Gå til innhold

Hva er en flørt? "søker en flørt"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser på mange profiler, spesielt på Tinder hvor det står at de søker en flørt.

Hva er en flørt og hva søker man egentlig da? Fast elsker/elskerinne, eller en potensiell kjæreste?

Anonymkode: d7655...434

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når de skriver det slik, så tenker jeg at flørt er noe gøy men uforpliktende. En flørt kan selvfølgelig utvikle seg til mer, men på tinder tror jeg mer at en flørt høres koseligere ut enn ett tilfeldig knull.

Anonymkode: 3b7d1...ecc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En fling, for en liten stund. Ikke forhold, «venn» med fordeler på en måte. Veit ikke hvordan han sier det på norsk. Det er ikke noe seriøst. 

Anonymkode: 7e209...3e5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg oppfatter det også slik at de som søker en flørt ikke ønsker noe som er forpliktende. De ønsker å kunne ha det gøy, koselig etc. uten at motparten nødvendigvis kan ha noen forventninger til dem.

Imidlertid kan mange ganger en flørt føre til noe mer. Forhold må jo begynne et sted. 

Jeg ble kontaktet av en mann, vi hadde alt til felles og var veldig tiltrukket av hverandre. Han fortalte at han kun ønsket en flørt. Da jeg ville vite hva han mente var en flørt, var det nettopp å ha det gøy med noen, sex, date men uten forpliktelser. Der ble kræsj da jeg er ute etter det sammen, pluss forpliktelse. 

Anonymkode: 688f9...49e

AnonymBruker
Skrevet

Men hvis de søker en flørt og det betyr uforpliktende, vil det også si at de kan ha flere flørter gående samtidig?

Greit at man ikke vil ha litt fast morro, men jeg vil ikke like om det var flere med på morroa samtidig

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis de søker en flørt og det betyr uforpliktende, vil det også si at de kan ha flere flørter gående samtidig?

Greit at man ikke vil ha litt fast morro, men jeg vil ikke like om det var flere med på morroa samtidig

Mitt inntrykk er at de som søker en flørt på tinder ofte har flere baller i luften - altså at de prater med flere samtidig og har flere flørt her og der. Kanskje som tidsfordriv, kanskje som en selvtillitsboost. Men det er mitt inntrykk i alle fall. 

Anonymkode: e1a86...ca3

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan absolutt tenkes; ja. Ikke alle driver med flere på en gang, men det finnes absolutt de som gjør det, ja. 

Anonymkode: 688f9...49e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...