AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #1 Skrevet 25. juli 2018 Hei, har søkt på et annet studie mens jeg fremdeles studerer noe. Hva skjer hvis jeg takker nei til det andre tilbudet? Er det slik at jeg mister mitt nåværende studiet og? Anonymkode: e8907...893
:(((( Skrevet 25. juli 2018 #2 Skrevet 25. juli 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, har søkt på et annet studie mens jeg fremdeles studerer noe. Hva skjer hvis jeg takker nei til det andre tilbudet? Er det slik at jeg mister mitt nåværende studiet og? Anonymkode: e8907...893 Tror ikke det, spørs om det er på samme skole eller ikke. Skal i teorien gå an å ta to ulike studier ved to ulike skoler samtidig
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #3 Skrevet 25. juli 2018 8 minutter siden, :(((( skrev: Tror ikke det, spørs om det er på samme skole eller ikke. Skal i teorien gå an å ta to ulike studier ved to ulike skoler samtidig er ikke samme skoler nei! Anonymkode: e8907...893
:(((( Skrevet 25. juli 2018 #4 Skrevet 25. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: er ikke samme skoler nei! Anonymkode: e8907...893 Da skal det ikke være noe problem 😄 men hadde ringt skolen du går ved nå i tilfelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå