Gå til innhold

Hva er tiltrekning? - Eldre kvinner og yngre menn

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

I det siste har jeg møtt enkelte kvinner eldre enn meg som jeg har funnet attraktive. Jeg er 30 år gammel, og kvinnene jeg snakker om er nok godt over 40 og kansje tilogmed over 50.

Hmm vel ... egentlig dreier dette seg om to kvinner. Den ene fremstår som selvsikker, har en sunn kropp og utstråler selvbevissthet. Mot henne føler jeg mer fysisk tiltrekning, men med hvilken kraft!

Om den andre - kroppen hennes er helt vanlig for alderen. Jeg føler at jeg er glad i henne. Jeg ønsker ho skal ha det fint og være glad. Jeg har lyst å ligge attmed henne i ei seng, holde rundt henne og være _god_ mot henne, ikke nødvendigvis noe mer.

Hm. Tja.

Jeg kjenner få kvinner som er eldre enn meg. Hmm egentlig kjenner jeg kansje bare få kvinner generelt. Uansett. Når det gjelder valg av livspartner, evaluerer jeg kvinner jeg møter utifra kriterier som selvsikkerhet, utstråling ... og ... og ... felles interesser ?

Selvsikkerhet er jo noe som gjerne kommer med alderen. Jeg er ikke selvsikker i det hele tatt. Det ser ut til at kvinner som er eldre enn meg er det, og derfor synes jeg de er attraktive. Hmm.

Er det noen som har lyst til å slenge inn noen kommentarer :x

*blush*

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Vel... Kommentar? Fint for deg og fint for dem! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjærligheten har da ingen aldersgrense?

det var vel mee før i tiden at det nesten var uhørt om kvinnenn var eldre. Hvorfor kan menn på 50 ha noen på 20+

det er vel andre som har problemer med dette og ikke dere.

Fint for dere alle.

Til gamlere dere blir til mer utjevner alderen seg.

Kos deg.

Skrevet

Jeg har sagt det mange ganger, både her inne og ute irl - alder er bare et tall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...