AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Som overskriften sier så sitter han jeg dater mye på tlf når vi møtes. Den ligger alltid tilgjengelig, han svarer på mld/snap etc fra venner og er stort sett mye på nett. Men når vi har kontakt mellom møtene bruker han alltid lang tid på å svare og jeg er den som tar kontakt først. Hadde ikke jeg tatt kontakt, hadde ikke vi hatt kontakt i det hele tatt. Jeg er ikke innpåsliten og sender ikke masemeldinger eller massemeldinger hvis han ikke svarer. Spiller han hard to get? Eller hva skjer? Er han ikke interessert? Når vi møtes er det jo hyggelig, selv om han sitter mye på tlf og har kontakt med venner. Vi har møttes 3 ganger. Første gangen spurte han om å møtes, de to neste gangene spurte jeg. Da tok også jeg initiativ først etter daten og initiativ til (de) neste. Han tok ikke kontakt først. Mellom date 2 og 3 hørte jeg ikke fra han før jeg tok kontakt etter en uke. Da ville jeg vente til han tok kontakt først siden jeg planla forrige møte - men også for å se om han var interessert. Jeg har også prøvd å prøvd å føre en samtale mellom møtene, men da tar det igjen lang tid før han svarer at det dør ut. Anonymkode: 67a5b...2e1
Pal Fungi Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 Syns det er en uting at enkelte må ha telefonen foran seg og tilgjengelig hele tiden uansett setting.. Når man er på date med noen så burde telefonen ligge i lomma eller veska, så man faktisk kan fokusere på den andre personen. Høres ikke ut som han er særlig interessert når han holder på sånn som han gjør.. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #3 Skrevet 24. juli 2018 14 minutter siden, Siv85 skrev: Høres ikke ut som han er særlig interessert når han holder på sånn som han gjør.. Det er det jeg opplever med han. Men på en annen side sier han jo ja til å møtes. Tenker litt på om han selv er usikker og søker bekreftelse før han kan være mer på, men jeg vet ikke. Anonymkode: 67a5b...2e1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #4 Skrevet 24. juli 2018 Han høres ikke interessert ut om han har mobilen tilgjengelig, men likevel bruker så lang tid på å svare deg... Er redd han kanskje møter deg fordi han kjeder seg og ikke har andre planer. Men prøv nå å ikke ta initiativ til å møtes igjen, TS, så får vi se om han tar kontakt. Anonymkode: 71a0a...4bb 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #5 Skrevet 24. juli 2018 Når jeg treffer han jeg dater skrur jeg tlf på lydløs og legger den bort. Det gjør han også. Å sitte på mobilen under date er en skikkelig uting Anonymkode: e3dcd...a17 1
Pal Fungi Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han høres ikke interessert ut om han har mobilen tilgjengelig, men likevel bruker så lang tid på å svare deg... Er redd han kanskje møter deg fordi han kjeder seg og ikke har andre planer. Men prøv nå å ikke ta initiativ til å møtes igjen, TS, så får vi se om han tar kontakt. Anonymkode: 71a0a...4bb Enig, i verste fall bruker han TS som en slags reserveløsning i mangel på noe annet.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #7 Skrevet 24. juli 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han høres ikke interessert ut om han har mobilen tilgjengelig, men likevel bruker så lang tid på å svare deg... Er redd han kanskje møter deg fordi han kjeder seg og ikke har andre planer. Men prøv nå å ikke ta initiativ til å møtes igjen, TS, så får vi se om han tar kontakt. Anonymkode: 71a0a...4bb Du har rett; han virker ikke interessert når han er sånn. Håper ikke jeg er tidsfordriv selv om det virker sånn. Jeg har lyst til å la være å ta kontakt. Men tenk om han faktisk er interessert og vil "teste meg" for at han skal være med på. Da kan jeg jo miste noe bra om jeg ikke har is i magen.. Anonymkode: 67a5b...2e1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #8 Skrevet 24. juli 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg treffer han jeg dater skrur jeg tlf på lydløs og legger den bort. Det gjør han også. Å sitte på mobilen under date er en skikkelig uting Anonymkode: e3dcd...a17 Enig! Jeg har selv mobilen på lydløs i veska. Anonymkode: 67a5b...2e1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #9 Skrevet 24. juli 2018 35 minutter siden, Siv85 skrev: Enig, i verste fall bruker han TS som en slags reserveløsning i mangel på noe annet. Kanskje.. eller kanskje han prøver å vise på en diskré måte at han er populær og har venner? Anonymkode: 67a5b...2e1
matrobot Skrevet 24. juli 2018 #10 Skrevet 24. juli 2018 Skal man på en date, bør mobilen i det minste være på lydløs. Hvis han sitter mye ved mobilen når dere dater, hvordan tror du han er når dere er sammen? Hvis du vil fortsette å prøve med ham, spør om dere begge to kan skru av mobilen en stund. Nekter han, er han trolig ikke noe for deg. 1
Leneol Skrevet 24. juli 2018 #11 Skrevet 24. juli 2018 Kanskje han er avhengig? Høres jo ikke ut som han er kjempe interessert. Kanskje du kan overbevise han på andre måter? Hvis du f.eks er bra i senga hvis det kommer så langt. Kanskje han tenker seg om da?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #12 Skrevet 24. juli 2018 Jeg tenker han ikke er interessert. Når du tar kontakt og iniativ til og møtes tenker han jaja, hvorfor ikke, det er jo hyggelig og keg har ikke andre planer uansett, kanskje jeg får sex. Om en mann vil treffe deg tar han kontakt selv. Finnes alltid unntak så klart, men det er en grei regel... Og om han faktisk er interessert, vil du være med noen som er så tafatt, som sitter masse på telefonen under daten, som ikke gidder å ta kontakt med deg eller avtale nye møter? Hvorfor vil du egentlig treffe han mer? Er det fordi han er kjekk og du tror han er noe annet enn det han viser, eller synes du det han viser deg nå er en tipp topp mann du ønsker å bli sammen med? Er flere fisk i havet Anonymkode: 3d629...82f 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #13 Skrevet 24. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har rett; han virker ikke interessert når han er sånn. Håper ikke jeg er tidsfordriv selv om det virker sånn. Jeg har lyst til å la være å ta kontakt. Men tenk om han faktisk er interessert og vil "teste meg" for at han skal være med på. Da kan jeg jo miste noe bra om jeg ikke har is i magen.. Anonymkode: 67a5b...2e1 Tester deg med å ikke ta kontakt på en uke? Virker ikke interessert, spør du meg.. Vil du uansett ha en som tester deg såpass at han er villig til å gå en uke uten å snakke en gang, og når han møtes, sitter han ofte på mobilen? Jeg sitter på mobilen når jeg ikke har noe bedre å ta meg til, eller kjeder meg, ikke på date... Anonymkode: 4e6fc...fef 3
Namine Skrevet 24. juli 2018 #14 Skrevet 24. juli 2018 (endret) 30 minutter siden, Leneol skrev: Kanskje han er avhengig? Høres jo ikke ut som han er kjempe interessert. Kanskje du kan overbevise han på andre måter? Hvis du f.eks er bra i senga hvis det kommer så langt. Kanskje han tenker seg om da? Dette hadde ikke jeg gjort.. Risikere å hoppe til køys med en som ikke virker interessert, for å prøve å overbevise han til å like en, fordi en er bra i senga? Det syns jeg jeg virker til en kort vei til å bli knust, og føle seg lurt av en player, og alt det der.. Enten liker han deg for den du er, eller så får det være det samme, flere fisk i havet Endret 24. juli 2018 av Namine 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå