Gå til innhold

Cirkle på Netflix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arrgh- hater når jeg har sett en (bra) film og så forstår jeg ikke slutten!!! 🤷🏻‍♀️ Hva var poenget her liksom?? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønte ikke bæra jeg heller, så måtte se slutten flere ganger. Men han lurte ungen til å gå ut av sirkelen, drepte den gravide dama, så ble det uavgjort mellom ham og babyen så han drepte den også. Så slapp han ut og joinet gruppa med overlevende fra andre sirkler og der så vi at det var mange barn, gravide og et par egoistiske mannfolk som ham selv. Er ikke sikker altså, men tror du ikke det var sånn? 

Anonymkode: 75417...35e

Skrevet
På 26.7.2018 den 2.14, AnonymBruker skrev:

Skjønte ikke bæra jeg heller, så måtte se slutten flere ganger. Men han lurte ungen til å gå ut av sirkelen, drepte den gravide dama, så ble det uavgjort mellom ham og babyen så han drepte den også. Så slapp han ut og joinet gruppa med overlevende fra andre sirkler og der så vi at det var mange barn, gravide og et par egoistiske mannfolk som ham selv. Er ikke sikker altså, men tror du ikke det var sånn? 

Anonymkode: 75417...35e

Ååå, det var andre overlevende fra andre sirkler altså? Tror jeg må se de siste min på nytt. Det ga jo litt mer mening...selv om ikke alt er på stell enda he he. Takk 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...