Gå til innhold

Dere som hele tiden rapporterer innlegg...

Anbefalte innlegg

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet (endret)

...og kanskje spesielt dere som stolte og krye alltid må informere resten av KG om at dere har rapportert innlegg:

Hvordan er dere ellers i livet? Sånn utenfor KG, mener jeg. Pleier dere ofte å varsle myndigheter og andre autoriteter om diverse forhold dere finner kritikkverdige? Er dere de samme folkene som alltid lager tråder som handler om å ville anmelde naboer og sånn? Skriver dere mange brev til barnevernet i uken? Og informerer dere i så fall lokalsamfunnet om at dere har varslet, f.eks. via leserinnlegg i avisen eller i sosiale medier? Hvilke interesser har dere sånn utenom? Noen filmer, bøker eller TV-serier dere liker ekstra godt? Hva liker dere å ha på brødskiva? Er dere A- eller B-mennesker? Hvilket parti stemmer dere på? Har dere noen spesielle forbilder dere ser opp til? Sivilstatus?

Dette er ikke for å kritisere altså, eller bruke ting mot dere. Jeg vil bare bli bedre kjent med dere, siden jeg innerst inne er akkurat lik selv (pleide å være sladrehank på barneskolen). Trenger ikke svare på alt, bare det dere vil. Eller evt kan dere svare på noe jeg ikke har spurt om. I så fall skal jeg ikke rapportere dere for avsporing. Og det må dere ikke gjøre selv heller, for denne tråden er rapporteringsfri sone.

Endret av HerrBæsjerumpehull
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å ha makrell i tomat på brødskiva.

Anonymkode: 3c693...186

• Liker 8
Skrevet

😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, HerrBæsjerumpehull said:

Jeg vil bare bli bedre kjent med dere, siden jeg innerst inne er akkurat lik selv (pleide å være sladrehank på barneskolen). 

Så sluttet du kanskje fordi du ble fryst ut eller fikk juling?  Vel da kan jeg fortelle deg at det slipper man helt ved å rapportere innlegg på kvinneguiden. Man får samme  positive følelsen som når man sladret på barneskolen, bare man slipper unna alle former for represalier. 

Derfor er en av hobbyene mine å rapportere. Om du hadde gitt rapporteringsknappen en sjanse så tror jeg du hadde blitt hekta du også. Eller kanskje er du en som rapporterer hele tiden, men skriver under brukernavn at du ikke rapporterer?  Jeg kjenner lusa på gangen. 

Anonymkode: 42133...11b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Rapportert for trolling. Kanskje du lærer til neste gang

Anonymkode: 7a22f...a0b

• Liker 3
Skrevet

Rapportert!

Neida. Lurer på det samme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo mye gøyere å rapportere nå når vi har fått 3 valgmuligheter på rapporteringsknappen :biggrin:

Anonymkode: b5d75...644

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Rapportado!!!! 

Anonymkode: 85d3d...484

Skrevet

Tja. 

Jeg pleier ikke å annonsere rapporteringen jeg gjør her inne, men det skjer vel nesten daglig. I hvert fall de dagene jeg leser mange tråder innimellom slagene. 

Jeg rapporterer ikke ting jeg er uenig med, men rapporterer svar som "gratulerer, du har drept babyen din" i en tråd om en matvare gravide ikke burde spise og som TS har spist. Jeg rapporterer spambots, ufimheter og ting jeg anser grovt (i den form at det kan skade noen, enten i form av malware, stygg feilinformasjon eller personangrep på noen jeg tror kan være ekstra sårbare. 

Og i det virkelige liv hadde jeg ringt lensmannen om far min satte seg bak rattet etter tre øl. Jeg hadde forsøkt å fysisk stoppe ham først.

Jeg har ikke ringt nødnummer annet enn 110 og 113 ved reelle tilfeller, men har ringt lokalt lensmannskontor for å informere om bråk, større slosskamper blant tenåringer, pågående hærverk, grisekjøring (da jeg må bak en trailer hvis henger må ha vært feillastet og logret med trekkvogna over to felt som en sur katt). 

Jeg kommer til å fortsette å gjøre det. 

Har det ganske fint som sladrehank. 

• Liker 19
Skrevet

Åh, glemte å svare. Jeg liker Overwatch, League of Legends mm, og vender stadig tilbake til gamle klassikere som Age of Empires. Liker science fiction og rundet nettopp av siste usette episode altered carbon og skal nå til på siste sesong The Expanse. 

Jeg liker ikke makrell i tomat. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg rapporterer gjerne innlegg/tråder som går langt over streken og som bryter KGs regler.

Det hender også at jeg skriver i den aktuelle tråden at jeg har rapportert. Dette fordi jeg ønsker at vedkommende (og andre) skal vite at det den/de skriver er uakseptabelt/regelbrudd. Kan ikke se at det skulle være noe galt i det. Tvertimot.

Anonymkode: 10fc6...b05

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Zoey said:

Tja. 

Jeg pleier ikke å annonsere rapporteringen jeg gjør her inne, men det skjer vel nesten daglig. I hvert fall de dagene jeg leser mange tråder innimellom slagene. 

Jeg rapporterer ikke ting jeg er uenig med, men rapporterer svar som "gratulerer, du har drept babyen din" i en tråd om en matvare gravide ikke burde spise og som TS har spist. Jeg rapporterer spambots, ufimheter og ting jeg anser grovt (i den form at det kan skade noen, enten i form av malware, stygg feilinformasjon eller personangrep på noen jeg tror kan være ekstra sårbare. 

Og i det virkelige liv hadde jeg ringt lensmannen om far min satte seg bak rattet etter tre øl. Jeg hadde forsøkt å fysisk stoppe ham først.

Jeg har ikke ringt nødnummer annet enn 110 og 113 ved reelle tilfeller, men har ringt lokalt lensmannskontor for å informere om bråk, større slosskamper blant tenåringer, pågående hærverk, grisekjøring (da jeg må bak en trailer hvis henger må ha vært feillastet og logret med trekkvogna over to felt som en sur katt). 

Jeg kommer til å fortsette å gjøre det. 

Har det ganske fint som sladrehank. 

:tommelopp:

Jeg også. :)

• Liker 2
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Rapportado!!!! 

Anonymkode: 85d3d...484

Rapportementosum!!!!!!

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, HerrBæsjerumpehull said:

Rapportementosum!!!!!!

Anonymkode: 6a13c...908

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kan hende jeg stjeler vitser som en ravn.. 

AnonymBruker
Skrevet

Rapporterer ikke daglig, men rapporterer det jeg synes går langt over streken. Skriver sjeldent at jeg har rapportert.

I dag har jeg faktisk meldt noen for dyremishandling, så med egne øyne at mannen ga juling til hunden sin. Og jeg meldte en nabo til barnevernet, hun var alkoholiker og bedrev psykisk mishandling. Jeg ville aldri ha meldt noen uten grunn. Men ser jeg mennesker og dyr som blir utsatt for noe fælt, selvfølgelig er det min plikt å melde.

Anonymkode: 13d84...6b5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, HerrBæsjerumpehull said:

Kan hende jeg stjeler vitser som en ravn.. 

Selvsagt, jeg prøvde aldri å antyde noe annet.  

Syntes bare det artige var at du  faktisk husket akkurat skrivemåten for dette ordet når  eneste googletreff var lenken jeg ga.   Så jeg ser for meg at selv om Rapportementosum!  kun har blitt brukt på internett én gang tidligere så har du brukt det såpass mange ganger i det virkelige liv at du husker akkurat hvordan det skal staves.  Ser for meg at du roper Rapportementosum!, mens du vifter med  tryllestaven/Apple Pencil som du bruker til å rapportere innlegget på  Ipaden din

• Liker 1
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Selvsagt, jeg prøvde aldri å antyde noe annet.  

Syntes bare det artige var at du  faktisk husket akkurat skrivemåten for dette ordet når  eneste googletreff var lenken jeg ga.   Så jeg ser for meg at selv om Rapportementosum!  kun har blitt brukt på internett én gang tidligere så har du brukt det såpass mange ganger i det virkelige liv at du husker akkurat hvordan det skal staves.  Ser for meg at du roper Rapportementosum!, mens du vifter med  tryllestaven/Apple Pencil som du bruker til å rapportere innlegget på  Ipaden din

Rapportementosum! var hva de gamle grekerne ropte når de ville klage på innlegg i et av sine fora. Og da viftet de akkurat slik du beskriver, bortsett fra at de viftet med et fikenblad. Så lærte du noe nytt i dag og!

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, HerrBæsjerumpehull said:

Rapportementosum! var hva de gamle grekerne ropte når de ville klage på innlegg i et av sine fora. Og da viftet de akkurat slik du beskriver, bortsett fra at de viftet med et fikenblad. Så lærte du noe nytt i dag og!

Hvilke fora hadde de gamle grekerne?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...