Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg henger med en mann, vi kaller oss bare venner, men egentlig er vi kjærester. Han vil bare ikke bruke det ordet. Vi henger sammen bestandig så sant vi ikke jobber.

Idag fortalte han meg at han skal på guttetur og det er helt greit for meg. Helt til han fortalte litt mer.

De han skal reise med en typ 20 år yngre enn han og single alle sammen. De sksl til Hamburg og rettere sagt Reeperbahn.

Hsn mente dette kunne bli gøy og at han hadde jo lov siden vi bare er venner.

Nå skal jeg til han i helgen og dette såret med faktisk. Han snakker så mye om fremtiden med meg, kan ikke finne bedre enn meg osv osv osv. Vi blir oppfattet som kjærester også av andre. Vi ferierer, handler, besøker familie og venner sammen.

Hvordan skal jeg en gang for alle ta opp dette om vi skal satse på fremtiden eller ikke? Vi henger sammen på 4 året nå og det er grunner til at vi ikke har flyttet sammen ennå. Vi er stort sett hos han, fordi det er enklest.

Jeg er bare så skuffet og OM han har seg med ei i Tyskland og jeg finner det ut, så er han min uvenn for livet.

Anonymkode: a412a...e49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kaller han deg bare en venn hvis dere alltid er sammen, har dere sex sammen også? 

Hvis jeg var deg hadde jeg ikke hatt romantisk forbindelser til ham (oppleve kjæresteting sammen) dersom han sier at dere bare er venner. 

• Liker 16
Skrevet

Du får gi han ultimatum: kjæreste eller ikke(ikke venner)? Klart at han liker sikkert venneforholdet deres, da kan han styre litt sjøl og være kjæreste med deg når han vil. 

• Liker 11
Gjest supernova_87
Skrevet

Du skriver at du blir såret "faktisk", som om det skulle være noe særlig rart med det. Og det er det jo ikke. Og hva faen skal det bety at "han har jo lov"? Lov til hva da? 

Han vil hverken kalle dere kjæresten men heller ikke love deg troskap? Jeg kjenner til en hel del som vil vente med å bli sammen, men FIRE år? Og selv om man venter med å offisielt bli sammen, så er man da eksklusive. 

Hvordan du tar det opp? Rett frem.  

"Jeg vil snakke med deg om noe som er viktig for meg. Nå har vi holdt på i fire år og jeg har nå behov for å vite engang for alle hva dette er og hva du vil med det. Det er ikke greit for meg at du ligger med andre, og hvis du planlegger noe sånt om anledningen byr seg vil jeg ikke lenger være med deg. Jeg vil xxx..."

I følge "he's just not that into you" er ikke denne fyren egentlig interessert. Om han virkelig ønsket en fremtid med deg og ingen andre ville han ikke på 4. året være redd for å binde seg. Du duger inntil noe bedre dukker opp, og du fortjener så mye bedre. Og det skal du ikke være redd for å fortelle ham. Om det skremmer han vekk så var han ikke særlig interessert i utgangspunktet.  Og hvis han er det vil han tvertimot endelig skjønne at du ikke finner deg i alt mulig. 

Skrevet

Han får både i pose og sekk, du får ingenting. Sett ned foten. 

• Liker 9
Skrevet

Du er sammen med en liten luring, du. Så lenge han får gjemme seg bak "vi er bare venner" og praktisere som kjærester, så slipper han forpliktelser og stå til ansvar for handlingene - fri til å gjøre nett hva han vil - fordi at dere "bare er venner".

AnonymBruker
Skrevet

Du eier han ikke. Hvis han holder seg i skinnet, er han en som er verdt å ta vare på, hvis ikke... la han gå! 

Anonymkode: 74f7a...2b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han bruker deg. Pose og sekk.  Ikke noe tap ts. Finn deg en ordentlig mann istede. 

Anonymkode: 6f9ae...591

• Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, Duff skrev:

Han får både i pose og sekk, du får ingenting. Sett ned foten. 

Ingenting? Hun får da akkurat det samme som han....

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet med 100% sikkerhet at han ikke er på let etter en annen dsme. Når han skulle fått gjort det skjønner jeg ikke. Vi skriver til hverandre omtrent hele tiden når vi er på jobb og når vi har fri så er vi sammen.

Fader så irritert jeg er nå

AnonymBruker
Skrevet

Du skulle aldri gått med på at dere bare er venner. Velkommen til et drama du har lagd selv. Flytt inn med ham på eget ansvar... 

Anonymkode: d35dd...80f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet med 100% sikkerhet at han ikke er på let etter en annen dsme. Når han skulle fått gjort det skjønner jeg ikke. Vi skriver til hverandre omtrent hele tiden når vi er på jobb og når vi har fri så er vi sammen.

Å finne andre damer tar ikke nødvendigvis mye tid. Og han er jo tydeligvis så sjarmerende at han kan slippe unna med sex og vage ord, så han er nok typen som kan få seg ny dame bare han kjøper sjokolade i kiosken. Han trenger ikke en gang slå opp med deg først, for dere er jo ikke sammen. 

Anonymkode: d35dd...80f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, FrodeF said:

Ingenting? Hun får da akkurat det samme som han....

Nei, ikke commitment

Anonymkode: c2ea9...b80

• Liker 3
Gjest supernova_87
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det skulle da bare mangle at han ikke er. Man kan forvente adskillig mer enn at "han LETER ikke etter andre enn meg". Og får man forventer mer så får man heller ikke mer. We accept the love we think we deserve. 

Jeg skjønner godt at du er irritert både på deg selv og ham. Han har jo ikke egentlig behandlet deg dårlig heller. Å være i et forhold med en som ikke vil binde seg er jo noe du har valgt selv. Men du trenger ikke å velge det lenger. Forvent mer. Ikke ta til takke. 

AnonymBruker
Skrevet

Så han skal til horestrøket i Hamburg på guttetur med en gjeng ungfoler? Wtf? Dette hadde jeg avsluttet først som sist. Så får han bevise noe ved å velge deg over tur på bordell. Fy søren så usmakelig! 

Anonymkode: 6f0f5...01c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke commitment

Anonymkode: c2ea9...b80

De er jo bare fuckfriends, ikke kjærester. Ingen forpliktelser noen veier. 

Anonymkode: 0c0cd...0d0

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er jo bare fuckfriends, ikke kjærester. Ingen forpliktelser noen veier. 

Anonymkode: 0c0cd...0d0

Men hun vil ikke ha det slik. 

• Liker 2
Skrevet

Du må ta praten med ham, trådstarter. Vær ærlig og si det som det er. 

AnonymBruker
Skrevet

Han sier jo at han mener det er rom for prostituerte i forholdet deres. Er det ikke rom for det i dine øyne, TS - så må du sette ned foten, ikke la deg lure lenger, og gå videre. Har dere sex, så ville jeg testet meg for kjønnssykdommer omgående! 

Anonymkode: 6f0f5...01c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke så mange får seg lett sex i utelanset jo mindre de betaler sex?

Anonymkode: c46bf...90f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...