AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #1 Del Skrevet 25. juli 2018 Høres kanskje smålig ut, men det irriterer meg veldig at søstra hans henger masse med alle eksene hans. De var ikke venner i utgangspunktet, men begynte å henge sammen etter det ble slutt. Han mener at det ikke er vår business, og det sårer at det virker som at Jeg bare "må tåle" å ha de rundt oss hele tiden.. hva mener dere? Jeg føler meg nedprioritert til fordel for søstra Anonymkode: 215b3...706 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xayah Skrevet 25. juli 2018 #2 Del Skrevet 25. juli 2018 Så søsteren til kjæresten din henger med alle eksene til kjæresten din? wow, jeg hadde aldri tålt å ha eksene til min rundt oss hele tiden, hadde seriøst kikka.. jeg synes han burde forstå hvor tøft det er for deg, og hva om det var for eksempel dine ekser som var rundt dere hele tiden og hva han ville følt da... noen ganger man må bare sette partneren i samme situasjon slikt at de skal forstå, fordi noen tror det er okey for det meste, men ting er ikke okey. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #3 Del Skrevet 25. juli 2018 Hun må få henge med hvem hun vil, men hun trenger ikke dra dem i hus når du er der. Anonymkode: 2580e...afd 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplemos Skrevet 25. juli 2018 #4 Del Skrevet 25. juli 2018 Men er du ofte med søsteren da (og disse eksene)? Eller plager tanken på at søsteren henger med eksene deg? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #5 Del Skrevet 25. juli 2018 Han bor sammen med søsteren, så det er jo ikke som at det ikke påvirker oss. Hun var forlovet en periode og fortalte meg at en av de skulle være forlover, uansett hva jeg synes om den saken. Jeg sa at det er jo ikke mitt bryllup, så det må hun jo få bestemme selv. Virker som at hun viser muskler bare for å være den viktigste jenta i livet til broren, og som at han er for dum til å se det.. husk at de ble venner ETTER det ble slutt, og det er snakk om 3 stykker, føles ikke tilfeldig akkurat Anonymkode: 215b3...706 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #6 Del Skrevet 25. juli 2018 Når du omtaler kjæresten din som dum, og attpåtil er så smålig at du legger deg opp i hvem hans søster omgås så burde du hatt et skilt rundt halsen hvor det sto »intrigemaker»-Styr Unna Anonymkode: c67ec...728 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #7 Del Skrevet 25. juli 2018 Litt spesielt, kanskje, men det er jo ikke din sak hvem hun er venner med. Mine søsken er venner med min eks, selv nå ett år etter bruddet. Det er såklart litt merkelig for meg. Kjæresten bryr seg ikke, for det er jo sjelden vi er sammen alle sammen. Hvis søstera bor sammen med kjæresten din, er det ikke veldig rart at hun omgås hans ekser, hun har vel blitt mye kjent mens de var sammen. Hvis du ikke slutter å være så mistenksom mot søstera, graver du din egen grav i forholdet. Anonymkode: 7ffdb...ecb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #8 Del Skrevet 25. juli 2018 Selvfølgelig kan ikke jeg bestemme hvem hun er venner med, men synes det er rart av henne og av han å bare si "jaja sånn er det". Han er ikke venner med hennes ekser, sier han ikke forstår hvorfor han skulle være det. Han har også indirekte innrømt at han synes det er egoistisk av henne, men sier ingenting likevel. Synes dette er helt rart for å være helt ærlig.. Anonymkode: 215b3...706 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 25. juli 2018 #9 Del Skrevet 25. juli 2018 Selvfølgelig er dette noe du bare må tåle. Hverken du eller din kjæreste kan bestemme hvem søsteren hans skal være venn med? Hva mener du han skal gjøre da, forby henne å henge med dem? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #10 Del Skrevet 25. juli 2018 Det viktige spørsmålet er jo hvorfor han bor sammen med søsteren sin. Han bør finne seg et eget sted å bo. Da slipper dere å ha dem hengende rundt. Og TRE nylige ekser? Driftig kar, ja! Anonymkode: bf750...0e1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #11 Del Skrevet 25. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det viktige spørsmålet er jo hvorfor han bor sammen med søsteren sin. Han bør finne seg et eget sted å bo. Da slipper dere å ha dem hengende rundt. Og TRE nylige ekser? Driftig kar, ja! Anonymkode: bf750...0e1 Svaret på det er nok fordi det er billigere å bo to enn en i større leilighet. Han kan sikkert finne et eget sted å bo, men til samme pris blir det sikkert mer et kott. Anonymkode: 7ffdb...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #12 Del Skrevet 25. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det viktige spørsmålet er jo hvorfor han bor sammen med søsteren sin. Han bør finne seg et eget sted å bo. Da slipper dere å ha dem hengende rundt. Og TRE nylige ekser? Driftig kar, ja! Anonymkode: bf750...0e1 Begge bor hos foreldrene.. er ikke etnisk norske Anonymkode: 215b3...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #13 Del Skrevet 25. juli 2018 Løsningen er at du kommer overrens med eksene også. Så kan ikke søsteren vise muskler mer Anonymkode: 5a381...a24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #14 Del Skrevet 25. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Begge bor hos foreldrene.. er ikke etnisk norske Anonymkode: 215b3...706 Så....egentlig bor han med FORELDRENE sine. Og søsknene sine. Og skal sikkert bo der til de gifter seg eller noe. Hvorfor er du forbanna på søstera hans, igjen? Det er jo ikke hun som cockblocker deg, men det faktum at alle damer han omgås, også må omgås hele familien fordi det faktisk er der han velger å bo. Og det funker jo bare å ha dame hvis ikke søstera hans hater dem. Og for å ikke hate dem som faktisk henger i hennes barndomshjem hele forbanna tida, må hun bli glad i dem. Så...hvorfor liker du ikke søstera igjen? Anonymkode: 7ffdb...ecb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #15 Del Skrevet 26. juli 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Løsningen er at du kommer overrens med eksene også. Så kan ikke søsteren vise muskler mer Anonymkode: 5a381...a24 Han sier jo selv at han ikke vil ha noe med de å gjøre, og at han ikke vil jeg skal ha noe med mine å gjøre. Noe som for meg er helt greit, jeg sier hei hvordan går det når vi møtes og det er det. Hadde gjort det uansett hva han mente om det, foretrekker å fokusere på fortid siden det ikke er noen grunn til å beholde de i livet mitt (felles barn etc) Anonymkode: 215b3...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #16 Del Skrevet 27. juli 2018 På 25.7.2018 den 12.29, AnonymBruker skrev: Høres kanskje smålig ut, men det irriterer meg veldig at søstra hans henger masse med alle eksene hans. De var ikke venner i utgangspunktet, men begynte å henge sammen etter det ble slutt. Han mener at det ikke er vår business, og det sårer at det virker som at Jeg bare "må tåle" å ha de rundt oss hele tiden.. hva mener dere? Jeg føler meg nedprioritert til fordel for søstra Anonymkode: 215b3...706 Forstår deg godt. Hadde det litt sånn og syns ikke noe om det. Siden de hadde hatt sex.Og ofte går lettkledde. Og "flørter".. Anonymkode: 90cd0...189 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morganaut Skrevet 28. juli 2018 #17 Del Skrevet 28. juli 2018 På 25.7.2018 den 21.13, AnonymBruker skrev: Begge bor hos foreldrene.. er ikke etnisk norske Anonymkode: 215b3...706 Får hun lov til å ha kjærester på løpende bånd da? Kanskje dette er hennes måte å protestere mot eventuell dobbeltmoral på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 28. juli 2018 #18 Del Skrevet 28. juli 2018 På 25.7.2018 den 12.29, AnonymBruker skrev: Høres kanskje smålig ut, men det irriterer meg veldig at søstra hans henger masse med alle eksene hans. De var ikke venner i utgangspunktet, men begynte å henge sammen etter det ble slutt. Han mener at det ikke er vår business, og det sårer at det virker som at Jeg bare "må tåle" å ha de rundt oss hele tiden.. hva mener dere? Jeg føler meg nedprioritert til fordel for søstra Anonymkode: 215b3...706 Men hva faen? Skal han stå til ansvar overfor hva hans søster gjør, eller hva tenker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 28. juli 2018 #19 Del Skrevet 28. juli 2018 På 25.7.2018 den 12.32, Xayah skrev: Så søsteren til kjæresten din henger med alle eksene til kjæresten din? wow, jeg hadde aldri tålt å ha eksene til min rundt oss hele tiden, hadde seriøst kikka.. jeg synes han burde forstå hvor tøft det er for deg, og hva om det var for eksempel dine ekser som var rundt dere hele tiden og hva han ville følt da... noen ganger man må bare sette partneren i samme situasjon slikt at de skal forstå, fordi noen tror det er okey for det meste, men ting er ikke okey. "Sette partneren i samme situasjon"...hva mener du? Få din egen bror/søster til å henge sammen med din eks? Få høre planen din Egon? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå