Gå til innhold

Sier han har det bra med kona, men likevel falt han pladask for meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen forklare? En mann jeg kjenner sier han har falt pladask for meg. I samme sleng sier han at det kan ikke bli noe mer, for han har det bra med kona?

(Akkurat som han tror at JEG ønsket noe med ham....? Not. Men uansett....hvordan kan han ha det bra med kona, hvis han faller for en annen?)

Anonymkode: 47662...8d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er fullt mulig å bli forelsket i andre selv om man er gift og har et bra forhold. 

Etter noen år så er den voldsomme forelskelsen kanskje litt mindre voldsom, den følelsen har gått over i noe dypere. 

Men, den brusende forelskelsen, det å bli betatt av noen. Det er jo en deilig følelse som man kan ha for andre flere ganger i løpet av livet.

Trikset er å la de følelsene bare gå over og ikke gjøre noe med dem. HVIS man elsker den man har og vil fortsette det uten å være utro.

Det kan hende at denne mannen har skjønt at "elskerinnetalen" er utdatert, så han prøver seg på omvendt psykologi? Tenker at hvis han gjør seg utilgjengelig så vil du ha han? Og da får han i pose og sekk, for han har jo vært ærlig med deg, du kan ikke komme senere og si at du vil han skal gå, for det hadde han ingen intensjoner om. Kan hende han er en sånn sleiping?

Anonymkode: 6337a...753

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en slik fyr, sist uke. Han sa at jeg var vakker, og at jeg minnet han om kona da de var yngere. Jeg helte en øl, over huet hans. Faen, så frekk fyr. 

Anonymkode: 5dac6...13c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han smører deg..... hva vil du? Bli elskerinnen til en mann som har det bra med kona? Han vil aldri gå ifra henne.....

Anonymkode: caeea...d75

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når man er gift er den romantiske biten og forelskelsen borte. Livet er med ektefellen, men man blir forelsket i og begjærer andre. Det er to forskjellige ting, og er litt for mye styr å gå igjennom skilsmisse, skaffe ny bolig osv. Det er grunnen til at jeg blir i hvertfall.

Anonymkode: 4619c...e56

• Liker 3
Skrevet

Han prøver å teste deg da vel. Skjønner at du blir oppgitt. "Jeg har falt pladask for deg, men har der bra med kona" Hvorfor si det til deg? Tok han det som en selvfølge at du ville ha han da eller? Idiotisk!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han smører deg..... hva vil du? Bli elskerinnen til en mann som har det bra med kona? Han vil aldri gå ifra henne.....

Hadde du lest HI godt nok så ser du at jeg har ingen interesse av ham!

5 minutter siden, wintergirl skrev:

Han prøver å teste deg da vel. Skjønner at du blir oppgitt. "Jeg har falt pladask for deg, men har der bra med kona" Hvorfor si det til deg? Tok han det som en selvfølge at du ville ha han da eller? Idiotisk!

Antakelig ja. Dust ikke sant? 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere må slutte å komme med slike dumme påstander...I 2018 er faktisk muligheten ganske stor at han eller hun går.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du lest HI godt nok så ser du at jeg har ingen interesse av ham!

Antakelig ja. Dust ikke sant? 

Dust ja. Er generelt lei mannfolk som tror vi damer vil ha dem bare vi er høflige mot dem. Be han dra ditt pepper'n gror 😊

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere må slutte å komme med slike dumme påstander...I 2018 er faktisk muligheten ganske stor at han eller hun går.

Agreed.

Anonymkode: 161dc...923

Skrevet

Han håper at fine ord skal få deg til å spre bena for han. Men han vil samtidig ikke gi falske forhåpninger om at han kommer til å forlate konen sin. Han tror at han er ett så stort funn at du vil godta rollen som elskerinne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Betyr at han kunne tenke seg å ha sex med deg, men ikke kommer til å forlate kona si for deg. En dust som vil ha i pose og sekk mao. 

Anonymkode: b6a68...fa8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

I forhold til hvem som avslutter ekteskap er det i 70% av tilfellene kvinnen som går. Uten at det er en annen involvert. 

Kvinner skiller seg fra, menn skiller seg til. 

Og hvem kan stole på en partner som var utro mot sin forrige med deg? Folk er lettlurte🤣

• Liker 1
Gjest Stella Rose
Skrevet (endret)

Gi han klar beskjed at du ikke er interessert.

Endret av Stella Rose
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen forklare? En mann jeg kjenner sier han har falt pladask for meg. I samme sleng sier han at det kan ikke bli noe mer, for han har det bra med kona?

(Akkurat som han tror at JEG ønsket noe med ham....? Not. Men uansett....hvordan kan han ha det bra med kona, hvis han faller for en annen?)

Fordi han er mann. Menn kan godt være lykkelig forelsket samtidig som de kan ha glede av en annen. For at kvinner skal være utro så må det foreligge et problem i hennes samliv. Derfor kan du heller ikke forstå ham, fordi du forventer at han tenker som deg. Dette er selvsagt veldig grovt forenklet, men prinsippet gjelder.

Anonymkode: 20de9...ed4

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte en slik fyr, sist uke. Han sa at jeg var vakker, og at jeg minnet han om kona da de var yngere. Jeg helte en øl, over huet hans. Faen, så frekk fyr. 

Hva er så galt med det? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du fikk i hvertall begretet at du er like ufordrakelig og gal. Og vipps, så minnet du han absolutt ikke om kona.

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skulle sagt at han fikk komme tilbake når han minte om seg selv som yngre. 

Anonymkode: 13a17...898

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...