Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Ville bare fortelle om hvor herlig min kjære var i dag! Små overraskelser er helt himmelsk! (gutter.., overrask dama!!!) Våknet i dag av at han satt på sengen og sa gratulerer med dagen jenta mi! Jeg bare eh...?! Små trøtt og ekkel og spurte hvorfor det? Så sa han det er kvinnedagen i dag, så hvis jeg hadde hatt tid før skolen, skulle jeg ha laget frokost til deg! Så sinnsykt søtt! Han bryr seg liksom ikke noe om Valentines day og sånt, så ble kjempe overrasket! Så skrev jeg meld når jeg våknet opp etter ett par timer at jeg syns han var helt fantastisk og at jeg var super lykkelig av å ha en så herlig, kjekk og morsom gutt! Så fikk jeg tilbake at han syns det var trist å våkne opp og gå på skolen og vite at han lå ved siden av verdens vakreste kvinne! Ønsker alle her inne alt godt! Og jenter: Gratulerer med dagen!
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2005 #7 Skrevet 10. mars 2005 Så søtt Godt å høre at kjæresten viser at han setter pris på deg!
Hu i Svingen Skrevet 11. mars 2005 #8 Skrevet 11. mars 2005 Kjæresten min er god hver eneste dag, han! :-) Heldige meg - I'm in løvv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå