Gå til innhold

Anbefaler dere egentlig Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen dårlige erfaringer på Tinder (og Sukker) og har derfor blitt veldig skeptisk til sånne steder. 

Men jeg vil så gjerne finne noen. Har vært singel lenge nå og føler at jeg også fortjener å finne en å dele livet med. Jeg er en bra person og har mye fint å tilby den rette. Det er vanskelig å møte noen i jobbsammenheng og andre steder jeg ferdes, slik at nettet blir den enkleste (og kanskje eneste) løsningen. 

Skal jeg allikevel prøve Tinder igjen? 

Anonymkode: 597b4...106

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på! Jeg kjenner mange som har funnet partner på Tinder. Men klart, det er mange useriøse gutter der som kun vil ha sex. Det er heller ikke noe galt å ligge med en fyr hvis du er keen på litt sex også en kveld. Tinder gir deg jo muligheter.

Bruker selv Tinder mest for sex. Er ikke så lett å finne en fyr som du tenner på, og han tenner på deg, som er single, og komme i kontakt med han på en bar. På Tinder har du lommen full av gutter du tenner, som er single, og som tenner på deg. Veldig mye som er ryddet unna. Så er det ikke så vanskelig å få en av de med seg hjem en lørdag man er litt Tipsy.

AnonymBruker
Skrevet

Lett å finne noen som vil pule iallefall. Jeg bruker i utgangspunktet tinder for å finne kjæreste, men tenker at i mellomtiden får jeg bare pule de kjekkasene som kommer min vei inntil noen vil noe mer. 

Anonymkode: 41378...b48

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke interessert i å møte noen for å bare pule. Ønsker forhold. Er de fleste ute etter å pule noen?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke interessert i å møte noen for å bare pule. Ønsker forhold. Er de fleste ute etter å pule noen?

Virker sånn. Jeg har møtt folk jeg har trodd vært seriøse. Men de er alle bare ute etter å pule deg tre-fire ganger for så å snike seg videre til neste fangst. Min erfaring. 

Anonymkode: 41378...b48

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg anbefaler tinder. Jeg møtte ektemannen min der og er lykkelig ❤️ 

Men det er mange useriøse. Du må være god på å luke ut de useriøse og ikke bruke tid på de. Da finner du den rette 😊

Anonymkode: 27b8e...11f

• Liker 4
Gjest GiftMann38
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Når du leser svarene over så skjønner du vel hvilken type folk som bruker Tinder? 😉

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte kjæresten min der, vi har kjøpt hus og planlegger barn. 

Også møtt en annen der som var ute etter mer enn sex, ble ikke meg av diverse årsaker, men likevel. Han er en god venn enda. 

Men blant de to var det overflod av de som kun skulle pule da. 

Anonymkode: b59ad...480

AnonymBruker
Skrevet

Tok meg 2 uker og 1 date å finne meg kjæreste der, og vet om flere som har gjort det samme. Tenker det er verdt er forsøk ihvertfall

Anonymkode: 02e10...556

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Leneol skrev:

Kjør på! Jeg kjenner mange som har funnet partner på Tinder. Men klart, det er mange useriøse gutter der som kun vil ha sex. Det er heller ikke noe galt å ligge med en fyr hvis du er keen på litt sex også en kveld. Tinder gir deg jo muligheter.

Bruker selv Tinder mest for sex. Er ikke så lett å finne en fyr som du tenner på, og han tenner på deg, som er single, og komme i kontakt med han på en bar. På Tinder har du lommen full av gutter du tenner, som er single, og som tenner på deg. Veldig mye som er ryddet unna. Så er det ikke så vanskelig å få en av de med seg hjem en lørdag man er litt Tipsy.

Man er useriøs om man kun vil ha sex? 

Du sier jo selv at du bruker tinder kun for sex.. 

Anonymkode: 0e180...04c

• Liker 1
Gjest HanenIFlokken
Skrevet (endret)

:)

Endret av HanenIFlokken
Skrevet

Jeg opplever også at Tinder er en "puleapp". Jeg får knapt match midt i uken, men på en fredag / lørdag kveld får jeg flere match. Jeg lar være å svare på kveldene (for jeg er ikke ute etter ons) og venter heller til dagen etterpå, men da svarer de aldri. Det sier litt. Eller mulig jeg sender gale signaler på Tinder.

• Liker 2
Skrevet

Veldig mange er på tinder bare for å få seg noe, men det er også en del der inne som ser etter en kjæreste. Jeg møtte kjæresten min på tinder.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ute etter å pule, men finner for mange som er ute etter forhold. Er visst forholdstypen jeg tenner på😂 de som tydeligvis ikke er seriøse sveiper jeg bort, mens de som har godt utvalgte bilder og fin tekst er de jeg velger. Man finner så mye forskjellig, hvis du likevel er single så sier jeg kjør på! 

Anonymkode: a197a...14b

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Ok, så etter hva jeg leser her så er Tinder en sexapp. Intet mer, intet mindre. Det er få som er ute etter forhold og de som sier at de er ute etter et forhold er egentlig ute etter sex. Altså løgn og fanteri for å få seg et ligg. 

Dating nå om dagen er slitsomt. :(

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Ok, så etter hva jeg leser her så er Tinder en sexapp. Intet mer, intet mindre. Det er få som er ute etter forhold og de som sier at de er ute etter et forhold er egentlig ute etter sex. Altså løgn og fanteri for å få seg et ligg. 

Dating nå om dagen er slitsomt. :(

Eeh, leste du bare utvalgte innlegg? Det var flere her som påpekte at de har funnet kjæreste på tinder, så det er fullt mulig. Men klart det er mange som bare vil pule... Trikset er å bli flink på å luke ut de som er useriøse fra de som er seriøse. 

Hva med å ha en tekst der du skriver «har pult fra meg, nå er jeg klar for forhold!» 😂 

Eller noe litt mer dydig: «jeg er seriøs, er du? Hvis ikke, swipe left!»

Anonymkode: 81830...d9e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Menn på Tinder har dårlig moral. Jeg fikk bare stygge meldinger der :( Hadde ikke drøye bilder eller noe, men fikk mange som sendte mld om vi skulle ha sex. da jeg sa nei så fikk jeg høre at jeg var stygg og burde ta selvmord. Så norske menn har issues.. bare psykopater på Tinder. Dra heller på en organisert tur eller noe.

Anonymkode: 22e26...11a

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring med Tinder er helt ulik det som mange hevder her (at det bare er en puleapp), men jeg er en godt voksen mann. Flesteparten av Tindermatchene mine er normale oppegående kvinner. Jeg har hatt en humoristisk profil som ikke på noen som helst måte sier at jeg kun ønsker å treffe de superseriøse, men de fleste kvinnene jeg matcher med er allikevel det. Noen få ganger har jeg fått andre tilbud, men alltid på en ærlig og høflig måte.

Fordi jeg er supernysgjerrig av natur har jeg også testet en mer "direkte" profil (som hinter om mindre seriøse ting, og hvor jeg matcher med kvinneprofiler som er mer anonyme for å finne ut av hvorfor de er det). Det fungerer det også, men det blir litt sånn at man får det man søker. For ordens skyld; dette var kun et eksperiment fra min side.

Så det eneste rådet jeg kan gi er at hvis kvinner opplever at de fleste menn på Tinder er useriøse, så ville jeg sørge for å få med i profilteksten at man er "ute etter noe seriøst". Deretter bruke færrest mulige kalorier på de menn som enten ikke gir inntrykk av det samme, eller ikke klarer å sannsynliggjøre at de er seriøse (profiltekst og oppførsel i meldingsutvekslinger). Dere kvinner skylder ikke menn som ikke klarer å lese tegninga noe som helst.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...