Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne på besøk i sommer mens hun jobber i Oslo i 4 uker. Det er koselig, men det er bare det at samboeren min og henne ser ut til å like hverandre veldig godt. Jeg blir vanligvis ikke lett sjalu, men kjemien mellom dem er veldig god, og hun er ei søt og pen jente. Det er gått 2 uker nå, og til helgen skal jeg på en tur med en annen venninne mens samboeren og venninne skal være igjen i Oslo. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bli hjemme i helgen? Skal jeg be henne finne et annet sted å bo?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slapp helt av. Ingen vil ligge med typen din, så attraktiv er han ikke. Det er bare litt vanskelig for deg å se fra din posisjon hvor frastøtende han egentlig er.

Anonymkode: d527b...bee

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Problemet her er ikke at du har en søt venninne boende, det er at du ikke stoler på samboeren din.

Anonymkode: 2f99a...d91

• Liker 20
Skrevet

Du har nok rett i at jeg ikke stoler helt på samboeren min, og kanskje ikke helt på venninna mi heller. Men vi kan vel alle bli sjarmert av andre av og til. Kanskje det er litt for mye at hun bor hjemme hos oss så lenge, og at to skal være litt alene?

Gjest Stella Rose
Skrevet

Snakk om å være paranoid....

Skrevet

Da burde du ikke sagt ja til din venninne at hun kunne bo hos deg så lenge.

Er jo ikke bra at du ikke stoler på din samboer eller din venninne

• Liker 4
Skrevet

Sant det, men nå er hun hos oss. Jeg stoler ikke på henne fordi jeg vet hun har hatt flere one-night stands tidligere. Hun føler seg veldig hjemme hos oss. F.eks. går hun uten bh under toppen på kveldene. Jeg ser at typen min ser mye på henne, og at han liker veldig godt å snakke med henne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg ny kjæreste. 

Anonymkode: b00b6...d4d

Skrevet
3 timer siden, Elise:) skrev:

Sant det, men nå er hun hos oss. Jeg stoler ikke på henne fordi jeg vet hun har hatt flere one-night stands tidligere. Hun føler seg veldig hjemme hos oss. F.eks. går hun uten bh under toppen på kveldene. Jeg ser at typen min ser mye på henne, og at han liker veldig godt å snakke med henne. 

Det er jo helt vanlig å gå uten bh under topper. Dessuten så betyr ikke det at hun har hatt one-night stands at hun kommer til å ligge med kjæresten din. Sannsynligvis ønsker hun å beholde vennskapet.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de finner tonen sammen så kan de lett ende i senga med hverandre, du som en tredjeperson kan aldri finne ut av det med mindre en av dem avslører seg.

Jeg hadde ikke tatt sjansen og bedt venninna mi bo et annet sted mens jeg var borte.

Anonymkode: 81d95...9a8

• Liker 2
Skrevet

Er samboeren din kjærlig og god med deg?

Har du et godt venninneforhold?

Hvis ja, så gjør de ingenting som sårer deg, skulle man vel anta.

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, Slowdive skrev:

Det er jo helt vanlig å gå uten bh under topper. Dessuten så betyr ikke det at hun har hatt one-night stands at hun kommer til å ligge med kjæresten din. Sannsynligvis ønsker hun å beholde vennskapet.

Hvordan vet du dette her egentlig? Du må jo fortelle at du bare gjetter og bare fantaserer?

• Liker 2
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de finner tonen sammen så kan de lett ende i senga med hverandre, du som en tredjeperson kan aldri finne ut av det med mindre en av dem avslører seg.

Jeg hadde ikke tatt sjansen og bedt venninna mi bo et annet sted mens jeg var borte.

Bra sagt. Hadde de ligget med hverandre hadde de bare ikke sagt noe.

Endret av waco
  • Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Elise:) skrev:

Stol på din egen magefølelse! Du vet jo like godt som dem at dersom de finner på noe sprell så er det jo bare å ikke fortelle noe.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, exictence skrev:

Er samboeren din kjærlig og god med deg?

Har du et godt venninneforhold?

Hvis ja, så gjør de ingenting som sårer deg, skulle man vel anta.

Folk tenker på seg selv exictence! Om hun som tydeligvis er en som er glad i one-night stand har litt kos med samboeren hennes som tydeligvis finner henne interessant så ligger det en bitteliten risiko for at hun aldri finner dette her ut.

Skrevet
2 minutter siden, waco skrev:

Hvordan vet du dette her egentlig? Du må jo fortelle at du bare gjetter og bare fantaserer?

At det er vanlig å gå uten bh er ingen hemmelighet. At å ha flere one-night stands er ikke enstydig med å ha sex med en venninnes kjæreste er også ganske åpenbart. Skrev at hun sannsynligvis ønsket å beholde vennskapet, da jeg tviler på at hun faktisk gadd å dra til en venninne hun ikke liker i fire uker. For meg virker det som at ts sin samboer og venninne nettopp møttes, og da kan en velge å tro at venninnen ikke dro på besøk for å ha sex med han. At noe er sannsynlig betyr heller ikke at det er det faktisk stemmer. Jeg vil derfor påstå at jeg ikke ga uttrykk for at jeg vet at det er slik det er. Annet en at å gå uten bh er vanlig, og at å ha one-night stands ikke nødvendigvis betyr at man vil ha sex med sine venninners kjærester. Dog håper jeg inderlig at de fleste forstår dette. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, waco skrev:

Folk tenker på seg selv exictence! Om hun som tydeligvis er en som er glad i one-night stand har litt kos med samboeren hennes som tydeligvis finner henne interessant så ligger det en bitteliten risiko for at hun aldri finner dette her ut.

Det er ingen god venninne som ligger med venninnens kjæreste. Og samboeren er vel ingenting å samle på da, vel? 

• Liker 1
Gjest 007_008_007
Skrevet
På 24.7.2018 den 16.03, Elise:) skrev:

Jeg har ei venninne på besøk i sommer mens hun jobber i Oslo i 4 uker. Det er koselig, men det er bare det at samboeren min og henne ser ut til å like hverandre veldig godt. Jeg blir vanligvis ikke lett sjalu, men kjemien mellom dem er veldig god, og hun er ei søt og pen jente. Det er gått 2 uker nå, og til helgen skal jeg på en tur med en annen venninne mens samboeren og venninne skal være igjen i Oslo. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bli hjemme i helgen? Skal jeg be henne finne et annet sted å bo?

Jeg skjønner virkelig ikke kvinnfolk. For mange er det helt greit at en kompis sover i samme sengen, men kvinnen blir paranoid over mannen sin. 

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er; vil du ta sjansen på at de ender opp med å knulle bak din rygg?

Skrevet (endret)

Bare for å berolige deg så er typen til min beste barndomsvenninne veldig hyggelig, tuller og ler og stiller spørsmål. Vi har ting til felles som han ikke har med kjæresten sin, men det har aldri i verden falt meg inn at det er noe mer der, at det kan hende noe eller at noen andre tenker det.

Endret av penny_
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...