Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg er 1.74 høy.. har alltid tenkt at jeg er for høy til å gå med hæler. Har aldri turt! Hehe. Hva tenker dere? :)

Anonymkode: f32f2...0e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 1.78, føler med deg

AnonymBruker
Skrevet

LOL

Anonymkode: 826c8...923

Skrevet

Synes det er meget sexy/elegant med høye kvinner i høye hæler.

• Liker 1
Skrevet

Ei jeg kjenner er 180 cm og går KUN i høye hæler. Hun er flott og veldig elegant.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er 172/173, går med høye hæler, synes ikke jeg er for høy til det. Ei venninne er 175/176 og hun går også i høye hæler fra tid til annen, syns ikke hun er for høy til det. Synes det er fint når høye kvinner går med høye hæler. Men hvis du synes at det er ubehagelig å gå med høye hæler så kan du eventuelt finne noen sko med hæler på 7/8 cm?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde syntes jeg var for høy til å gå med det om jeg var like høy. 

Anonymkode: f1e8e...04e

Skrevet

Jeg er 178 og går med høye hæler når jeg har lyst.

• Liker 1
Skrevet

Er 178 og bruker høye heler når jeg skal pynte meg. No prob  🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 176 høy, mannen er 183. Går med høye heler når jeg føler for det. 

Anonymkode: d52c0...03d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 170cm 4cm lavere enn deg, jeg går i høyehæler så jeg blir 180 og høyere. 

Anonymkode: e6f01...eed

AnonymBruker
Skrevet

Du er da ikke for høy til å gå med høye hæler vel?? 

Anonymkode: 50c9b...1fb

AnonymBruker
Skrevet

er 185 og går med 12 cm heler. Hvis det skulle være et problem for noen, så er det deres problem og ikke mitt.

Anonymkode: 725e3...47f

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke høyde som betinger om du kan bruke hæler, men om du klarer å gå ordentlig i de. Er 178cm og har alt fra 2-10cm hæler i skapet som jeg bruker når jeg vil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 180 cm og bruker gjerne høye heler. Heller det enn paddeflate sko 😏

Anonymkode: bb32c...5a9

• Liker 2
Skrevet

HÆ? Da er man ikke lang i mine øyne, ts. Bare pitte litt lenger enn røkkla . Er ca samme selv og bruker heler.

giphy.gif

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er jo mer attraktive når de er små og nette. Ser bare vondt og jålete ut når man bruker høye hæler. 

Anonymkode: a0b8d...222

AnonymBruker
Skrevet

Det er vakkert syn å se høy dame med hæler og pent kledd... Det bare helt rått og ikke minst tøft :) Så bare kjør på !!!!!!! 😄  

Anonymkode: 0e218...13c

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er jo mer attraktive når de er små og nette. Ser bare vondt og jålete ut når man bruker høye hæler. 

Så merkelig. Da lurer jeg på noe. Er kvinnene i ditt liv under 1,70 alle sammen? Jeg mener ikke å være nedlatende, jeg er bare nysgjerrig på hvor denne holdningen kommer fra. 

Stusser også over de som ikke liker eller har merkelige holdninger mot menn som de synes er lave. Hmmmm:bond:

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Hei, kvinne på 160😂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...