Hermula Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Hei der! Kunne tenke meg navn på babyen min som starter på Ø. Det er få i min navnebok, så jeg lurer på om det er noen som har noen mindre brukte navn på lager. Takknemlig for svar!
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 Hei der! Kunne tenke meg navn på babyen min som starter på Ø. Det er få i min navnebok, så jeg lurer på om det er noen som har noen mindre brukte navn på lager. Takknemlig for svar! Øystein, Ørjan, Øyvind, Ørvar
Gjest Gjesten Skrevet 8. mars 2005 #4 Skrevet 8. mars 2005 Øyvor, Øyann, Øydis, Øyfrid, Øyja, Øyrun, Øyveig Ørn, Ørnulf, Øybjørn, Øygaut, Øygeir, Øygrim, Øyjolv, Øyulv, Øymod, Øymund, Øyring, Østen/ Øystein, Øytor, Øyve, Øyvind
Gjest Madam Felle Skrevet 8. mars 2005 #5 Skrevet 8. mars 2005 Guttenavn: Ødven Variant av Oddvin Øistein Variant av Øystein Ølve Variant av Olve Ørger Variant av Ørjan Ørjan Avledet av Georg – 9. juli Ørjer Variant av Ørjan Ørn Ørn Ørnulv (Ørnulf) Sideform av Arnulf - 18. juli Ørvar Variant av Orvar Østen Variant av Øystein Øven Variant av Øyvind eller Even Øybrand Variant av Eibrand Øyolv (Øyu, Øyuv, Øyel) Variant av Eyolf Øystein Lykke og stein – 26. januar Øyvard Nylaget av Øy- og -vard Øyvind Lykke og stridsmann – 26. august Jentenavn: Øivine Variant av Øyvine Øli Variant av Eli Øllegård Arvegods og gjerde, vern Ømbjørg Variant av Ingebjørg Ørgine Feminin variant av Ørger Østine Feminin form av Østen/Øystein Øyan Variant av Øyunn Øydis Lykke, gave og gudinne Øyfrid Lykke, gave og vakker kvinne Øygunn Sammensatt av Øy- og ?gunn Øylaug Lykke, gave og forlovet Øyrun Nylaget av Øy- og ?run Øyunn Sammensatt av Øy- og ?unn Øyvine Feminin form av Øyvind Øyvor Lykke, gave og vern
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #8 Skrevet 9. mars 2005 Øllegård?? :o Det må være det rareste navnet jeg har hørt.
Hermula Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2005 Tusen takk for masse gode forslag Vi få se hva det blir. Babyen er like om hjørnet. Har vært på sykehuset i 4 dager for svangerskapsforgiftning, og det er i alle fall modning på gang. Klem
Cr@sh Skrevet 13. mars 2005 #10 Skrevet 13. mars 2005 Jeg syntes Øyvor er et fint navn... Tusen takk for masse gode forslag Vi få se hva det blir. Babyen er like om hjørnet. Har vært på sykehuset i 4 dager for svangerskapsforgiftning, og det er i alle fall modning på gang. Klem ... også ville jeg bare si lykke til! Hørtes jo ut som om det kan bli en baby i huset snart...
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #11 Skrevet 13. mars 2005 Hei der! Kunne tenke meg navn på babyen min som starter på Ø. Det er få i min navnebok, så jeg lurer på om det er noen som har noen mindre brukte navn på lager. Takknemlig for svar! Ørjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå