Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger følgende informasjon:

• Fornavnet ditt
  • Stjernetegn
  • Fødselsår 
  • Et spørsmål. For eksempel  "Hvordan går datingen med meg og Olav, Skytte, født 1980?" eller "hvordan går det med forfremmelsen jeg vil ha på jobben?" osv.

Dersom du ikke vil oppgi denne infoen i tråden, kan du sende meg PM og referere til spørsmål i tråden. Legg gjerne ved hvilken AB-kode du har i såfall så jeg finner det igjen :)  Jeg er ikke så opptatt av om du krysser av for AnonymBruker eller ikke - jeg skal uansett ikke inn på brukeren din for å se hva du har skrevet i andre tråder. 

Flere i tidligere tråder har kun spurt generelt, for å så å komme med oppfølgingsspørsmål på det de egentlig ville spørre om. Spør du generelt, får du et generelt svar. Spør om det du faktisk lurer på :) 

Noe viktig her er tilbakemelding. Jeg bruker omtrent en halvtime på et legg. "Betalingen" du gir er en tilbakemelding. Jeg vil kun svare de som sier de vil gi tilbakemelding. Det er viktig at du faktisk gjør dette!

Jeg svarer ikke på spørsmål om helse, fødsler, liv og død. Er du bekymret for helse eller sykdom - oppsøk lege. 

Dette kan du se på som underholdning. Du bør ikke basere livet ditt på rådene du får her - følg din egen frie vilje og det som virker fornuftig for deg ❤️ 

Jeg vil svare i tråden ved anledning, så ikke fortvil om det tar mer enn noen minutter. Det tar uansett litt tid å legge et legg :)  

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
  • Maria
  • Tyren
  • 1991

Kommer konflikten som er mellom kjæresten min og min familie til å roe seg og gå over? 

På forhånd takk for svar :) 

Anonymkode: ce541...b29

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:
  • Maria
  • Tyren
  • 1991

Kommer konflikten som er mellom kjæresten min og min familie til å roe seg og gå over? 

På forhånd takk for svar :) 

Da har jeg lagt ut kortene på konflikten mellom familien din, og kjæresten din som jeg fikk info om på pm

Jeg tror du klarer deg veldig godt, uansett her. 

Denne gangen begynner jeg med beskjed du fikk, og lurer på, snakker din familie mye negativt om kjæresten din bak ryggen din? Jeg får opp varsel om at dette må du være obs på. At noen kanskje er litt slu.

Ser ut som du/kjæresten/din familie er akkurat som et trekantdrama. Og skjønner at dette er tungt for deg, at du kanskje har mange tanker om saken. Litt sånn indre kamp?

Det ser ut som du er veldig glad i familien din. Men kanskje de ikke helt klarer å akseptere at du står ved din kjæres side alltid?

Jeg tror ikke denne konflikten går over av seg selv.  At noen kanskje må ta det første skrittet, sette ting i gang, for at dette skal gå bra. Men DU kommer seirende ut av situasjonen uansett. Jeg får opp seier på deg, og felles feiring/sammenkomst. 

AnonymBruker
Skrevet

Jorunn

Tvillingene

1976

jeg har vært gjennom en traumatisk hendelse over lengre tid. 

Jeg lurer på om jeg kommer til å møte en mann som elsker meg og som jeg elsker og som jeg kan STOLE på en gang i fremtiden?

Anonymkode: ff3e0...b6f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gi tilbakemelding, jeg er brukeren ovenfor.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, i - magikeren skrev:

Da har jeg lagt ut kortene på konflikten mellom familien din, og kjæresten din som jeg fikk info om på pm

Jeg tror du klarer deg veldig godt, uansett her. 

Denne gangen begynner jeg med beskjed du fikk, og lurer på, snakker din familie mye negativt om kjæresten din bak ryggen din? Jeg får opp varsel om at dette må du være obs på. At noen kanskje er litt slu.

Ser ut som du/kjæresten/din familie er akkurat som et trekantdrama. Og skjønner at dette er tungt for deg, at du kanskje har mange tanker om saken. Litt sånn indre kamp?

Det ser ut som du er veldig glad i familien din. Men kanskje de ikke helt klarer å akseptere at du står ved din kjæres side alltid?

Jeg tror ikke denne konflikten går over av seg selv.  At noen kanskje må ta det første skrittet, sette ting i gang, for at dette skal gå bra. Men DU kommer seirende ut av situasjonen uansett. Jeg får opp seier på deg, og felles feiring/sammenkomst. 

Tusen takk for svar! :)
Det stemmer nok ganske riktig at familien min snakker negativt om ham, og at dette er veldig tungt for meg. Jeg får bare håpe at det går over på en eller annen måte! 

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Jorunn

Tvillingene

1976

jeg har vært gjennom en traumatisk hendelse over lengre tid. 

Jeg lurer på om jeg kommer til å møte en mann som elsker meg og som jeg elsker og som jeg kan STOLE på en gang i fremtiden?

Er det du som også sendte meg PM? :) 

Skrevet

Ja

36 minutter siden, i - magikeren skrev:

Er det du som også sendte meg PM? :) 

Skrevet
43 minutter siden, Nåleputa said:

Ja

svart deg på PM ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Lisa, skytte, 1984.  Hvordan ser det ut på

jobben fremover

Anonymkode: 66a23...49f

AnonymBruker
Skrevet

Marianne vannmann 1988

Hvordan går forholdet mitt fremover, har han ekte følelser eller bare leker han?

Anonymkode: 2f022...cd2

Gjest boblebrist
Skrevet

Så gøy! Jeg sendte deg en pm, men du kan godt svare i tråden hvis du vil så lenge navnene er utelatt :)

AnonymBruker
Skrevet

Tilbakemelding fra «tvilling og vekt.»

Stemte meget godt det med lusking og å gå bak ryggen min. 

Og han har sakt at han alltid vil elske meg uansett hva som skjer, han bærer meg i hjertet sitt sier han.

Men jeg er sliten, har sovet minimalt og har høy puls, er kvalm og klarer ikke spise. Er stresset og fjern. 

Har intet ønske om graviditet.

vet det er en tredjepart her som han har sagt er syk i hodet og kjeftsmelle. 

Jeg vil gjerne se fremover, ha det godt med meg selv, smile og være lykkelig. Jeg er en kjærestejente, og han var den beste mannen jeg noen har hatt som kjæreste helt til jeg ble obs på at jeg ble lurt. 

Jeg velger å gå videre uten han. Kjenner stresset renner av etter avgjørelsen. 

Tusen takk❤️

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, boblebrist said:

Så gøy! Jeg sendte deg en pm, men du kan godt svare i tråden hvis du vil så lenge navnene er utelatt :)

Sendte deg tilbake på pm :)

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Tilbakemelding fra «tvilling og vekt.»

Stemte meget godt det med lusking og å gå bak ryggen min. 

Og han har sakt at han alltid vil elske meg uansett hva som skjer, han bærer meg i hjertet sitt sier han.

Men jeg er sliten, har sovet minimalt og har høy puls, er kvalm og klarer ikke spise. Er stresset og fjern. 

Har intet ønske om graviditet.

vet det er en tredjepart her som han har sagt er syk i hodet og kjeftsmelle. 

Jeg vil gjerne se fremover, ha det godt med meg selv, smile og være lykkelig. Jeg er en kjærestejente, og han var den beste mannen jeg noen har hatt som kjæreste helt til jeg ble obs på at jeg ble lurt. 

Jeg velger å gå videre uten han. Kjenner stresset renner av etter avgjørelsen. 

Tusen takk❤️

Så bra du tok et valg som føles riktig for deg! Ønsker deg alt godt! ❤️

Skrevet
4 hours ago, i - magikeren said:

Jeg vil kun svare de som sier de vil gi tilbakemelding.

⬆️⬆️⬆️⬆️

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Marianne vannmann 1988

Hvordan går forholdet mitt fremover, har han ekte følelser eller bare leker han?

35 minutter siden, AnonymBruker said:

jobben fremover

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jobben fremover

Jeg skal gi tilbakemelding 😊

Skrevet (endret)

sendt pm :) skal gi tilbakemelding

Endret av uret
AnonymBruker
Skrevet

Marianne vannmann 1988, lover å gi tilbakemelding.

AnonymBruker
Skrevet

Kristin Skytten 1981. Kommer jeg til å ha et forhold igjen?

Anonymkode: 0a7e8...c51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...