Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som reiser rundt, kjøper dere suvenirer,  evt hva gjørdere med dem? Jeg plassererog henger opp nytt etter hver tur, og med min hamstring tar det litt plass 😆

Anonymkode: f8841...226

AnonymBruker
Skrevet

Må innrømme at jeg ofte kjøper krus med bilde/ navn fra byer eller land jeg har besøkt og kjøleskapmagneter. Synes det er kjekt med et minne fra reisene uten å overdrive :) Krusene blir ofte brukt, og magnetene "pynter" opp kjøleskapet. Hender jeg også kjøper postkort, selv om jeg ikke skal sende dem.

Anonymkode: 0604f...9de

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må innrømme at jeg ofte kjøper krus med bilde/ navn fra byer eller land jeg har besøkt og kjøleskapmagneter. Synes det er kjekt med et minne fra reisene uten å overdrive :) Krusene blir ofte brukt, og magnetene "pynter" opp kjøleskapet. Hender jeg også kjøper postkort, selv om jeg ikke skal sende dem.

Anonymkode: 0604f...9de

Jeg sender alltid postkort til meg selv 😂

Men hva om du tar med deg fløyter, klokker, munnspill etc, du må jo få dem på veggen?

Ts

Anonymkode: f8841...226

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjøper kjøleskapmagneter  fra hver plass jeg besøker.  😎😁

Skrevet

Kjøleskapsmagneter og kokebøker :) Førstnevnte tar lite plass og sistnevnte bruker jeg :)

Skrevet

Kjøper aldri suvenirer. . Blir bare kastet etter en stund uansett. 

• Liker 1
Gjest Cocosa
Skrevet
1 minutt siden, tirben skrev:

Kjøper aldri suvenirer. . Blir bare kastet etter en stund uansett. 

Jeg begynte med å kjøpe litt da jeg begynte å reise. Etter hvert ser jeg at hvis jeg ikke har spesifikt bruk for den tingen, dropper jeg det. Det tar bare opp plass. Så enig! :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg syns de som selges er så stygge.

Anonymkode: 3ea87...eee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...