AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Kan noen hjelpe meg å finne denne låten? Hørte den på en klesbutikk men klarte ikke fange opp nok av teksten til at jeg bare kunne Google meg til den. Syntes den var SÅ fin! Det jeg klarte å fange opp av tekst var ".. be new again.." ".. mistakes.." ".. make them.." ".. house.." (tror jeg) Det var en kvinnelig vokalist med en veldig feminin, søt stemme. Låten var rolig og fin. Ikke mye tekst. Melodiøs pop låt om jeg skal klassifisere den som noe? Stemmen til vokalisten kunne minne om Astrid S. (Altså ikke noe ruvende Beyoncé) Siden den var på spillelista til en klesbutikk så tror jeg ikke det er en SÅ gammel låt? Lite info. Jeg vet. Men ringer det noen bjeller hos noen??Anonymkode: 62fcc...527
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 Kan noen hjelpe meg å finne denne låten? Hørte den på en klesbutikk men klarte ikke fange opp nok av teksten til at jeg bare kunne Google meg til den. Syntes den var SÅ fin! Det jeg klarte å fange opp av tekst var ".. be new again.." ".. mistakes.." ".. make them.." ".. house.." (tror jeg) Det var en kvinnelig vokalist med en veldig feminin, søt stemme. Låten var rolig og fin. Ikke mye tekst. Melodiøs pop låt om jeg skal klassifisere den som noe? Stemmen til vokalisten kunne minne om Astrid S. (Altså ikke noe ruvende Beyoncé) Siden den var på spillelista til en klesbutikk så tror jeg ikke det er en SÅ gammel låt? Lite info. Jeg vet. Men ringer det noen bjeller hos noen??Anonymkode: beec2...8f0
Drakan Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 Du kan gå til butikken og spørre. Eller så kan du gå ditt og teste med en app som finner sanger av det den hører.
Gjest F S Skrevet 24. juli 2018 #7 Skrevet 24. juli 2018 Sorry, kommer ikke på det... Men hvorfor ikke bare spørre i butikken? Jeg har fått hyggelig hjelp, - og faktisk svar, hver gang!! Sånn jeg fikk vite om ColdPlay for mange herrens år siden...!!
Hjertefisk Skrevet 24. juli 2018 #8 Skrevet 24. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ? Anonymkode: b13ff...abc Godt tips. Stemmen er lik, men er nok ikke den. 😕 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #9 Skrevet 24. juli 2018 " New Again Brad Paisley Mother, do not cry for meAll of this is exactly how it's supposed to be I'm right here. Can you hear my voice?My life, my love, my Lordmy baby boy As they nail me to this treeJust know the Father waits for me God how can this be your will?To have your son and my son killed? Whatever happens, whatever you see,Whatever your eyes tell you has become of meThis is notNot the endI am making all things new again I remember when you were bornIn that manger where I first heldYou in my armsSo many…" Anonymkode: 8d5dc...7af
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #10 Skrevet 26. juli 2018 Astrid ga nettop ut en ny låt med tekster fra fans, vet at "mistakes" var inkludert i en av de tekstene da Astrid la ut en video om det. Anonymkode: 57150...ed0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå