Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg prøvde å kose litt på ferien etter vi var lagt oss. Det er et stort telt med 3 rom, ungene på 2 og 4 sover i hvert sitt og vi i midten.

Samboer reagerte med at det var ekkelt og uaktuelt. 

Lurer på hva andre synest? Greit nok og ikke ha voldsom sex, men rolig evt kun rolig fingring / ronking bør jo vere innenfor ?

Hilsen frustrert mann.

Anonymkode: 88b41...f97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er ekkelt

Anonymkode: bb5e3...bb1

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte først at det er innafor (er dame selv), men så husker jeg å ha ligget å hørt på mine egne foreldre i den alderen (fra 4-6 år må jeg ha vært). De trodde jeg sov. Det var ikke spesielt ålreit...

Anonymkode: 00a78...ed3

• Liker 46
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge skal dere være på denne teltturen da?

Er det så fryktelig vanskelig å holde seg til dere kommer hjem?

Anonymkode: 48f5e...cb2

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Sex i eget telt må være helt ok så lenge det er stille sex. Kanskje sette på litt fin sommermusikk for å overdøve litt også, med mindre man er helt sikker på at ungene er sovnet? 

Eventuelt går det jo an å ta seg 10 minutter ute i Guds frie natur...eller doen på campingplassen, alt ettersom. 

Anonymkode: 7978c...36a

• Liker 5
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex mange ganger med barn sovende på soverommet. Ikke noe problem med litt rolig sex når ungene alikevel sover. 

Anonymkode: 82dd4...f4e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg prøvde å kose litt på ferien etter vi var lagt oss. Det er et stort telt med 3 rom, ungene på 2 og 4 sover i hvert sitt og vi i midten.

Samboer reagerte med at det var ekkelt og uaktuelt. 

Lurer på hva andre synest? Greit nok og ikke ha voldsom sex, men rolig evt kun rolig fingring / ronking bør jo vere innenfor ?

Hilsen frustrert mann.

Anonymkode: 88b41...f97

Dama di vil ikke. Vil du ha sex når hun ikke vil? Vil du bruke kommentarene fra fremmed som et argument? Hun velger hensynet til barna over deg. Bu hu.

Ta deg et ronk.

Anonymkode: efa5a...011

• Liker 22
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt sex mange ganger med barn sovende på soverommet. Ikke noe problem med litt rolig sex når ungene alikevel sover. 

Du kan da ikke ha sex med barn på rommet! Er du syk eller?  :huh:

Endret av Chiyo
  • Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Chiyo skrev:

Du kan da ikke ha sex med barn på rommet?! Er du syk eller.  :huh:

Nei 😊

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex i eget telt må være helt ok så lenge det er stille sex. Kanskje sette på litt fin sommermusikk for å overdøve litt også, med mindre man er helt sikker på at ungene er sovnet? 

Eventuelt går det jo an å ta seg 10 minutter ute i Guds frie natur...eller doen på campingplassen, alt ettersom. 

Do på campingplass? Æsj

Anonymkode: 1bb29...7d8

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Har dere kun sex når dere er alene i huset? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Just my point. Har hørt på mange slike seanser med mine foreldre fra jeg var gammel nok til å huske det. De var stille, og trodde jeg sov. Konsentrerte meg selvfølgelig om å ligge stille og fortsette å puste rolig. Sovna selvfølgelig ikke på en stund!

Anonymkode: 00a78...ed3

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har dere kun sex når dere er alene i huset? 

Det er vel forskjell på rom i et hus og rom i et helt?

Anonymkode: efa5a...011

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jesus christ man...

Anonymkode: e26b3...020

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Går vel an å holde seg ??? Dessuten kommer man ikke av så rolig sex for å ikke vekke ungene...

Anonymkode: 9b965...214

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Blæ, minnene om å ligge musestille i soveposen min, og høre på den repeterende lyden av soveposestoff gniksende mot teltduken, kom rasende på! Og etter hvert kom den vuggende følelsen av bevegelse i teltet. *frysninger* *grøss og gru*

Man tror man er så innmari stille, man tror at barna sover, og man tror at barna ikke vil klare å sette de få lydene de hører i kontekts. Vel, selv "kun" fingring og runking lager mye lyd i en sovepose, og du kan i hvert fall ikke runke i "det fri", for det høres også veldig godt.
Og veldig mange barn og tenåringer har måtte lidd seg gjennom foreldrenes "kosestund", noe mange av dere forsvarer med at sex er naturlig, og det er sunt for barn å vokse opp med foreldre som uttrykker en sunn seksualitet.

Ta hensyn! Gå ut i skogen, ta dere en tur i bilen, eller hold fingrene for dere selv til dere kommer hjem. Ingen har lyst til å høre på foreldrene sine ha sex, uansett hvor "naturlig og vakkert" det er.

Anonymkode: 4f8bc...330

• Liker 48
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fortsatt ekstremt levende bilder av mine foreldre i vår campingvogn, og det er snart 30 år siden, så svaret er definitivt nei. 

🤮

Anonymkode: 9c64e...cb0

• Liker 11
Skrevet

Nei, bare nei 🤮

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er temmelig sikker på at våre foreldre har hatt masse sex i nettopp et sånt "sovetelt" inni vårt familietelt. Da sov vi tre jentene i ett sovetelt, broren vår sov rett utenfor vårt sovetelt (i hovedteltet liksom), og mamma og pappa hadde sitt sovetelt. De pleide å ta "runde" for å sjekke om vi sov. Jeg husker at vi snakka om det "de skal sikkert ha sex og vente til vi sover". Opplevde det ikke som noe ubehagelig, så de må ha vært gode på å være relativt stille. 

Derimot har jeg et traumatisk minne om at vi sov på ett soverom alle sammen og at jeg våkna av at de knulla. Synes egentlig sånne "familierom" er helt idiotiske. Det ligger jo i sakas natur at en del av ungene vil være ganske store og skjønne hva det går i. Da er det bedre med rom med inndelinger, eller familietelt med sovetelt inni, som gir litt bedre lyddemping og privatliv. Og unger også kan jo like litt privatliv (kan jo være de vil runke i sitt sovetelt de også).

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...