AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Det er så irriterende. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men det er halvsøsteren min og jeg blir spurt så ofte om jeg kan være barnevakt fordi "pappa kunne ikke ha henne i dag heller". Er psykisk nede og arb.leidg (jobber med saken). Har aldri vært noe glad i barn, og denne søsteren er veldig krevende når det gjelder oppmerksomhet. Moren jobber til kveld, og jeg får på en måte ikke fred pga jeg må ha søsteren. Far tar seg av henne av og til, men kommer ofte hjem med henne da han alltid må noe viktig. Hvorfor skaffe seg hund når man ikke har tid til den sier jeg bare!!! Anonymkode: 1149a...306
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 Si nei, det passer ikke nå...? Anonymkode: 1548c...705 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #3 Skrevet 24. juli 2018 Hund? er det ikke et barn? Anonymkode: 14d6f...900 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #4 Skrevet 24. juli 2018 Du prater om bikkja som om det var et barn, hallo? Anonymkode: 236e7...0e3 2
Drakan Skrevet 24. juli 2018 #5 Skrevet 24. juli 2018 Bare å si nei, du er opptatt med andre ting. Og skjønner hva du mener, man burde ikke skaffe barn på måfå. Vær grei med søsteren din, må være slitsomt å bli kastet rundt på den måten. Når du passer på henne, kan du jo prøve å holde det positivt og vise henne at du er glad i henne. Er sikkert ensomt til tider for henne. 😕 1
Gjest Stella Rose Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 Jøss, dere må være en spesiel familie en hund som er din fars datter, dette er jo rene såpeoperaen.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #7 Skrevet 24. juli 2018 27 minutter siden, Stella Rose skrev: Jøss, dere må være en spesiel familie en hund som er din fars datter, dette er jo rene såpeoperaen. Det var for å illustrere, Einstein! Anonymkode: 1149a...306 2
Gjest Stella Rose Skrevet 24. juli 2018 #8 Skrevet 24. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var for å illustrere, Einstein! Anonymkode: 1149a...306 Så sint
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #9 Skrevet 25. juli 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så irriterende. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men det er halvsøsteren min og jeg blir spurt så ofte om jeg kan være barnevakt fordi "pappa kunne ikke ha henne i dag heller". Er psykisk nede og arb.leidg (jobber med saken). Har aldri vært noe glad i barn, og denne søsteren er veldig krevende når det gjelder oppmerksomhet. Moren jobber til kveld, og jeg får på en måte ikke fred pga jeg må ha søsteren. Far tar seg av henne av og til, men kommer ofte hjem med henne da han alltid må noe viktig. Hvorfor skaffe seg hund når man ikke har tid til den sier jeg bare!!! Anonymkode: 1149a...306 Gjør deg opptatt? Reis ut. Dra på cade. Stranda. Osv Anonymkode: ef670...61c
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #10 Skrevet 25. juli 2018 Cafe skulle det være Anonymkode: ef670...61c
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #11 Skrevet 25. juli 2018 Jeg tenker at dette er din far og din mors problem, ikke ditt. Si det ikke passer og at han får snakke med moren til barnet. De to får ordne opp seg imellom. Anonymkode: 4f3a0...6f1
Snaskesnusken Skrevet 25. juli 2018 #12 Skrevet 25. juli 2018 Jeg er litt forvirret her.. Snakker du om et barn eller en hund, trådstarter?
EvaLena Skrevet 25. juli 2018 #13 Skrevet 25. juli 2018 2 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Jeg er litt forvirret her.. Snakker du om et barn eller en hund, trådstarter? Da er vi to som er forvirret 😳 3
Varmeba Skrevet 25. juli 2018 #14 Skrevet 25. juli 2018 TS sier hundeuttrykket var for å illustrere. Ferdig med det. Har du prøvd å forklare moren til dette barnet (skjønner ikke helt hvem sitt barn det er - er det stemoren din sitt...?) at dette er noe hun må ordne med barnefaren (din far?)? Er de sammen? Om ikke så høres det rart ut at de ikke har en skikkelig samværsavtale? Om de har en, så bør moren kunne klage og kreve at far overholder sin del av avtalen? Da mine storesøstre fikk sine tilsammen 6 barn tett på hverandre, så ble jeg gjort om fra lillesøster til barnevaktfantomet. Og jeg satte foten ned til slutt. Jeg var all in for å gi hjelp, men jeg syns ikke det var greit å til tider føle jeg måtte lyve til mine søstre når det spurte hva jeg skulle 7 onsdager fremover fordi SFO skulle ha ferie, eller hva jeg skulle 3 ukerdager i barnas høstferie, eller morgenen etter 20-årsdagen min. Litt sure storesøstre til å begynne med, men det gikk over. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #15 Skrevet 25. juli 2018 Ts her. Det er min lillesøster, mammas datter med en annen mann. Hun fungerer som en "kastedukke" synes jeg. Føler på en måte aldri at jeg har "fri". Noen ganger er planen at han skal ha henne noen dager og, men han komme allerede tidlig etter 1 dag fordi han må andre ting.. Hvordan får foreldre seg til? Det er samme greia som å skaffe seg hund, for så å omplassere den når den ikke ble så morsom å ha lenger. Anonymkode: 1149a...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå