Pip Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 ...berre uter etter nokre tips eg altså. Saka er: Er veldig glad i kjolar, og vil veldig gjerne ha ein ny fin selskapskjole - skal m.a. i bryllaup til svigerinna mi i sommar. Kluet er at eg er ein str. 36 i overkroppen, men nærare 38 over hoftene. Dette gjer det litt vanskeleg å finne ein kjole som sit fint - vert anten 'slaskete' oppe eller litt for stram nede. Plan A: Finne ein kjole med empireliv. Plan B: Finne todelt kjole. Plan C: Finne ein kjole med snøring i livet - som den førre finkjolen min (forøvrig kjøpt på VO for under tusenlappen! ) Plan D: ...? Kler kun varme nyansar, og ikkje 'blanke' stoff (veldig glad i chiffon og andre mjuke stoff). Nokon som veit om den perfekte kjolen?
Annevenn Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 Foreslår at du kikker her: www.snart-gift.no Kjøpte nettop kjole der, kjempefornøyd! Hun har noen smarte i to deler, kan det være noe?
Pip Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2005 Foreslår at du kikker her: www.snart-gift.no Kjøpte nettop kjole der, kjempefornøyd! Hun har noen smarte i to deler, kan det være noe? Tusen takk for tips! [url=http://www.snart-gift.no/angelored14.htm]Denne likte eg veldig godt! Men så ildraud kjole er kanskje ikkje så smart i bryllaup - veit nokon meinar at det ikkje passar seg... Når det gjeld dei todelte, kunne det nok vore ein fin idè, viss det ikkje var for at dei berre finst i blått... (definitivt IKKJE min farge )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå