Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her inne som investerer i f eks bitcoin ?

Anonymkode: ba64b...b4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men ikke bitcoin. Har litt her og der. Jaguar driver med utprøving av en type blockchainteknologi, så forhåpentligvis vil kryptoen de har avtale med stige i verdi om et år eller to

Anonymkode: 67848...82b

Skrevet

Gratis penger. Når skal folk slutte å tro på det?

AnonymBruker
Skrevet
Just now, T-Rex said:

Gratis penger. Når skal folk slutte å tro på det?

Vi får se når du bytter ut netflix og hbo med en signifikant bedre multimediaplattform bygget på blockchain

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Vi får se når du bytter ut netflix og hbo med en signifikant bedre multimediaplattform bygget på blockchain

At det var?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, T-Rex skrev:

At det var?

😁

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

😁

Har du sagt A må du si B. Eller finne deg i at vi andre avskriver dette som rent surrball - hvilket det trolig er.

Skrevet
På 24.7.2018 den 15.45, T-Rex skrev:

Har du sagt A må du si B. Eller finne deg i at vi andre avskriver dette som rent surrball - hvilket det trolig er.

Blockchain er teknologien bak kryptovalutaer som bitcoin. EU, Samsung, Statoil er blant andre brukere av blockchain. Det går Ann å investere i blockchain uten å investere i kryptovalutaer

AnonymBruker
Skrevet
On 7/24/2018 at 3:45 PM, T-Rex said:

Hvorfor det? Det er jo bare pyramidesvindel uansett 😁

On 7/24/2018 at 3:43 PM, AnonymBruker said:

😁

😁

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor det? Det er jo bare pyramidesvindel uansett 😁

😁

Ikke pyramide, Ponzi.

Men når mannen bak Bitcoin skriver innlegg, er jeg lutter øre. Bortsett fra når det er på sex-underforumet.

Ja, det virker sprøtt. Men det er.

Endret av T-Rex
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, T-Rex said:

Ikke pyramide, Ponzi.

Men når mannen bak Bitcoin skriver innlegg, er jeg lutter øre. Bortsett fra når det er på sex-underforumet.

Ja, det virker sprøtt. Men det er.

Det kan være en spekulativ boble, men det er ingen som betaler skyhøy avkastning hvert år til de som kjøper bitcoin så ponzi er det helt klart ikke. De som tror det forstår verken verken hva Bitcoin eller ponzi-svindel er.

Anonymkode: 646c8...13f

AnonymBruker
Skrevet

Blockhain er jo i prinsippet hackerfri, da nettverkseffekter skaper en egen sikkerhet pga. mange brukere.

Anonymkode: 3c298...2c0

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Det kan være en spekulativ boble, men det er ingen som betaler skyhøy avkastning hvert år til de som kjøper bitcoin så ponzi er det helt klart ikke. De som tror det forstår verken verken hva Bitcoin eller ponzi-svindel er.

Det med Ponzi har jeg fra han som fant det på. Du kan ta det som rimelig god fisk.

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, T-Rex said:

Det med Ponzi har jeg fra han som fant det på. Du kan ta det som rimelig god fisk.

hæ? Har charles ponzi sagt at bitcoin er ponzi?

Eller tror du at vi vet hvem som står bak bitcoin? For den personen er nemlig ukjent

Satoshi Nakamoto is the name used by the unknown person or people who developed bitcoin, authored the bitcoin white paper, created and deployed bitcoin's original reference implementation https://en.wikipedia.org/wiki/Satoshi_Nakamoto

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, T-Rex said:

Takk for at du bekrefter at du ikke vet noe om Bitcoin. Alternativt lyver du så det renner av deg og vet det.

AnonymBruker
Skrevet

Så hvilke coins har dere og hvorfor? 

Skrevet (endret)
9 hours ago, AnonymBruker said:

hæ? Har charles ponzi sagt at bitcoin er ponzi?

Eller tror du at vi vet hvem som står bak bitcoin? For den personen er nemlig ukjent

Satoshi Nakamoto is the name used by the unknown person or people who developed bitcoin, authored the bitcoin white paper, created and deployed bitcoin's original reference implementation https://en.wikipedia.org/wiki/Satoshi_Nakamoto

Det er ikke veldig mange mennesker her i verden som kan finne på noe sånt. Svært få, faktisk.

De som er nysgjerrige, kan lete gjennom relevant historie i verdens universiteter.

Nei, jeg vet ikke hvem han er, som i hva hans egentlige navn er, eller hvor han befinner seg fysisk. Men han er å finne på diverse fora på nett.

Endret av T-Rex
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, T-Rex said:

Det er ikke veldig mange mennesker her i verden som kan finne på noe sånt. Svært få, faktisk.

De som er nysgjerrige, kan lete gjennom relevant historie i verdens universiteter.

Nei, jeg vet ikke hvem han er, som i hva hans egentlige navn er, eller hvor han befinner seg fysisk. Men han er å finne på diverse fora på nett.

🤔

Jeg har for øvrig ikke bitcoin da jeg ikke tror på bitcoin. 

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker said:

🤔

Jeg har for øvrig ikke bitcoin da jeg ikke tror på bitcoin. 

Når det korthuset raser, kan det være greit å være anonym.

Men det jeg har skrevet i tråden er sant. I den grad jeg klarer å vurdere det.

Endret av T-Rex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...