AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Jeg vet ikke hvor dette egentlig passer inn. Saken er den at jeg egentlig bare har lyst til å være på farten hele tiden. Og det er jo folk som er det. Men jeg føler at "meg" innhenter meg hele tiden. de andre vennene mine er liksom så frie, tar avgjørelser og kan ta store valg i livet. jeg holder meg til det trygge til syvende og sist. med "meg" så mener jeg at det kan hende jeg har aspergers, og at det er det som fremkaller denne følelsen? føler meg så kjedelig. jeg "får ikke lov" til å leve fritt, fordi jeg er bundet av denne diagnosen. Anonymkode: da9ee...3ec
Gjest supernova_87 Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 Jeg forstår ikke hva du mener. En diagnose er til syvende og sist bare et ord. Det er et hjelpemiddel og om man kaller det ratikaki eller Aspergers endrer ikke noe på hvordan du fungerer. Det er ikke noen grenser annet enn ja, nettopp hvordan du fungerer. Ikke gi deg selv imaginære grenser fordi "men jeg kan jo ikke fordi jeg har jo Aspergers". Det er også mulig å slite med tvangstanker selv om man har Aspergers. Disse tankene som begrenser veldig kan brytes. Tenk heller over hvilke hensyn det er du kan ta som gjør at du kan leve livet ditt så fritt som mulig og slik DU vil selv med Aspergers.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #3 Skrevet 25. juli 2018 Ja føler meg fanget. Føler meg fanget av at folk flest ikke har noe jævla liv. Nei hvis du er på Facebook betyr ikke det at du har et liv, det betyr bare at du bruker tid på facebook. Måten folk har oppført seg på gjennom livet mitt indikerte at de skulle bli verdens største ressurs-personer. Og så er det bare egoet til middelmådige folk som snakker. Og jeg lurer på hva den attutuden var verdt, når de ikke skaper noe....? Cause and effect? Bare cause? Ikke noe effect? 😞 De fleste vil bare ha trynefaktor. Da er folk ganske fornøyde. Trynefaktor trynefaktor trynefaktor trynefaktor trynefaktor trynefaktor trynefaktor trynefaktor Anonymkode: c24f3...f10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå