Tourettesgirl Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Har noen stått på venteliste for å få ny fastlege?? Hvor lenge sto dere på venteliste før dere fikk den nye fastlegen? Jeg søkte nettopp om ny fastlege og er nummer 10 i køen. Kan det ta kjempe lang tid?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #3 Skrevet 24. juli 2018 Det tror jeg ikke vil ta så lang tid. Beror på om det er 10 personer som slutter hos den legen. Tipper 2-3 mnd. Sto 3 mnd på venteliste hos en med 18 i køen. Anonymkode: 1bdce...136
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #4 Skrevet 24. juli 2018 3 timer siden, Tourettesgirl skrev: Har noen stått på venteliste for å få ny fastlege?? Hvor lenge sto dere på venteliste før dere fikk den nye fastlegen? Jeg søkte nettopp om ny fastlege og er nummer 10 i køen. Kan det ta kjempe lang tid? Noen må enten bytte ,flytte eller avgå med døden. Jge har stått på venteliste hos ny fast lege i snart 3 år, har min gamle i kommunen jeg bodde tidligere, flyttet i mars 2015, veldig fulle lister her og de populære legene får nesten aldri ledig for nye føles det som Anonymkode: a6b57...9fe
Tourettesgirl Skrevet 24. juli 2018 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2018 Men man kan vell følge med hvor man står i køen på helsenorge??
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 19 minutter siden, Tourettesgirl skrev: Men man kan vell følge med hvor man står i køen på helsenorge?? Ja. Logg inn på Dine sider på Helsenorge.no. Eller ring dem. Anonymkode: 1bdce...136 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #7 Skrevet 25. juli 2018 Det varierer etter hvor mange som faller fra legens liste av uike årsaker, men det kan ta lang tid. Vet om leger som "mister" 5-6 pasienter i året fra listen, og det må være 20 ledige plasser før de åpner opp for nye. Legg til at et par av pasientene da får barn som kommer inn på legens liste, så kan det år mellom hver gang det åpnes opp. Hos noen er det større rotasjon og da går der kortere tid. Anonymkode: 64d65...d96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå