GÃ¥ til innhold

Bli kvitt muffinsmage😊

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er nå 55 kilo og 160 cm og skjønner jeg må slanke meg. Alt fettet legger seg under navlen spesielt. Er det nok å trene styrke hjemme? Har kettlebells blant annet eller "må" jeg trene på senter? Var dessverre støttemedlem der lenge... Skal såklart og spise sunnere. Har jeg overhodet utgangspunkt til å bli slankere ut rundt magen? Alle i min familie har epleform😱 nok er nok! 

IMG_20180724_164427.jpg

Anonymkode: e0025...7d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ingen muffins 🥧

Anonymkode: cf40b...a06

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser en sunn og slank kropp, absolutt ingenting å "ta" av der. :)

Men trening og sunt kosthold skader ikke uansett. 😊

Anonymkode: af31d...526

AnonymBruker
Skrevet

Det meste av fett har lagt seg under navlen, spesielt etter jeg fikk barn to ganger. Men takk for svar, skal absolutt ha fokus på et sunnere kosthold og trening. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det meste av fett har lagt seg under navlen, spesielt etter jeg fikk barn to ganger. Men takk for svar, skal absolutt ha fokus på et sunnere kosthold og trening. 

Hvis du har født to barn i tillegg, ser du ihvertfall fantastisk ut! 😲

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mitt yngste barn er 4 år, så ingen unnskyldning dessverre. Hehe. Men, takk da.. Uansett vil jeg ha bort den magen, er ukomfortabel med den. 

Skrevet

??

Du er jo sylslank. Og jo: "sunt" kosthold kan være veldig, veldig farlig hvis man drar det for langt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt yngste barn er 4 år, så ingen unnskyldning dessverre. Hehe. Men, takk da.. Uansett vil jeg ha bort den magen, er ukomfortabel med den. 

Eh... hvilken mage vil du ha bort?  

Tror du ser noe som jeg ikke ser...

Anonymkode: 3a641...940

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser heller ikke noe som bør tas bort. Men trening bør alle gjøre uansett utseende. 

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å bedømme magen ut i fra den vinkelen. Hadde sett det bedre om du tok bilde fra siden. Kosthold og styrketrening kan hjelpe deg ned i fettprosent. Eneste som hjelper. 

Anonymkode: aef1c...a3b

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Isambard skrev:

??

Du er jo sylslank. Og jo: "sunt" kosthold kan være veldig, veldig farlig hvis man drar det for langt.

Tror nok vi da har et veldig ulikt synspunkt på hva "sylslank" er. Jeg har en Bmi på noen og 20, er nok ikke i den kategorien. Jeg spiser nok litt for mye enn for lite, veide mindre i fjor f.eks. Var da fornøyd med kroppen, men har dessverre klart å legge på meg igjen. 

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å bedømme magen ut i fra den vinkelen. Hadde sett det bedre om du tok bilde fra siden. Kosthold og styrketrening kan hjelpe deg ned i fettprosent. Eneste som hjelper. 

Anonymkode: aef1c...a3b

Ser man ikke tynnere ut om man tar bilde fra siden, eller?! Fra denne vinkelen ser man den lille muffinsmagen :) Og j, er klar over det. Bare lurte på om kettlebellsa ville hjelpe meg litt her hjemme, eller om jeg MÅÅ inn på treningssenter igjen... sit-ups er gørrkjedelig, men kanskje jeg må ty til det. 

Skrevet

Last ned en eller annen treningsapp og finn et program som passer.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan trene styrke hjemme. Søk på treningsopplegg du kan gjøre hjemme på youtube. Eller kjøp vekter ala kettlebells e.l som du løfter hjemme. Kjøp gjerne en matte du kan gjøre situps på. Husk å trene bein slik at du ikke får pinglebein med store armer. Knebøy er bra øvelse

Alle kan få fjernet muffinsmagen sin om de trener og spiser bra. Du trenger ikke legge ved bilde av deg selv for at vi skal klare svare på det eller gi deg råd om hjemmetrening. 

3 hours ago, Isambard said:

??

Nei, da blander du "sunt" med å "spise mindre". Man kan spise sjokolade hele dagen og være syltynn, og da kan man med fordel spise sunnere, selv om man ikke er tjukk. Så jo, om ts spiser mye drittmat er det helt innafor og viktig å spise sunnere. 

Det er ikke farlig å ønske spise mer næringsrike matvarer som fører til bedre fysisk og psykisk helse. 

Anonymkode: fbb11...38f

AnonymBruker
Skrevet

Du kan trene styrke hjemme. Søk på treningsopplegg du kan gjøre hjemme på youtube. Eller kjøp vekter ala kettlebells e.l som du løfter hjemme. Kjøp gjerne en matte du kan gjøre situps på. Husk å trene bein slik at du ikke får pinglebein med store armer. Knebøy er bra øvelse

Alle kan få fjernet muffinsmagen sin om de trener og spiser bra. Du trenger ikke legge ved bilde av deg selv for at vi skal klare svare på det eller gi deg råd om hjemmetrening. 

Nei, da blander du "sunt" med å "spise mindre". Man kan spise sjokolade hele dagen og være syltynn, og da kan man med fordel spise sunnere, selv om man ikke er tjukk. Så jo, om ts spiser mye drittmat er det helt innafor og viktig å spise sunnere. 

Det er ikke farlig å ønske spise mer næringsrike matvarer som fører til bedre fysisk og psykisk helse. 

Anonymkode: fbb11...38f

Takk for svar, har som sagt ketlebells. Hadde bare en oppfatning om at alle trener styrke på senter.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok vi da har et veldig ulikt synspunkt på hva "sylslank" er. Jeg har en Bmi på noen og 20, er nok ikke i den kategorien. Jeg spiser nok litt for mye enn for lite, veide mindre i fjor f.eks. Var da fornøyd med kroppen, men har dessverre klart å legge på meg igjen. 

Glem begrepet "sylslank", da.

Du sier du har muffins-mage, men jeg ser ingenting sånt på bildet. Jeg ser en slank kropp uten minste antydning til mage.

Det er ikke noe jeg sier for å være snill, eller fordi jeg liker lubne damer. 

Jeg lurer bare på om du ser noe helt annet i speilet enn det jeg ser.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Isambard skrev:

Glem begrepet "sylslank", da.

Du sier du har muffins-mage, men jeg ser ingenting sånt på bildet. Jeg ser en slank kropp uten minste antydning til mage.

Det er ikke noe jeg sier for å være snill, eller fordi jeg liker lubne damer. 

Jeg lurer bare på om du ser noe helt annet i speilet enn det jeg ser.

Jeg ser akkurat det samme som Isambard, dvs ingenting. 

Det får meg til å lure på om 1) Bildet er veldig dårlig og kamuflerer muffinsmagen du snakker om, 2) Du egentlig har et usunt syn på kropp eller 3) Egentlig vil vise fram hvor slank du er. 

Anonymkode: fc541...a76

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...