Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det en del av dere kvinner på kvinneguiden så i mot runketrådene her på forumet?  Det plager vel ingen at jeg liker å onanere til svarene jeg får i trådene jeg lager?

Anonymkode: f07da...bce

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det en del av dere kvinner på kvinneguiden så i mot runketrådene her på forumet?  Det plager vel ingen at jeg liker å onanere til svarene jeg får i trådene jeg lager?

Du kan jo opplyse i hovedinnlegget at det er en runketråd, slik at de som ikke ønsker å delta i en runketråd kan unngå det.

Anonymkode: 7f607...78e

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Gjerne allerede i trådtittelen bør du skrive RUNKETRÅD 

Anonymkode: 7f607...78e

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Fordi dette er et diskusjonsforum, ikke et sexforum.
Fordi det ikke skal være seksualisert innhold på forumet.
Fordi de fleste runketrådene er utrolig klein lesing - det kreves mer enn en kåt hjerne for å være en god sexforfatter. 

Anonymkode: 7acad...a5f

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

De trådene hvor en skal ha andre, spesielt damer, til å fortelle om egne seksuelle detaljer eller kinks som trådstarter selv tydeligvis tenner på er de kjipeste. Eller - de kjipeste er egentlig de hvor trådstarter prøver å manipulere damer i tråden til å nærmest oppfylle egen fetisj, ved å legge ord i munnen på dem - "er det ikke deilig når, kjennes det ikke sexy med osv osv" 

Det er å bruke folk, til egen seksuell forlystelse. Yuk. Og når ikke alle helt skjønner at det er en runketråd - så er det i mine øyne også en form for misbruk. 

Anonymkode: 8e1f8...aec

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vil neste #metoo bølge ha fokus på runketrådene? Så kan ofrene fortelle om at innleggene de skrev anonymt på nettforumer muligens har blitt runket til.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vil neste #metoo bølge ha fokus på runketrådene? Så kan ofrene fortelle om at innleggene de skrev anonymt på nettforumer muligens har blitt runket til.  

Stakkars; du har virkelig ikke forstått noe som helst du. 

• Liker 5
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet

Ganske generaliserende av deg å si "dere kvinner", som om dette gjelder alle kvinner. Kan hende det bare gjelder de lesbiske.

Skrevet (endret)

Jeg blir irritert av å se folk gi seriøse svar til en tullebukk som sitter hjemme å napper seg i løken. At det er tragisk og patetisk er jo én ting, det driter jeg egentlig i, men det er dette aspektet med å "lure" folk jeg ikke liker. 

Skriv nå for svarte "RUNKETRÅD" i hovedinnlegget, så folk vet hva de engasjerer seg i.

Hadde jeg vært mann å runket etter tråder på kg hadde jeg seriøst vurdert min eksistens. 

Endret av Perle
  • Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Fordi forumet heter Kvinneguiden og ikke Penisplassen. 

Anonymkode: 3a285...91c

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, HerrBæsjerumpehull said:

Ganske generaliserende av deg å si "dere kvinner", som om dette gjelder alle kvinner. Kan hende det bare gjelder de lesbiske.

Om det er noe trøst så var "dere kvinner" brukt som en nedsettende merkelapp på brukerne  som gjør seg til ofre for noe som ikke påvirker dem.  Det var aldri ment som omtale av alle kvinner og finnes også menn som faller innunder merkelappen. Selv om kvinner naturligvis er overrepresentert, derav "dere kvinner". 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Om det er noe trøst så var "dere kvinner" brukt som en nedsettende merkelapp på brukerne  som gjør seg til ofre for noe som ikke påvirker dem.  Det var aldri ment som omtale av alle kvinner og finnes også menn som faller innunder merkelappen. Selv om kvinner naturligvis er overrepresentert, derav "dere kvinner". 

:klaske: At det i det hele tatt går an å skrive noe så dumt. Hvor gammel er du?

Er du på KG for å skriver runketråder? Har du skrevet mange, og er det derfor du er her?

Anonymkode: 4cadc...57b

• Liker 5
Skrevet

Jeg er mann og er dritt lei slike tråder selv.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelige påvirker det den som sitter i andre enden av skjermen - selv om du ikke er fysisk kontakt.

Det er vel nettopp det som gjør det attraktivt med runketråder på dette forumet, en er langt sikrere på at det er virkelige mennesker i den andre enden og ikke bare en autogenerert samtale på en sexside.

Det er manipulasjon av andre - for å få kvinner især, til å fortelle om ting de ellers ikke ville delt. Eller bortimot dytter egne fetisjer på dem, bare for tenningen ved å få et annet levende menneske til å involvere seg i egen fantasi.

En føler seg brukt.

Fordi - en rent faktisk er brukt.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Begriper ikke at det finnes oppegående mennesker som seriøst tror at det virkelig eksisterer folk som sitter og runker etter en tråd på nettet.

Anonymkode: 14298...a38

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Åja, da så. Det får vel passere da. For denne gang. Men vit at jeg følger med på deg med argusøyne. Det minste feilsteg, og du ryker rett i moderatorkasjotten.

AnonymBruker
Skrevet

Begriper ikke at det finnes oppegående mennesker som seriøst tror at det virkelig eksisterer folk som sitter og runker etter en tråd på nettet.

Begriper ikke at det finnes så naive mennesker som ikke skjønner at det skjer - til stadighet. 

• Liker 8
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det ikke skal være seksualisert innhold på forumet.

Det finnes jo et underforum som til og med er dedikert til seksualitet, selvfølgelig er det lov med seksualisert innhold, hver 2. Post inneholder noe seksuelt.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

For det første så har nettopp ts bevist det.

For det andre så ser vi det omtrent daglig på KG.

Hvordan kan du unngå å ha lagt merke til det? Er du ny på KG?

Anonymkode: 4cadc...57b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Med så mye gratis porr på nett fatter jeg ikke hvorfor noen gidder å opprette runketråder.

Hvorfor så snurt, herr AnonymeMisbruker? Hva forventer du egentlig? Hvinende damer som blir råkåte og sender deg PM tvert?

Anonymkode: 416a8...578

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...