AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Dere som reiser rundt, kjøper dere suvenirer, evt hva gjørdere med dem? Jeg plassererog henger opp nytt etter hver tur, og med min hamstring tar det litt plass 😆 Anonymkode: f8841...226
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 Må innrømme at jeg ofte kjøper krus med bilde/ navn fra byer eller land jeg har besøkt og kjøleskapmagneter. Synes det er kjekt med et minne fra reisene uten å overdrive Krusene blir ofte brukt, og magnetene "pynter" opp kjøleskapet. Hender jeg også kjøper postkort, selv om jeg ikke skal sende dem. Anonymkode: 0604f...9de
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #3 Skrevet 24. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må innrømme at jeg ofte kjøper krus med bilde/ navn fra byer eller land jeg har besøkt og kjøleskapmagneter. Synes det er kjekt med et minne fra reisene uten å overdrive Krusene blir ofte brukt, og magnetene "pynter" opp kjøleskapet. Hender jeg også kjøper postkort, selv om jeg ikke skal sende dem. Anonymkode: 0604f...9de Jeg sender alltid postkort til meg selv 😂 Men hva om du tar med deg fløyter, klokker, munnspill etc, du må jo få dem på veggen? Ts Anonymkode: f8841...226 2
caroprins Skrevet 25. juli 2018 #4 Skrevet 25. juli 2018 Jeg kjøper kjøleskapmagneter fra hver plass jeg besøker. 😎😁
Chenet Skrevet 25. juli 2018 #5 Skrevet 25. juli 2018 Kjøleskapsmagneter og kokebøker Førstnevnte tar lite plass og sistnevnte bruker jeg
tirben Skrevet 25. juli 2018 #6 Skrevet 25. juli 2018 Kjøper aldri suvenirer. . Blir bare kastet etter en stund uansett. 1
Gjest Cocosa Skrevet 25. juli 2018 #7 Skrevet 25. juli 2018 1 minutt siden, tirben skrev: Kjøper aldri suvenirer. . Blir bare kastet etter en stund uansett. Jeg begynte med å kjøpe litt da jeg begynte å reise. Etter hvert ser jeg at hvis jeg ikke har spesifikt bruk for den tingen, dropper jeg det. Det tar bare opp plass. Så enig!
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #8 Skrevet 25. juli 2018 Nei, jeg syns de som selges er så stygge. Anonymkode: 3ea87...eee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå