AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #1 Skrevet 25. juli 2018 Hei, jeg fikk vite for mange måneder siden at jeg og flere skal være brudepiker i en god venninnes bryllup. Men siden har jeg ikke hørt noe mer om det. Vil ikke spørre heller, tilfelle det blir "ubehagelig kleint" fordi jeg ikke skal være det likevel eller noe. for noen uker siden fikk se en Snap story hvor brudepikene var samlet hjemme hos bruden for noe "dugnad" greier i forbindelse med bryllupet. I teksten stod det spesifikt av brudepikene var samlet, liksom. Så da lurer jeg på hva en brudepike sin oppgave er. Er det alltid kleskode på farge? Og føler ikke så stort behov for å spørre henne som sagt, da det sikkert ikke fører noe godt for seg likevel. Bedre å bare være uvitende og kose seg på dagen hennes..:) men synes det likevel er litt rart at jeg ikke får høre om noe når jeg skulle være en av dem Anonymkode: 60c03...efb
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #2 Skrevet 25. juli 2018 Når du ble valgt bort så betyr det at din oppgave er å bli full og lage oppstyr under middagen. Alternativt legge an på brudgommen først.....eller etterpå. Det får da være grenser på ufin brud Anonymkode: 2f278...d3d 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #3 Skrevet 25. juli 2018 Du bør jo prise deg lykkelig over at du slipper driten😊 Anonymkode: 9cc4b...119 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #4 Skrevet 25. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du bør jo prise deg lykkelig over at du slipper driten😊 Anonymkode: 9cc4b...119 Jeg hadde synes det var kjempemoro å være brudepike jeg. Hilsen skjeggete mann 😀 Anonymkode: 2f278...d3d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #5 Skrevet 25. juli 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør jo prise deg lykkelig over at du slipper driten😊 Anonymkode: 9cc4b...119 Hehe ja, men vet liksom ikke hva jeg evt går glipp av 🙈 Anonymkode: 60c03...efb
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #6 Skrevet 25. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe ja, men vet liksom ikke hva jeg evt går glipp av 🙈 Anonymkode: 60c03...efb Sånn ca ingen verdens ting..... Brudepike...er ikke det småjenter med blomsterkrans i håret da? Anonymkode: 2f278...d3d 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #7 Skrevet 25. juli 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe ja, men vet liksom ikke hva jeg evt går glipp av 🙈 Anonymkode: 60c03...efb Tro meg, du går ikke glipp av noe. Tvert imot, du får mer tid til fornuftige ting😋 Anonymkode: 9cc4b...119
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå