AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Har matchet med en sprek frue på Tinder. Vi kom oss over på Snap i dag, og nå ser jeg på kort sikt at jeg blir å stoppe opp. Kommer garantert til å over komplisere og overanalysere det som skjer nå. Hadde en travel dag etter jobb, så fikk ikke noe tid til sosialisering på nett. Det hadde tikket inn en snap fra henne da jeg kom hjem. Hittil så ser alt bra ut. Utveksler noen få meldinger om hva som skjedde, hva hun hadde gjort osv. Fikk ikke tid til så mye flørt, men sendte noen morsomme kommentarer. Var litt treg respons mellom meldingene fra hennes side så samtalen dabbet av. Har blitt klok av skade. Så kommer ikke til å overdrysse med en haug av meldinger hver dag. Starte hver bidige samtale og så videre. Hva gjør jeg videre? Er kanskje ikke det lureste å satse på å bli kjent over snap. Så kanskje jeg burde ta initiativ til å møtes. Hvor fort burde dette gjøres for at interessen og mystikken skal være der. Anonymkode: 37ee9...0c0
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #2 Skrevet 25. juli 2018 Styr unna sånne damer. Du er tidsfordriv, et påskudd, drivstoff for hennes oppblåste selvbilde, et eventuelt forsøk på å ikke få hjertet sitt knust av en superhunk. Kjært barn har mange navn. Helt generelt vil dette kun gi deg tapende hånd. Så, styr unna. We've all been there Anonymkode: 34af4...c90 5
B.Wooster Skrevet 25. juli 2018 #3 Skrevet 25. juli 2018 Hva med så fort som overhodet mulig? Et kort "bli kjent møte". Hvis førsteinntrykk ikke er bra, så slipper dere å kaste bort mer tid på barnslig snapping. Hvis dere liker hverandre, så prat litt om hvilke forventninger dere har til kommunikasjon. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #4 Skrevet 25. juli 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så, styr unna. We've all been there Anonymkode: 34af4...c90 Tror ikke det er ei basic bitch/insta hoe. Skal sende henne en melding i morgen å spørre om hun er ledig til helga -ts Anonymkode: 37ee9...0c0
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #5 Skrevet 25. juli 2018 Bra Ts. Ikke spill! Kjør på! Anonymkode: 563da...a31 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #6 Skrevet 25. juli 2018 Enig, ikke spill! Hva nå enn det er. Så lenge du kjenner at du er interessert i å bli kjent med henne, så la henne skjønne det. Alle voksne folk skjønner at andre voksne ikke alltid har tid til å svare med en gang, det betyr ingenting. Prøv å ikke tenk på at du skal flørte så mye i meldingene. Er du nysgjerrig på henne så still spørsmål, og la henne stille deg spørsmål tilbake. Kvinner gjennomskuer ofte fort når menn prøver for hardt å flørte. Ta gjerne initiativ til et snarlig møte! Om du blir usikker av teksting, bare si det! F.eks "Du, teksting kan være hyggelig det, men jeg fikser det best når jeg kjenner personen litt bedre. Har du lyst til å treffes en dag snart? Jeg er nysgjerring på deg " Lykke til a! Anonymkode: 006ff...631
Gjest Minesveiper Skrevet 25. juli 2018 #7 Skrevet 25. juli 2018 (endret) Du burde spørre henne om å finne på noe. Ellers adder ikke jeg noen på snapchat før etter daten gitt at daten gikk bra. Da slipper du denne problemstillingen. Endret 25. juli 2018 av Minesveiper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå