Gå til innhold

Noen som har chow chow?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at de kan være fryktelige sta og nesten umulig å oppdra. Stemmer det at de kan være aggressive mot fremmede?

Erfaringer, anyone?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er oppvokst med 2 stk. Og de er ekstremt egenrådige, de er sjefen. Og de er en enmannshund, ikke en familie hund. De var ikke kose hunder, og den ene bet meg. De stakk og av hele tiden, gravde tunnel en halvmeter ned under gjerde. Og på vinteren ville ingen gå tur med de, for man lå på slep etter hunden. 

Anonymkode: d2fe9...bd0

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er oppvokst med 2 stk. Og de er ekstremt egenrådige, de er sjefen. Og de er en enmannshund, ikke en familie hund. De var ikke kose hunder, og den ene bet meg. De stakk og av hele tiden, gravde tunnel en halvmeter ned under gjerde. Og på vinteren ville ingen gå tur med de, for man lå på slep etter hunden. 

Takk for at du delte din erfaring 😊

Snart så jeg begynner å få kalde føtter her. Tror alle jeg har spurt, sier omtrent det samme som deg, at de er ekstremt vanskelige 😟

Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har samme erfaring.

Endret av Perle
AnonymBruker
Skrevet

De er ekstremt vanskelige. De krever så sinssykt mye fra den dagen du henter de, så dette er en hund for spesielt interesserte. 

Anonymkode: 46f80...1db

Skrevet

Takk til alle som har svart.

Må nok revurdere min beslutning. Vi er en relativt stor familie med til sammen fire barn som kommer og går. Livredd for at en chow skal være aggressiv mot de fordi han ikke oppfatter de som del av familien.

Får nok gå for en familievennlig hund selv om det alltid har vært min drøm å ha en chow.

AnonymBruker
Skrevet

Egenrådige, sta, kan være aggressive mot katter osv. Digre. Ikke akkurat familiehunder, men jeg vet om folk som har vokst opp med chow’er og det har gått helt fint. For spesielt interesserte, ja. 

Anonymkode: 3c22d...3f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...