Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...berre uter etter nokre tips eg altså.

Saka er: Er veldig glad i kjolar, og vil veldig gjerne ha ein ny fin selskapskjole - skal m.a. i bryllaup til svigerinna mi i sommar.

Kluet er at eg er ein str. 36 i overkroppen, men nærare 38 over hoftene. Dette gjer det litt vanskeleg å finne ein kjole som sit fint - vert anten 'slaskete' oppe eller litt for stram nede.

Plan A: Finne ein kjole med empireliv.

Plan B: Finne todelt kjole.

Plan C: Finne ein kjole med snøring i livet - som den førre finkjolen min (forøvrig kjøpt på VO for under tusenlappen! :) )

Plan D: ...?

Kler kun varme nyansar, og ikkje 'blanke' stoff (veldig glad i chiffon og andre mjuke stoff).

Nokon som veit om den perfekte kjolen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreslår at du kikker her:

www.snart-gift.no

Kjøpte nettop kjole der, kjempefornøyd! Hun har noen smarte i to deler, kan det være noe?

Skrevet
Foreslår at du kikker her:

www.snart-gift.no

Kjøpte nettop kjole der, kjempefornøyd! Hun har noen smarte i to deler, kan det være noe?

Tusen takk for tips! :)

[url=http://www.snart-gift.no/angelored14.htm]Denne likte eg veldig godt! Men så ildraud kjole er kanskje ikkje så smart i bryllaup - veit nokon meinar at det ikkje passar seg...

Når det gjeld dei todelte, kunne det nok vore ein fin idè, viss det ikkje var for at dei berre finst i blått... (definitivt IKKJE min farge :wink:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...