Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En person som jeg en gang regnet som en venn sendte meg melding om jeg vil møtes. 
Har ikke hatt kontakt på to år cirka. 
Personen sluttet å svare og har ikke hatt kontakt etter personen fikk problemer med en annen person i familien min. 
Når jeg leverte julegaver, så fikk jeg høre fra familie som leverte gavene (for en gangs skyld ikke personlig levering, da jeg var opptatt med å fullføre alle gavene) at jeg ikke burde ha kontakt lenger. Ble ikke fortalt hva som ble sagt eller noe slikt. 
Har følt meg skuffet.

Personen har mobbet meg og lignende i barndommen, har alltid slitt, men trodde liksom vi kunne hjelpe hverandre. 
Tror hovedsakelig vennskapet har vært basert på penger, da min familie alltid har hatt økonomi, og jeg alltid har prøvd å dele.

Jeg sliter ekstremt i hverdagen, så å plutselig få melding ut av det blå når personen har unngått meg i to år er merkelig.

Burde jeg møte personen eller i det hele tatt svare? 

Anonymkode: c8982...e84

Videoannonse
Annonse
Gjest Stella Rose
Skrevet

Hadde ikke svart, hadde bare slettet meldingen. Denne "vennen" trenger sikkert penger.

AnonymBruker
Skrevet

Om du burde? Du må gjøre av som føles rett for deg. Du kan eventuelt prøve, og angre. Eller la være, og fortsette å lure...

Anonymkode: e1d57...1cf

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Stella Rose skrev:

Hadde ikke svart, hadde bare slettet meldingen. Denne "vennen" trenger sikkert penger.

Er ikke sikkert det er penger, men er mulig et forsøk på å oppnå økonomisk kontakt igjen. 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du burde? Du må gjøre av som føles rett for deg. Du kan eventuelt prøve, og angre. Eller la være, og fortsette å lure...

Anonymkode: e1d57...1cf

Jeg føler ikke at jeg burde møte personen det, men kanskje jeg skylder personen en sjanse? Jeg vet ikke helt. 
Høre hva de sier. 

AnonymBruker
Skrevet

Savner du å ha personen i livet ditt? Hvis ja, møt ham, hvis nei er det bare å la være. Jeg hadde ikke villet bruke tid på noen som ikke ga meg glede.

Anonymkode: ec41f...661

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Savner du å ha personen i livet ditt? Hvis ja, møt ham, hvis nei er det bare å la være. Jeg hadde ikke villet bruke tid på noen som ikke ga meg glede.

Anonymkode: ec41f...661

Jeg har ikke sagt noe kjønn, så helst ikke anta at det er en han eller henne. 
Utenom det, nei. Savner ikke personen i livet mitt. Er lei folk som utnytter andre og som ikke bryr seg om hvordan andre har det. 
Likevel, jeg føler at jeg kan høre hva personen ønsker å si, selv om jeg kanskje ikke vil være venn med personen. 

Men jeg vet ikke helt hvorfor jeg skulle dedikert tid når jeg har lagt ting bak meg. 
Kanskje jeg ønsker å møte for å se at de ikke mente ting de har gjort? Eller for å se hvilken farger de velger å vise. 
Mulig det er poengløst, for jeg tror ikke jeg ønsker å møte personen.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke sikkert det er penger, men er mulig et forsøk på å oppnå økonomisk kontakt igjen. 

Jeg føler ikke at jeg burde møte personen det, men kanskje jeg skylder personen en sjanse? Jeg vet ikke helt. 
Høre hva de sier. 

Du trenger ikke å tenke at du burde møte personen. 

Du kan svare at du føler for å si nei takk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...