Gå til innhold

Så hund bli slått.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så en hund bli slått med knyttneve gjentatte ganger, hunden hylte noe helt forferdelig. Jeg turte ikke å gjøre noe, da dette var en stor sterk mann. Men så hvor han gikk, og har nå både navn og adressen hans. Har meldt det til mattilsynet. Men burde jeg å ringe politiet? Gjør de i det hele tatt noe. Og nå blir jo bare dette mitt ord, mot hans.

Anonymkode: ea823...cd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres aldeles jævlig ut 😢🤬 Er dette i Trondheim? Ville ringt politiet også. Om og hva de gjør vet jeg ikke,men det er i hvertfall økt fokus på dyrevelferd de siste årene så det er lov å håpe. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så en hund bli slått med knyttneve gjentatte ganger, hunden hylte noe helt forferdelig. Jeg turte ikke å gjøre noe, da dette var en stor sterk mann. Men så hvor han gikk, og har nå både navn og adressen hans. Har meldt det til mattilsynet. Men burde jeg å ringe politiet? Gjør de i det hele tatt noe. Og nå blir jo bare dette mitt ord, mot hans.

Selvsagt ring politiet. Denne mannen er ikke skikket til å ha dyr. Stakkars hund.

• Liker 1
Skrevet

Ring politiet, og film om det skjer igjen så du har bevis. 😕 
Derimot, har opplevd at politiet gir blaffen. Så en hund sitte og fryse i vinter i Oslo og sa fra til politi, og nei det var ikke deres problem. :( 
En rase som ikke tåler kulde som satt ute i to timer, og nei det var ikke noe å bry seg om …  :( 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Ringte politiet i dag tidlig. De kunne ikke gjøre noe med det, men de noterte ned navnet og adressen hans, for hvis andre ringer med samme bekymring, så vil de gjøre noe. De henviste og til mattilsynet. Ser jeg han og hunden igjen, så skal jeg ta fram mobilen og filme. Men tenkte jo overhodet ikke over det når det skjedde, jeg ble jo så sjokkert, og visste jo overhodet ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg har takk og pris aldri opplevd noe sånt før.

• Liker 1
Skrevet

Herregud, stakkars hund 😧

Skrevet

Uff, stakkars gode venn....😥

AnonymBruker
Skrevet

Mannen var sikkert narkoman.

Anonymkode: 4a460...779

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt å si.... For mange narkomane går dyra foran alt nemlig - men det klarer vel ikke du å sette deg inn i.

Skrevet (endret)
6 minutter siden, Trollmora skrev:

Spesielt å si.... For mange narkomane går dyra foran alt nemlig - men det klarer vel ikke du å sette deg inn i.

Ikke nødvendigvis. Narkomaner har en tendens å bruke hunder for å få penger for å kjøpe stoff.

Endret av Tockit
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Tockit skrev:

Ikke nødvendigvis. Narkomaner har en tendens å bruke hunder for å få penger for å kjøpe stoff.

Det er uansett meget spesielt å si at noen som slår en hund er narkoman, uten at det er kommet fram andre opplysninger enn kjønn.

Endret av Trollmora
AnonymBruker
Skrevet

triste greier. jeg så en snegle bli tråkket på av et par jenter som lo av det i dag. ringe barnevernet?

Anonymkode: 7da4d...712

Skrevet
14 minutter siden, Trollmora skrev:

Det er uansett meget spesielt å si at noen som slår en hund er narkoman, uten at det er kommet fram andre opplysninger enn kjønn.

Ja sier meg enig at det var feil å anta det uten videre.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

triste greier. jeg så en snegle bli tråkket på av et par jenter som lo av det i dag. ringe barnevernet?

Hvordan kan du sammenligne en hund med en snegle?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Tockit skrev:

Hvordan kan du sammenligne en hund med en snegle?

hvs mener du`? er ikke sneglen noe verdt mener du? herregud så kaldt sagt

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvs mener du`? er ikke sneglen noe verdt mener du? herregud så kaldt sagt

De er helt forskjellige, derfor blir det feil å sammenligne dem med hverandre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er han ikke, siden jeg har navnet hans, har jeg jo både googlet han, og vært på hans Facebook. Han er jeger, hunden var en fuglehund, og han har en høy stilling. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er han ikke, siden jeg har navnet hans, har jeg jo både googlet han, og vært på hans Facebook. Han er jeger, hunden var en fuglehund, og han har en høy stilling. 

Kan jeg spørre hvilken kant av landet er i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...