AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Datet en mann i 4-5 uker, men nå er han plutselig ikke klar for et forhold, men samtidig vil ta det rolig. Hva betyr dette? Anonymkode: fe492...02e
Ullvott Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 Det betyr at han ikke er interessert i deg, men kanskje vil ha deg i bakhånd når han ønsker sex. 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #3 Skrevet 24. juli 2018 1 minutt siden, Ullvott skrev: Det betyr at han ikke er interessert i deg, men kanskje vil ha deg i bakhånd når han ønsker sex. Enig! Ikke noe vits å kaste bort tid på den fyren. Enhver person er klar for et forhold med den man er forelsket i Jeg var heller ikke klar for et forhold etter det ble slutt med eksen, ville være singel. Men så møtte jeg drømmemannen 1 mnd etterpå og da ville jeg jo såklart være i et forhold med han ❤️ Anonymkode: aaf7a...b0d 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #4 Skrevet 24. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig! Ikke noe vits å kaste bort tid på den fyren. Enhver person er klar for et forhold med den man er forelsket i Jeg var heller ikke klar for et forhold etter det ble slutt med eksen, ville være singel. Men så møtte jeg drømmemannen 1 mnd etterpå og da ville jeg jo såklart være i et forhold med han ❤️ Anonymkode: aaf7a...b0d Vel, jeg har forelsket meg jeg også men innledet ikke noe. Anonymkode: 30db8...7b8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #5 Skrevet 24. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig! Ikke noe vits å kaste bort tid på den fyren. Enhver person er klar for et forhold med den man er forelsket i Jeg var heller ikke klar for et forhold etter det ble slutt med eksen, ville være singel. Men så møtte jeg drømmemannen 1 mnd etterpå og da ville jeg jo såklart være i et forhold med han ❤️ Anonymkode: aaf7a...b0d Hvor møtte du han som var drømmemannen? Anonymkode: 6b115...c2c
AnonymBruker 42 Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Datet en mann i 4-5 uker, men nå er han plutselig ikke klar for et forhold, men samtidig vil ta det rolig. Hva betyr dette? Det kommer helt an på hva din og/eller hans definisjon av forhold er... Spør han hva han mener med å "ta det rolig"?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #7 Skrevet 24. juli 2018 Om man er forelsket er man klar for forhold, så det betyr at han ikke har de rette følelsene Anonymkode: 5b8ec...23e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå