SpartaCruz Skrevet 25. juli 2018 #1 Skrevet 25. juli 2018 (endret) Jeg føler det er et problem at folk stirrer besatt med et krenkende og dømmende blikk, på offentlig sted og på t-bane o.l. Som jeg forstår, så er det mange som irriterer seg over det samme. Endret 21. august 2018 av SpartaCruz
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #2 Skrevet 25. juli 2018 Det er fordi det er så utrolig trangt overalt. Jungel-instinktene kommer frem. Mange ganger tenker jeg: dette er en ypperlig anledning for deg å bevise hvor sofistikert du er. Men de benytter ikke anledningen til å være sofistikerte. Det sofistikerte er å ha medynk med det som er svakere, jungelloven ler av alle man kan fornedre. Jeg tror at mennesker kun klarer å være sofistikerte om de har 10 Stk kamera på seg, et stort følge som ser på (av de rette personene), og når de føler seg bra. Det å være sofistikert mot hun som ikke er helt med er noe som ikke faller noen inn. Da skal folk virkelig demonstrere sin superiorness, granske, titte, gå rundt, se på, titte mer, ikke slippe blikket ned, glo litt, glo mer, sjekke fingre om de har skitt, sjekke sko, sjekke klær, sjekke bukser. skulle jo tro at de likte å sjekke noen på eget nivå. Men nei, de sjekker bare ut dem de vet de ikke taper en dritt på. juks ass. De skulle helle valgt en tigger. det som hadde vært kulest var om de oppførte seg slik mot sjefen sin, men det er smaker bedre å rappe selvtillit fra noen som ikke har lyst til å gå ned så mye i standard. Det å glo noen inn i øynene er sykt lav standard. Det er flaut. Man virker desperat. Desperat etter feedback. Anonymkode: 98274...3e4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #3 Skrevet 25. juli 2018 Tenk at noen oppfører seg slik fordi de er så SYKT DESPERATE? Det er så sykt flaut. Og en annen ting er at jeg har observert hvordan andre observerer og hva slags tanker de legger seg opp gjennom sine observasjoner. Jeg har mistet lysten til å observere. Det er ikke noe poeng i å observere når det ikke er noe å observere. Andres magiske observasjonskraft har gjort at det ikke er noe stas lenger å observere. Når man hyller det ekle, da gidder ikke jeg å se lenger. Det føles som at man hyller en ubrukelig omgangsform i samfunnet. Anonymkode: 98274...3e4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #4 Skrevet 25. juli 2018 Ts er åpenbart blitt utsatt for seksuell trakassering. Dette er straffbart og skal politianmeldes. Anonymkode: 61b45...d6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå