Gå til innhold

Vanskelig for single menn på 32-33 å finne dame?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden de fleste kvinner i passende aldersgruppe (25 +) er opptatt?

Anonymkode: de72b...4a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Siden de fleste kvinner i passende aldersgruppe (25 +) er opptatt?

Anonymkode: de72b...4a3

Jeg har datet mange menn i den alderen, jeg er 25 😊 De har vært veldig populære blant litt yngre damer, så tror ikke det.

Anonymkode: d4d25...dc6

• Liker 4
Skrevet

Alle er selvfølgelig ikke opptatt, og isåfall blir mange av dem single igjen om ikke lenge.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er et stort mannsoverskudd i norge, særlig i den aldersgruppen. Så norske damer har mye å velge i. Har du ikke fått deg dame til nå, er det på tide å innse realitetene. Kanskje se utenlands?

Anonymkode: d47b8...d5a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet mange menn i den alderen, jeg er 25 😊 De har vært veldig populære blant litt yngre damer, så tror ikke det.

Møter du dem på tinder?

Anonymkode: f349b...dc9

AnonymBruker
Skrevet

Er kvinne på 33 selv og leter enda 😄 Så det går like mye begge veier. Er etablert, god jobb, leilighet / bil, jordbær og har utseende med meg. Har like store utfordringer jeg med å finne en mann som er seriøs. 

Anonymkode: 2cd7c...8b1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Norske kvinner har større muligheter når det kommer til å velge imellom menn, de kan lett være litt kresne og jeg sikker ikke det som noe negativt, realiteten er bare at siden det er så mange menn med ulike stillinger i livet. Behøver de ikke å ta seg til takke med en som bare er en "nice guy" eller hva man nå enn skal kalle det. For de kan finne ganske like menn som har kommet betraktelig lengre i livet, spesielt om du har en sykdom som ikke er smittsom men som senker livskvaliteten vil du må dra til utlandet for å finne noen som vil akseptere det. Har hatt to lange forhold på over 4 år, og ett som varte i 1 år. Frankrike, Nederland og Italia kom de fra, hun jeg er med nå er fra Frankrike og har snart vårt 5år sammen. Det er ikke noe opplegg hvor de liksom er tjenerne mine som man ofte hører om de som får bruder fra Thailand eller Russland. Alle jeg har vært med har vært i jobb, og akseptert at jeg har fysiske limitasjoner som kommer til å prege meg livet ut så jeg kan bare fokusere på å ha en så bra dag som realistisk mulig og bruker de lille av ekstra energi jeg har til overs for henne når hun kommer hjem. Hun er ikke typen som vil ut på tur i hytt og pinne, vi er veldig komfortable med stillhet og trives bare å være i hverandres selskap uten at det skal må skje noe. Jeg prøver å gi tilbake så mye jeg kan, og i starten holdt jeg mye av smertene tilbake fordi jeg ville ikke at det skulle ødelegge forholdet. Men hun fikk meg til å forstå at hun var klar over situasjonen når hun var sammen med meg, og forsatt valgte hun meg, så på en dårlig dag inkorporer hun kosing med massasje for å gjøre smertene lettere å takle. Jeg behøver aldri å holde tilbake tårer, og noe av det snilleste hun har gjort er å kjøpe en mini Jacuzzi hvor vi begge får litt avslapping og skifter mellom hvem som får ligge/lene seg mot den andre og kose seg og hvem som gir kosen. 

Jeg tror veldig få norske kvinner ville akseptert en slik ordning da de kan finne langt bedre menn enn meg. 

Anonymkode: 15a5f...301

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møter du dem på tinder?

Anonymkode: f349b...dc9

Nei, disse er skikkelige menn som bor på samme sted som meg, ingen av de har vært på tinder. Ble slutt med han siste, men vi er sammen igjen nå, han er 33. :) 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er kvinne på 33 selv og leter enda 😄 Så det går like mye begge veier. Er etablert, god jobb, leilighet / bil, jordbær og har utseende med meg. Har like store utfordringer jeg med å finne en mann som er seriøs. 

Jeg er også kvinne på 33. Etablert er jeg ikke, grei jobb men ikke full stilling, ikke leilighet eller bil, jordbær har jeg ikke men det kan jeg lett skaffe!

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme her 🙁

Anonymkode: afa27...268

• Liker 1
Skrevet

De fleste menn i samme aldersgruppe er også opptatt.

Så det går vel ut ca på ett. Det kan være alt fra det som ingen tør å prøve seg på, til alt som ingen hærer å prøve seg på, og alt mulig i mellom der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så langt synes jeg det har vært vanskeligst i alderen 19-41 år. Får se om det bedrer seg i fremtiden.

Anonymkode: aa968...566

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg 25 og mange på min alder er opptatt med studier og jobb. Jeg er selvvalgt singel med mindre det skulle dukke opp en veldig bra mann som jeg forelske meg i.

Anonymkode: 8bdf1...300

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke vanskelig å få seg kjæreste.

Du må bare ikke være lat og ta mye initiativ. Dette er rettet til kvinner også.

AnonymBruker
Skrevet

Eh nei 32-33 er kanskje den beste alderen for en mann. Så fremt du ikke er mentalt en tenåring og er på vei et sted i livet.

Anonymkode: 5b947...041

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Samme her 🙁

Anonymkode: afa27...268

Har du jordbær du og? 🤣

Anonymkode: 85b2a...228

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Som langtidssingel kvinne vil jeg si nei. Det er fullt mulig for en mann i denne aldersgruppen å få etablert seg dersom det er det de ønsker. Min erfaring er imidlertid at menn under 40 som regel ikke ønsker å etablere seg eller har gjort det for lengst. Derfor, dersom du er mann og 30-35 og fremdeles ufrivillig singel, har du deg selv å takke. Enten er de for utilgjengelige eller så er de for kresne. Jeg holder en knapp på det siste. 

Anonymkode: b297d...487

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som langtidssingel kvinne vil jeg si nei. Det er fullt mulig for en mann i denne aldersgruppen å få etablert seg dersom det er det de ønsker. Min erfaring er imidlertid at menn under 40 som regel ikke ønsker å etablere seg eller har gjort det for lengst. Derfor, dersom du er mann og 30-35 og fremdeles ufrivillig singel, har du deg selv å takke. Enten er de for utilgjengelige eller så er de for kresne. Jeg holder en knapp på det siste. 

Eller så er de som meg syke og lite erfaringer med kvinner som gjør at færre kvinner gir deg en sjanse som gjør d vanskeligere å skaffe erfaring. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norske kvinner har større muligheter når det kommer til å velge imellom menn. 

Jeg tror veldig få norske kvinner ville akseptert en slik ordning da de kan finne langt bedre menn enn meg. 

Anonymkode: 15a5f...301

Ikke alle norske kvinner har det. Meg for eksempel er av det stillere slaget, så jeg har ikke vært med mange. Dessuten synes jeg at jeg er stygg så da har jeg ikke vært noe frempå. 

Det kommer an på kjemi. 

Anonymkode: 11553...291

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Cbunke90z skrev:

Eller så er de som meg syke og lite erfaringer med kvinner som gjør at færre kvinner gir deg en sjanse som gjør d vanskeligere å skaffe erfaring. 

Kanhende du stiller i en litt annen "liga". Men det finnes mange syke kvinner du kan etablere deg med dersom du ønsker det. Jeg tenker f.eks. på kvinner med spiseforstyrrelser, angst, utmattelsessyndrom etc. De er mange og ønsker sikkert også noen å være sammen med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...