Gå til innhold

"De glemtes forening"

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg syns kanskje det er tid for å endelig danne en forening for alle oss som en eller annen gang i livet har blitt fullstendig glemt når vi har bursdagen vår. Vi sitter der i enslighet og feirer oss selv og håper at (om det ikke akkurat kommer digre gaver og blomsteroppsatser på døra)...det tikker inn en liten sms i alle fall. Bare en bitteliten en? ...men nei. Jeg har opplevd en slik. @fiole har nå opplevd en slik. Er vi flere her inne som kan søke støtte i fellesskapet og gratulere hverandre på etterskudd, når vi føler oss litt glemt av verden?

Klem til alle det måtte angå. :klem: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mik877

Liker ikke å ha bursdag, det er ett mas og forventninger. Blir liksom så tydelig hvem som har venner og vi som ikke har så mange..men dere kan jo ikke forvente at noen husker bursdagen deres om dere ikke har varsel på facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose

Jeg har ikke feiret bursdagen min på sikkert 25 år, men det hadde vært hyggelig å bare fått en gratulasjons melding....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stella Rose skrev:

Jeg har ikke feiret bursdagen min på sikkert 25 år, men det hadde vært hyggelig å bare fått en gratulasjons melding....

Nemmelig, vi har mobiler som minner oss på alt mulig annet, liksom :klemmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh....livet er mere enn FB, mik877. Man har da familie og venner andre steder i det virkelige livet også. ;) 

Dette er ikke ment som en sutretråd. Bare en faktisk observasjon om at det går an å bli glemt selv om en har bursdag. Jeg feirer heller ikke min dag og det er med 100% vilje, men en liten hilsen er hyggelig. :) 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I fjor var eneste året jeg valgte å ikke feire.
Er lei av å være den eneste som hilser meg selv og lignende. 😕 Blir sikkert sånn i år også. 
Men planlegger i alle fall Okam HDi, da det kommer ut på bursdagen min.

Ensomhet er ikke å være alene, men ikke å ha noen å lengte etter. 🦊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mik877
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ehh....livet er mere enn FB, mik877. Man har da familie og venner andre steder i det virkelige livet også. ;) 

Dette er ikke ment som en sutretråd. Bare en faktisk observasjon om at det går an å bli glemt selv om en har bursdag. Jeg feirer heller ikke min dag og det er med 100% vilje, men en liten hilsen er hyggelig. :) 

I min familie gratulerer vi gjennom facebook, om det kommer som tekstmelding eller messenger spiller vel ingen rolle?Eller på veggen evt oppringning. Mener viss du ikke forteller noen at du har bursdag så kan en vel ikke forvente at folk går rundt å husker når alle har bursdag? Har dere selv gratulert mange med bursdag det siste året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, mik877 skrev:

I min familie gratulerer vi gjennom facebook, om det kommer som tekstmelding eller messenger spiller vel ingen rolle?Eller på veggen evt oppringning. Mener viss du ikke forteller noen at du har bursdag så kan en vel ikke forvente at folk går rundt å husker når alle har bursdag? Har dere selv gratulert mange med bursdag det siste året?

I min familie har vi kjent hverandre et helt liv uten FB.
Vi har klart helt greit å bruke hodene våre for å huske noen datoer. 
Det er jo ikke snakk om at "hele verden" skal sende en liten hilsen. 
Ja, jeg sender en sms, eller ringer og gratulerer folk. Husker det helt av meg selv og eier ikke FB. :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...