare så skuffet og OM han har seg med ei i Tyskland og jeg finner det ut, så er han min uvenn for livet.

Anonymkode: a412a...e49

har jo ikke så mye å si hvordan andre oppfatter dere når han selv oppfatter dere som venner og ikke kjærester. du kunne ikke nektet han å dra selv om dere var sammen

Anonymkode: 28465...391

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke så mange får seg lett sex i utelanset jo mindre de betaler sex?

Anonymkode: c46bf...90f

Ja, da må han nok betale. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg henger med en mann, vi kaller oss bare venner, men egentlig er vi kjærester. Han vil bare ikke bruke det ordet. Vi henger sammen bestandig så sant vi ikke jobber.

Idag fortalte han meg at han skal på guttetur og det er helt greit for meg. Helt til han fortalte litt mer.

De han skal reise med en typ 20 år yngre enn han og single alle sammen. De sksl til Hamburg og rettere sagt Reeperbahn.

Hsn mente dette kunne bli gøy og at han hadde jo lov siden vi bare er venner.

Nå skal jeg til han i helgen og dette såret med faktisk. Han snakker så mye om fremtiden med meg, kan ikke finne bedre enn meg osv osv osv. Vi blir oppfattet som kjærester også av andre. Vi ferierer, handler, besøker familie og venner sammen.

Hvordan skal jeg en gang for alle ta opp dette om vi skal satse på fremtiden eller ikke? Vi henger sammen på 4 året nå og det er grunner til at vi ikke har flyttet sammen ennå. Vi er stort sett hos han, fordi det er enklest.

Jeg er bare så skuffet og OM han har seg med ei i Tyskland og jeg finner det ut, så er han min uvenn for livet.

Anonymkode: a412a...e49

Herregud hvor gamle er dere, 20?? Du TROR tydeligvis dere er kjærester, han tror ikke det. You do the math. Ta praten eller dump han. Skjønner ikke du har godtatt dette i fire år. 

Anonymkode: 08780...116

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...