AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #81 Del Skrevet 1. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er det dere egentlig maser om? Egentlig, altså? Det står tydeligvis i deres plan at utbetaling er 05. august. Sant? Bra: forhold dere til det. Dere får en e-post om at penger er til overføring, og er på konto innen torsdag/fredag: denne får dere på mandag-ish: og dere greier kunststykket å refreshe nettbanken hvert tiende sekund fra og med da. Hva er det dere egentlig ikke forstår? Den 5. er en søndag. Da får dere pengene tidligst torsdag morgen eller fredag kveld. Punktum Anonymkode: d8c62...355 Hvorfor gidder du å bry deg om hva vi gjør? Hvis du blir så provosert av at vi sitter på refreshknappen er det jo bare å la være å trykke seg inn i tråden? Anonymkode: a993e...de7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #82 Del Skrevet 1. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det dere egentlig maser om? Egentlig, altså? Det står tydeligvis i deres plan at utbetaling er 05. august. Sant? Bra: forhold dere til det. Dere får en e-post om at penger er til overføring, og er på konto innen torsdag/fredag: denne får dere på mandag-ish: og dere greier kunststykket å refreshe nettbanken hvert tiende sekund fra og med da. Hva er det dere egentlig ikke forstår? Den 5. er en søndag. Da får dere pengene tidligst torsdag morgen eller fredag kveld. Punktum Anonymkode: d8c62...355 Hva er det du egentlig maser om? Egentlig, altså? Det er da vitterlig bare å la være å følge denne tråden, om samtlige spørsmål som blir stilt her klarer å irritere deg. Vil tro du har bedre ting å bruke tiden din på. Anonymkode: 55094...06f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #83 Del Skrevet 1. august 2018 Jeg har betalte semesteravgift og registrert meg til studie , jeg har også signerte lånekassen . Noen som vet når skolen sier ifra til lånekassen ca? og ca. når jeg får støtte fra lånekassen ? Anonymkode: 8bb4b...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #84 Del Skrevet 1. august 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har betalte semesteravgift og registrert meg til studie , jeg har også signerte lånekassen . Noen som vet når skolen sier ifra til lånekassen ca? og ca. når jeg får støtte fra lånekassen ? Anonymkode: 8bb4b...561 Det gikk rimelig raskt. Betalte semesteravgiften mandagsettermiddag. Onsdag var den registrert hos studentskipnaden, og jeg meldte meg dermed opp til eksamener/undervisning. Torsdag hadde lånekasse mottatt beskjed fra fra skolen. Anonymkode: 55094...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #85 Del Skrevet 1. august 2018 Greit det. Takk for meg her: da kan dere fortsette å refreshe nettbanken utover kvelden: så sjekker jeg ''one hit wonder'' fredag kveld og er godt innafor, ja Anonymkode: d8c62...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #86 Del Skrevet 1. august 2018 Er det vanlig at de sender ut den typen epost? Kan ikke huske å ha fått det før. Anonymkode: 4308e...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #87 Del Skrevet 1. august 2018 34 minutter siden, AnonymBruker said: Er det vanlig at de sender ut den typen epost? Kan ikke huske å ha fått det før. Anonymkode: 4308e...b75 Nei: har aldri fått det jeg heller. Derfor det er så interesant å lese ''andres statistikk'' om når pengene faktsik kommer osv. Anonymkode: d8c62...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #88 Del Skrevet 1. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig at de sender ut den typen epost? Kan ikke huske å ha fått det før. Anonymkode: 4308e...b75 Jeg har fått det et par ganger tidligere i forbindelse med innvilget støtte (enten ordinær støtte eller ekstrastøtte). Typisk var pengene inne på kontoen dagen etter. Ikke så rart at folk sjekker med andre ord. Anonymkode: f6994...5c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #89 Del Skrevet 1. august 2018 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har fått det et par ganger tidligere i forbindelse med innvilget støtte (enten ordinær støtte eller ekstrastøtte). Typisk var pengene inne på kontoen dagen etter. Ikke så rart at folk sjekker med andre ord. Anonymkode: f6994...5c0 Jo ganske merkelig hvis de får beskjed på mandag at de får de fredag, også klager de her på f.eks. onsdag at de ikke har kommet enda. Anonymkode: d8c62...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #90 Del Skrevet 1. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo ganske merkelig hvis de får beskjed på mandag at de får de fredag, også klager de her på f.eks. onsdag at de ikke har kommet enda. Anonymkode: d8c62...355 Det står jo ikke i e-posten at man får pengene på fredag. Du har jo ikke fått e-posten engang, så det er nå merkelig at du legger deg så mye opp i det. Anonymkode: f6994...5c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #91 Del Skrevet 1. august 2018 34 minutter siden, AnonymBruker said: Det står jo ikke i e-posten at man får pengene på fredag. Du har jo ikke fått e-posten engang, så det er nå merkelig at du legger deg så mye opp i det. Anonymkode: f6994...5c0 Jeg har fått e-posten, jeg? Nei: det var ikke ordrett slik, men det var for å statuere et eksempel bare, men det skjønte du vel egentlig? Hvis jeg får en e-post tirsdag denne uken f.eks. om at penger er på vei, og er på konto om 2-3 virkedager, så betyr det tidligst torsdag og senest fredag. Hva tjener jeg på å mase her i tråden på onsdag om at pengene ikke er kommet enda, da? Som sagt: de har jo fått e-post en viss dato, om en viss dato penger er på plass: da venter man bare. Så enkelt! Anonymkode: d8c62...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #92 Del Skrevet 2. august 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått e-posten, jeg? Nei: det var ikke ordrett slik, men det var for å statuere et eksempel bare, men det skjønte du vel egentlig? Hvis jeg får en e-post tirsdag denne uken f.eks. om at penger er på vei, og er på konto om 2-3 virkedager, så betyr det tidligst torsdag og senest fredag. Hva tjener jeg på å mase her i tråden på onsdag om at pengene ikke er kommet enda, da? Som sagt: de har jo fått e-post en viss dato, om en viss dato penger er på plass: da venter man bare. Så enkelt! Anonymkode: d8c62...355 Nei, det står i løpet av. Det vil si at det er på konto innen 2-3 virkedager. E-posten fra Lånekassen var ikke spesielt lang, så det er merkelig hvor mye du får til å vri og vende på det som står der. Anonymkode: f6994...5c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #93 Del Skrevet 2. august 2018 Er det noen som har fått utbetalingen enda? Anonymkode: 9c0ca...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #94 Del Skrevet 2. august 2018 Jeg er førsteårsstudent(hehe) med en bachelor i banken(uten stipend) fra før. Jeg har fått tilgang til StudentWeb og betalt semesteravgift nå. Kan jeg forvente stipendet snart? Har seriøst 80kr å leve på🙊 Anonymkode: 09729...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #95 Del Skrevet 2. august 2018 Og har selvfølgelig meldt meg opp til fag Anonymkode: 09729...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #96 Del Skrevet 2. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er førsteårsstudent(hehe) med en bachelor i banken(uten stipend) fra før. Jeg har fått tilgang til StudentWeb og betalt semesteravgift nå. Kan jeg forvente stipendet snart? Har seriøst 80kr å leve på🙊 Anonymkode: 09729...e4a Har du fått mailen fra lånekassen som sier at stipendet er inne om noen dager? Anonymkode: 7ac4a...b88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #97 Del Skrevet 2. august 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er førsteårsstudent(hehe) med en bachelor i banken(uten stipend) fra før. Jeg har fått tilgang til StudentWeb og betalt semesteravgift nå. Kan jeg forvente stipendet snart? Har seriøst 80kr å leve på🙊 Anonymkode: 09729...e4a Vil tro du får i neste uke om du har betalt semesteravgiften og meldt deg opp en av de siste dagene. Skolen bruker 2-3 dager på å gi beskjed til lånekassen ( dvs fra jeg betalte til det sto registrert på lånekassen tok det 3 dager) Så bruker lånekassen 2-3 dager på overføre. Men hvis det står klart til utbetaling på lånekassen nå får du nok før helga Anonymkode: a993e...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #98 Del Skrevet 2. august 2018 satser på at det kommer ila dagen. Når jeg nå logger inn står neste utbetalingsdato som 15.09. Anonymkode: 55094...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #99 Del Skrevet 2. august 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har fått utbetalingen enda? Anonymkode: 9c0ca...0e9 Fremdeles ikke noe her, men jeg har alltid fått på kjøringen kl 15.35 tidligere så regner med det kommer da. Men dæven som jeg gleder meg til å bli ferdig med dette året og komme meg i jobb til høsten. Anonymkode: a993e...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #100 Del Skrevet 2. august 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil tro du får i neste uke om du har betalt semesteravgiften og meldt deg opp en av de siste dagene. Skolen bruker 2-3 dager på å gi beskjed til lånekassen ( dvs fra jeg betalte til det sto registrert på lånekassen tok det 3 dager) Så bruker lånekassen 2-3 dager på overføre. Men hvis det står klart til utbetaling på lånekassen nå får du nok før helga Anonymkode: a993e...de7 Okei! Mine foreldre kommer til helga og kjæresten har betalt i går. Så forhåpentligvis greier vi oss! Vi har brød i sikkert 4 uker😂😂 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du fått mailen fra lånekassen som sier at stipendet er inne om noen dager? Anonymkode: 7ac4a...b88 Nei, ikke fått den ennå! Venter på den, men de har ikke registrert kjæresten sin ennå heller(samme skole). Anonymkode: 09729...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå