Gå til innhold

Vil finne ut om mannen min har tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mann var sammen med ei som han traff på tinder før vi ble kjent. Nå har meg og han vært sammen i over to år. Jeg har ikke noen bekymringer eller faresignaler på at han er utro. Men jeg har veldig lyst å finne ut om han fortsatt har tinder mtp at han har hatt det før. Og at han er litt hemmelighetsfull med mobilen🙄 har selv aldri hatt tinder, men kan man søke opp en person via tlf nummer? Navn eller noe lignende? Om keg skulle laget meg tinder, kan han finne det ut? Vi sliter litt med sex og har det veldig sjeldne ganger. Av og til føler jeg at han får det andre steder eller snakker m noen og fantaserer. 

Anonymkode: 42c1b...87f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan fint lage deg en falsk tinder profil for å sjekke, men da må du først lage deg en falsk facebookprofil da tinder er knyttet opp mot Facebook. 

Du kan ikke søke på nummer og navn på Tinder. 

Anonymkode: 97d1f...797

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke ha falsk Facebook profil for å ordne deg falsk tinderprofil.

det er bare æ velge logg inn med mobilnummer istede for Facebook,så legger du inn et falsk navn og evt den alderen du vil det skal stå og legger til et bilde,f.eks av en tegneseriefigur,eller bare et bilde av en ting,så vips så har du snokeprofil på tinder. Jeg har en bare for å se hvem som er der. 

Anonymkode: 1aaf9...610

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...