Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er nysgjerrig på hvem som tjener mest i et parforhold.

Din brutto inntekt:

Din kvinnes/manns brutto inntekt:

Ikke vær redd for å svare hvis du føler du ikke tjener «nok», jeg tjener langt under gjennomsnittet selv :)

Anonymkode: 849d4...50b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har svart før og det ble rabaler. Så jeg går ikke på limpinnen igjen, men ...lykke til resten av KG.

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 15584...8f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Damen:800.000, Mannen: 750.000

Anonymkode: b04b6...105

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 15584...8f2

Jeg ønsker å vite hva lønnene er, den tråden ga meg ikke så mye :) 

Anonymkode: 849d4...50b

AnonymBruker
Skrevet

Min ca 700.000

Han ca 250.000 i år, men 45000 i fjor. 

Anonymkode: 95967...58e

AnonymBruker
Skrevet

I fjor tjente jeg ca 520 000. Han tjente ca 480 000.

Året før tjente jeg ca 480 000 og han 670 000.

I år havner jeg på 500 000 og han på 650 000 tipper jeg.

Anonymkode: 663ad...1eb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg: 435.000

Han: 490.000

Anonymkode: c4a30...7fd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (dame): 1 050 000

Mannen: 750 000

Anonymkode: 1fcbc...ad6

AnonymBruker
Skrevet

Vi har samme utdanning og har omtrent samme lønn i dag (med vidt forskjellige jobber). Vi må vel i dag defineres som høytlønte (godt over 1 mill hver), men det har selvfølgelig ikke alltid vært slik. De årene vi har vært sammen så har det variert hvem som har tjent mest. En stund lå hun godt over meg, mens jeg har dratt fra de siste årene. I det siste har hun nesten tatt meg igjen. Inntekt avhenger av kompetanse (formal- og realkompetanse), innsats, bransje og ikke minst flaks/uflaks. Inntekt er heller ikke alltid statisk eller noe som følger en lineær utvikling. Jeg har en usikker jobb, der jeg kan få fyken nesten på dagen og hvis det skjer må jeg sannsynligvis gå ned en god del i lønn i neste jobb.

Anonymkode: 6efb8...e39

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Wonders skrev:

Har svart før og det ble rabaler. Så jeg går ikke på limpinnen igjen, men ...lykke til resten av KG.

Synd, jeg liker deg, du fortjener ikke kødd her inne.

Anonymkode: fbf6a...6bb

• Liker 3
Skrevet

Han tjener vel rundt 600K, og jeg rundt 450K. Han kommer til å tjene myyyyye mer enn meg etterhvert da 🧐

Skrevet

Hvorfor er du nysgjerrig på dette? 

Min mann har en årsinntekt på  langt under det halve av min.  Til sammen klarer vi oss godt :)

AnonymBruker
Skrevet

Han ca 450 000

Hun ca 1 mill

Anonymkode: 66c65...345

AnonymBruker
Skrevet

Her ligger vi ganske likt akkurat nå, rundt 450.000 hver. Men i løpet av de 20 årene vi har vært sammen har det variert veldig. Jeg tjente klart mest de første årene vi var sammen, mens han har hatt en periode som selvstendig næringsdrivende der han tjente nesten det dobbelte av meg.
Nå er vi begge ansatt, han i privat sektor og jeg i det offentlige. Klarer oss helt fint og trives på jobb :-)

Anonymkode: a9712...e2f

Skrevet
8 timer siden, Peaches skrev:

Han tjener vel rundt 600K, og jeg rundt 450K. Han kommer til å tjene myyyyye mer enn meg etterhvert da 🧐

Hva er K forkortelse for? Har ikke helt forstått det. Forkortelsen for kroner vet jo alle hva er. Hvorfor bruke en annen bokstav? 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd, jeg liker deg, du fortjener ikke kødd her inne.

Anonymkode: fbf6a...6bb

Takk. :strix::kaffekopp::kghjerte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han tjener mest, men det er ikke så rart siden han jobber på sjøen. Han vil søke seg dagjobb på land til vi skal ha barn, og da kan det fort bli jeg som tjener mest. 

Anonymkode: a431c...340

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Wonders skrev:

Hva er K forkortelse for? Har ikke helt forstått det. Forkortelsen for kroner vet jo alle hva er. Hvorfor bruke en annen bokstav? 

K (kilo) står for 1000. I vekt blir KG (kilo gram) brukt. Når man snakker om summer, bruker man bare K, istedet for å skrive hele summen. 

Anonymkode: 07af1...395

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

K (kilo) står for 1000. I vekt blir KG (kilo gram) brukt. Når man snakker om summer, bruker man bare K, istedet for å skrive hele summen. 

Anonymkode: 07af1...395

Takk for oppklaringen :blomst:

For en merkelig måte å skrive på. Det er dette noe som er kommet nå i det siste? Helt fremmed for meg, har sett det på instagram osv, men ikke tenkt at vi her hjemme skal begynne å bruke begrepet slik i det daglige...

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Wonders said:

Takk for oppklaringen :blomst:

For en merkelig måte å skrive på. Det er dette noe som er kommet nå i det siste? Helt fremmed for meg, har sett det på instagram osv, men ikke tenkt at vi her hjemme skal begynne å bruke begrepet slik i det daglige...

Nei, og forkortelsen brukes i nesten alle språk.

Anonymkode: e31fb...3ae

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...