yunayinu Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Møtte en veldig søt fyr på nach i helga som viste stor interesse for meg, Vi kyssa sikkert i timesvis, men han prøvde aldri å få meg til sengs. Jeg fant han på Tinder i går og i dag matcha vi, men han har ikke skrevet til meg enda. Har tenkt på å sende en melding, men jeg tenker liksom at hvis gutten ikke skriver først så er han ikke interessert nok, eller kanskje han bare swipet til høyre for moro skyld siden vi har møtt hverandre tidligere. Hva tenker dere?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 Skriv du!!! Hadde skrevet "takk for sist".. og så slengt på noen smily og blunkefjes. Anonymkode: 64d7f...3b4 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #4 Skrevet 24. juli 2018 53 minutter siden, yunayinu skrev: Møtte en veldig søt fyr på nach i helga som viste stor interesse for meg, Vi kyssa sikkert i timesvis, men han prøvde aldri å få meg til sengs. Jeg fant han på Tinder i går og i dag matcha vi, men han har ikke skrevet til meg enda. Har tenkt på å sende en melding, men jeg tenker liksom at hvis gutten ikke skriver først så er han ikke interessert nok, eller kanskje han bare swipet til høyre for moro skyld siden vi har møtt hverandre tidligere. Hva tenker dere? Jenter som ikke gidder å ta initiativ selv, men forventer at mannen skal skrive først fortjener iallefall ingenting... Anonymkode: 69f9c...f11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå