AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #1 Skrevet 25. juli 2018 Hører på «dine penger« podcasten, og der sa Hallgeir at han har vært på KGs økonomiside og lest. Hvem vet, kanskje han er her enda? Hvis du er her Hallgeir: takk for at du har gjort meg interessert i egen økonomi, Luksusfellen er favorittprogrammet mitt! Noen andre som ser på Luksusfellen/hører på poden? Anonymkode: 69ccb...119 26
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #2 Skrevet 25. juli 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hører på «dine penger« podcasten, og der sa Hallgeir at han har vært på KGs økonomiside og lest. Hvem vet, kanskje han er her enda? Hvis du er her Hallgeir: takk for at du har gjort meg interessert i egen økonomi, Luksusfellen er favorittprogrammet mitt! Noen andre som ser på Luksusfellen/hører på poden? Anonymkode: 69ccb...119 Mange henger på kg, og bruker eksempler fra forumet i sin undervisning, kursing ol. For å trekke frem skrekkekesempler på både jus, barnevern og særlig kvinners manglende tanker for egen rettsikkerhet. Jeg har vært på ulike kurs og seminarer der tråder og saker fra kg har blitt vist på storskjerm og kommenter eller plukket fra hverandre. Anonymkode: 3fd30...11e 8
Million Skrevet 25. juli 2018 #3 Skrevet 25. juli 2018 Jeg har sett alle episodene av Luksusfellen. Både den svenske og den norske. De episodene jeg ikke har sett på tv, har jeg sett på Viafree som er gratis. Noen har jeg til og med sett to ganger (en gang på tv og en gang på nett). Har lært mye av den serien. Blant annet kadaverdisiplin når det gjelder bruk av kredittkort. Alltid betale hele regningen når den kommer og ikke utsette noe beløp så det blir renter på det, og ikke bruke det for mer enn hva man vet man har råd til å betale når fakturaen kommer. 3
Knirke Skrevet 25. juli 2018 #4 Skrevet 25. juli 2018 Jeg er også stor fan av Luksusfellen, men synes kanskje de kunne hatt godt av å fornye seg litt? Kanskje gi litt råd om økonomi som ikke nødvendigvis bare handler om å bruke minst mulig. At det kan lønne seg å bruke kredittkort dersom man betaler regningen i tide, bare for å ta et eksempel. Evt hvor man bør plassere penger dersom man faktisk har litt til overs. Podcasten visste jeg ikke om, den skal jeg laste ned💰💰 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #5 Skrevet 25. juli 2018 26 minutter siden, Million skrev: Jeg har sett alle episodene av Luksusfellen. Både den svenske og den norske. De episodene jeg ikke har sett på tv, har jeg sett på Viafree som er gratis. Noen har jeg til og med sett to ganger (en gang på tv og en gang på nett). Har lært mye av den serien. Blant annet kadaverdisiplin når det gjelder bruk av kredittkort. Alltid betale hele regningen når den kommer og ikke utsette noe beløp så det blir renter på det, og ikke bruke det for mer enn hva man vet man har råd til å betale når fakturaen kommer. Vet du hvor jeg kan se de første sesongene, ligger de på et annet sted? Ligger bare noen ute på Viafree 😕 Samme her, har sett «ynglingsepisodene» flere ganger Anonymkode: 69ccb...119
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #6 Skrevet 25. juli 2018 17 minutter siden, Knirke skrev: Jeg er også stor fan av Luksusfellen, men synes kanskje de kunne hatt godt av å fornye seg litt? Kanskje gi litt råd om økonomi som ikke nødvendigvis bare handler om å bruke minst mulig. At det kan lønne seg å bruke kredittkort dersom man betaler regningen i tide, bare for å ta et eksempel. Evt hvor man bør plassere penger dersom man faktisk har litt til overs. Podcasten visste jeg ikke om, den skal jeg laste ned💰💰 Podcasten er genial Å høre Hallgeir snakke om økonomi er ren balsam for sjela Anonymkode: 69ccb...119 6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #7 Skrevet 25. juli 2018 54 minutter siden, Knirke skrev: Jeg er også stor fan av Luksusfellen, men synes kanskje de kunne hatt godt av å fornye seg litt? Kanskje gi litt råd om økonomi som ikke nødvendigvis bare handler om å bruke minst mulig. At det kan lønne seg å bruke kredittkort dersom man betaler regningen i tide, bare for å ta et eksempel. Evt hvor man bør plassere penger dersom man faktisk har litt til overs. Podcasten visste jeg ikke om, den skal jeg laste ned💰💰 Men de på luksusfellen greier jo ikke begrense seg. Derfor kan de ikke ha kredittkort i det hele tatt. Anonymkode: 1e6f7...a4c 20
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #8 Skrevet 25. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange henger på kg, og bruker eksempler fra forumet i sin undervisning, kursing ol. For å trekke frem skrekkekesempler på både jus, barnevern og særlig kvinners manglende tanker for egen rettsikkerhet. Jeg har vært på ulike kurs og seminarer der tråder og saker fra kg har blitt vist på storskjerm og kommenter eller plukket fra hverandre. Anonymkode: 3fd30...11e Veldig rart, man vet jo ikke om det som skrives her et sant en gang, mange troll, og folk som anonymisert til situasjonen er en helt annen. Og du, det er ikke bare skrekeksempler fra kvinner her, også fra menn. Anonymkode: a314a...e9d 7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #9 Skrevet 25. juli 2018 Hallgeir, du er så kjekk at jeg iblant ønsker meg økonomiproblemer for å få deg på døra! 😘 Anonymkode: 20f9b...f40 21
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #10 Skrevet 25. juli 2018 Lurer på hvordan man får sett svenskeversonen? Boen ligger ute på viafree, men ikke alle. Anonymkode: fcd1f...f1f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #11 Skrevet 25. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallgeir, du er så kjekk at jeg iblant ønsker meg økonomiproblemer for å få deg på døra! 😘 Anonymkode: 20f9b...f40 😂 Anonymkode: a314a...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #12 Skrevet 25. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallgeir, du er så kjekk at jeg iblant ønsker meg økonomiproblemer for å få deg på døra! 😘 Anonymkode: 20f9b...f40 Enig, håper jeg finner meg en som Hallgeir Et ekte forbilde! TS Anonymkode: 69ccb...119 6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #13 Skrevet 25. juli 2018 Omg, Hallgeir, er du her??? Vil bare si at jeg og venninnene mine begynte å se på luksusfellen for veldig mange år siden, vi digger deg spesielt, og har tatt til oss alle luksusfellens tips angående sparing, budsjett, og de eneste lånene vi har i dag er huslån! Takk for all den gode jobben! Anonymkode: 71bb9...ef8 8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #14 Skrevet 25. juli 2018 Hei damer, her er jeg! Gøy og se at dere liker Luksusfellen så godt. Hallgeir out! Anonymkode: c5032...539 6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #15 Skrevet 25. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei damer, her er jeg! Gøy og se at dere liker Luksusfellen så godt. Hallgeir out! Anonymkode: c5032...539 LOL Anonymkode: fcd1f...f1f 15
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #16 Skrevet 25. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei damer, her er jeg! Gøy og se at dere liker Luksusfellen så godt. Hallgeir out! Anonymkode: c5032...539 Hei du. Her tar du feil - det er JEG som er Hallgeir thank you very much. Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Håper å se noen KG-ere som deltakere på neste sesong av LF. Anonymkode: 39906...fbd 8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #17 Skrevet 25. juli 2018 Tipper han trives best i telletrådene. Anonymkode: 51217...c9d 25
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #18 Skrevet 25. juli 2018 Hyggelig med gode tilbakemeldinger. Ønsker noen å melde seg på Luksusfellen kan man gjøre det her: http://www.tv3.no/luksusfellen/soknadsskjema God sommer! Anonymkode: fcd1f...f1f 12
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #19 Skrevet 25. juli 2018 Luksusfellen burde inngå i læreplanen på ungdomsskolen. Gode vaner må innøves tidlig. Anonymkode: 90656...590 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #20 Skrevet 25. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Podcasten er genial Å høre Hallgeir snakke om økonomi er ren balsam for sjela Anonymkode: 69ccb...119 Hallgeir er en hedersmann! Anonymkode: 18808...e4e 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå