AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Jeg gikk ut av et forhold i februar hvor jeg hadde vært sammen med mannen i 7 år og vi har et barn på 2 år sammen. Jeg er ikke nødvendigvis ute etter noe kjæreste akkurat nå, men jeg føler meg ensom da jeg ikke har så mange venner. Er det innafor å lage en tinder-profil for å finne folk å snakke med og kanskje senere bli sammen med? Jeg har ikke tenkt å introdusere mannen for barnet mitt med det første uansett, har selv vært barn av en mor som tok med seg utallige menn hjem. Jeg er helt grønn på dette med tinder, forhold og dating. Forholdet jeg nylig gikk ut av var mitt første, vi hadde heller aldri noe "date" før vi ble sammen. Alt skjedde veldig fort! Anonymkode: e31a4...2a1
Gjest Mass Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 Det er jo greit å begynne å date igjen når du selv er klar for det.
matrobot Skrevet 24. juli 2018 #3 Skrevet 24. juli 2018 (endret) Det er ca et halvt år siden bruddet og eksen min ser ut til å date nå. Vi var forøvrig sammen i 8 år og har 2 barn. Selv føler jeg ikke meg klar for en date enda, men kanskje en gang løpet av høsten. Det er viktig hva man selv føler da. PS! Selv om jeg ikke er klar, er jeg likevel på Tinder / sukker.no for å chatte. Man vet jo aldri hva som skjer. Kanskje man finner noen og føler seg klar likevel Endret 24. juli 2018 av matrobot
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #4 Skrevet 24. juli 2018 15 minutter siden, matrobot skrev: Det er ca et halvt år siden bruddet og eksen min ser ut til å date nå. Vi var forøvrig sammen i 8 år og har 2 barn. Selv føler jeg ikke meg klar for en date enda, men kanskje en gang løpet av høsten. Det er viktig hva man selv føler da. PS! Selv om jeg ikke er klar, er jeg likevel på Tinder / sukker.no for å chatte. Man vet jo aldri hva som skjer. Kanskje man finner noen og føler seg klar likevel Takk for svar! Jeg vet i mitt tilfelle om jeg ikke er klar for dating eller om jeg bare føler meg ensom. Anonymkode: e31a4...2a1
matrobot Skrevet 24. juli 2018 #5 Skrevet 24. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet i mitt tilfelle om jeg ikke er klar for dating eller om jeg bare føler meg ensom. Det samme lurer jeg på selv, hehe. Bare begynn å chatte med gutter. Du trenger ikke å forplikte deg til noe enda. Hvis noen ber deg ut på en date, får du vurdere der og da om du er klar eller ikke
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 Jeg begynte så smått med chatting med nye omlag 3 mnd etter brudd. Hadde samboer, men ingen barn. Jeg trodde jeg var klar, men tok kraftig feil. Gikk rett i kjelleren og fikk en skikkelig knekk. Så her tror jeg det ikke finnes noe fasitt svar 😉 Her må du føle deg frem i forhold til hva du føler er riktig 😊 Kvinne Anonymkode: 8ff61...5a3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #7 Skrevet 24. juli 2018 Jeg ble alene med en halvt år gammel baby og orket ikke tanken på å være borti en mann igjen før barnet runda året. Før det tenkte jeg at det ikke var noe tap å leve i sølibat resten av livet. Det endret seg veldig plutselig og så kjente jeg på ensomhet og er ønske om en ny mann. Men folk er forskjellige. Du begynner å date akkurat når du føler for det, det er da det er innafor. Drit i hva du tror andre måtte tenke, det er jo du som skal føle deg vel Anonymkode: 16dae...05a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå