Gå til innhold

Uspesifisert reise med barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med å reise uspesifisert til syden med barn må til dags? Har bestilt tur med Ving. Vi er familie på 5. Vi klarer oss fint uansett altså. Bare moro å høre litt erfaringer fra andre om hvor dere havnet og slik 😊

Anonymkode: e16a7...286

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med ving har jeg kun gode opplevelser, men spørs jo hvilket land man reiser til. Med Apollo fikk 6 åringen og jeg rom på et pensjonisthotell med 60tall intriør og sure blikk når barnet badet i bassenget i Porto rico GC. Pensjonistene mente nok det var veldig forstyrrende at et barn dykket etter pinner😂

Reiser man til Hellas er det jo mange hoteller uten basseng og standaren er ikke så veldig god alltid. Men på kanariøyene er det fler ok hotellernenn dårlige og de fleste har basseng.

Anonymkode: 578c9...6ea

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar 😊 Kan tenke meg det var populært ja 😂 

Vi skal til Mallorca. Kun fine hoteller igjen om man skal bestille spesifisert. Vi betalte ca halvparten av det det billigste hotellet kostet. Men man kan jo havne på steder som ikke står i katalogen også. 

Har selv vært med på å reise uspesifisert med mamma og mine søstre til Tyrkia et par ganger da vi var små, og kom på helt greie barnevennlige hoteller med basseng.

Skrevet

Vi gjorde det i fjor, og ble veldig skuffet da vi kom til hotellet. Skikkelig dårlig! Men det var et greit basseng, og kort vei til stranden. Da første skuffelse hadde lagt seg hadde vi en flott uke. På rommet sov vi jo bare. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar 😊 Kan tenke meg det var populært ja 😂 

Vi skal til Mallorca. Kun fine hoteller igjen om man skal bestille spesifisert. Vi betalte ca halvparten av det det billigste hotellet kostet. Men man kan jo havne på steder som ikke står i katalogen også. 

Har selv vært med på å reise uspesifisert med mamma og mine søstre til Tyrkia et par ganger da vi var små, og kom på helt greie barnevennlige hoteller med basseng.

Reiser du med Ving til Mallorca så ville jeg ikke bekymret meg, vet ikke om dere kan spesifisere sted dere skal til. Men jeg har reist mye til Mallorca med Ving , aldri uspesifisert men allikevel så ville jeg ikke engstet meg var jeg dere

Anonymkode: b2208...c99

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mine 2 barn reiste uspesifisert til Mallorca for noen år siden, vi havnet på Sunwing resort, og fikk beste leilighet med terrasse og utsikt mot havet. 

Men jeg har og reist til Bulgaria, og da måtte vi bytte hotell med en gang, for så ille hotell har jeg aldri opplevd før. Rommet var i 1. etasje, knust rute, utrolig røykfylt rom, sengene hadde verdens tynneste madrass. Så det gikk ikke å bo der med barn.

Anonymkode: 8a714...6fc

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

TS her.

Da har vi kommet hjem etter en fantastisk ferieuke. Vi var superheldige og havnet på Sunwing, så det var jo bare luksus. 

• Liker 1
Skrevet

Reiste uspesifisert til Tunisia med barn på 7 og 8 for noen år siden, en grisebillig restplass som gjorde at vi kunne ta oss råd. Vi var veldig fornøyd med at hotellet vi ble plassert på hadde basseng, det hadde vi ikke forventet :)   Men jeg ville nok helst reist med spesifisert bosted med barna, det blir mer ferie for mor også hvis ting er litt tilrettelagt for barn, og man har ikke alltid flaks når man reiser uspesifisert.

Anonymkode: 9337f...1da

Skrevet

Jeg reiser ikke uspesifisert til Hellas ihvertfall, for da er man omtrent garantert å få hotell uten AC og det fikser jeg ikke i den varmen som er der nede på denne tida.

Anonymkode: b4958...853

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...