AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Lurte bare på hva en stilling som administrasjonskonsulent innebærer? Hva slags utdanning kreves? Noen som vet?🙂 Anonymkode: 7bf06...26e
Ullvott Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 (endret) Det står i utlysningen hva som kreves. Som regel er stillingstittelen rett og slett et annet ord for sekretær. Noen steder ønskes det fagbrev innen kontorfaget, andre steder ønskes det høyskoleutdanning ( som regel max bachelor), og da helst med emner som administrasjon, økonomi, personal, kanskje litt jus, kanskje litt arkivfag... Det varierer mye fra sted til sted hva som kreves, da administrasjonskonsulent ikke er noen beskyttet tittel. Oppgavene avhenger selvsagt av hvilken organisasjon det er, men poenget er at man jobber administrativt og ikke med de tjenestene som organisasjonen yter. Endret 24. juli 2018 av Ullvott
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #3 Skrevet 24. juli 2018 handelsinstituttet i bergen har noe som hetet administrasjonskoordinator(ett år). kanskje det er relevant utd? de har to linjer; regnskap og logistikk Anonymkode: 9efe8...7e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå