AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Hjelp! Skal på MR i morgen(eller i dag da klokka har bikka 12) og har noen spørsmål!! 1. den man ligger på, er den hard? Jeg sliter med bekken osv, som er grunnen til at jeg skal der. Klarer ikke å ligge på hardt underlag 2. Tenkte å ta på bh uten spiler, men det er jo metallhemper. Må hele greia av? 3. Har regulering bak tennene, gjør det noe? Anonymkode: d9288...74e
melgu Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 1. Ja benken er ganske hard, men man kan hjelpe til litt med feks pute under knærne ol. Kanskje ta noe smertestillende først om det hjelper? 2. du må nok ta av bhen hvis det er metallhemper, hva med en sportsbh? I verstefall tar du jo den bare av og har en tskjorte/genser uten metall på. 3. Nei regulering går fint, men nevn det til radiografen som tar deg inn. Som regel merker man ikke noe til det, men det kommer an på hva reguleringen er laget av, så det _kan_ kjennes en litt rar følelse der reguleringen er, men det er ikke farlig. lykke til!
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #3 Skrevet 24. juli 2018 Den er hard, men du kan helt sikkert be om pute. Bh med metal skal man ikke bruke, sportshbh går greit. Godt spørsmål ang strengen bak tennene, regner med de har vært såpass smarte når de ble funnet opp at de ikke er magnetiske og dermed går greit. For har aldri hørt om at regulering skulle være en hindring. Anonymkode: a2632...882
Drakan Skrevet 24. juli 2018 #4 Skrevet 24. juli 2018 Har vært på mr, og det var usedvanlig behagelig, kunne sovet i maskinen. Folk er forskjellige derimot. Ikke glem å ta alt av metal av, og muligens ring tannlegen å dobbeltsjekk at regulering ikke er magnetisk (om du ikke kan ta det av)
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #5 Skrevet 24. juli 2018 Regulering går fint, bh vil du nok få beskjed om å ta av om det ikke er sportsbh, benken er hard. Jeg fikk grundige og gode beskjeder og var aldri i tvil om hva jeg skulle gjøre da jeg var på mr. (Jeg opplevde at plagene mine ble forverret i noen dager etter mr, men det trenger absolutt ikke skje med deg.) lykke til! Anonymkode: 7b317...671
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 Her hadde de noen puter, pølleputer, så jeg kunne få under knær og litt sånn for å støtte opp så jeg lå så behagelig som mulig - også rygg/korsryggproblem og sliter med å ligge flatt på rygg. Snakk med dem, så legger de nok til rette så godt det lar seg gjøre, lykke til Anonymkode: 810f9...3d8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #7 Skrevet 25. juli 2018 Gikk greit det! Håper de finner noe Anonymkode: d9288...74e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå