Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Jeg er litt usikker på om dette er innafor grensa :oops: Jeg skriver nettdagbok, men ikke her på kg og dessuten på engelsk. Av årsaker jeg ikke helt forstår er jeg opptatt av at folk skal lese den, og fortelle meg om det. Forsida ligger her: http://hixerbear.blogspot.com/ Hovedinnholdet ligger her: http://whyshouldilive.blogspot.com/ Ja ja jeg sliter og trenger hjelp osv osv og det får jeg også. Jeg poster ikke denne posten fordi jeg er ute etter psykoterapi eller slikt. Jeg synes det er veldig kjekt å se at noen legger merke til meg såpass at de gidder poste kommentarer og følge med i bloggen min. Jeg blir glad hvis noen vil lese i bloggen min en gang i blandt og kansje poste en kort kommentar. Om kommentaren lyder "pokker du er jammen syk", "lykke til", "jeg var her" eller noe annet er ikke så viktig for meg, jeg synes bare det er fint å bli lagt merke til. Slik er det nå bare. *klem*
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 Hei Hixerbear, Da mottok jeg pm fra deg, og skal se på sidene dine etterhvert. Har ingen problemer med å sende deg et hei nå og da jeg, og gjør dette mer enn gjerne også på din weblog dersom det innholdsmessig føles riktig for meg, og da med utgangspukt i hva som måtte komme frem via dine sider og videre om dette samsvarer med mine egne holdninger til det respektive. Skulle det gjøre det, så får du hei rett som det er Som pps: kan jeg legge til at mine tidligere hilsninger til deg, er blitt gjort uten kjennskap til innhold ved sidene.
Gjest Chrizzy Skrevet 8. mars 2005 #3 Skrevet 8. mars 2005 Heia, prøvde å "comment" til deg jeg, men jeg måtte sende e mail, å det får jeg ikke til fra denne maskinen, må inn på spray eller hotmailen min for å gjøre de Så jeg skriver bare her, jeg har en fantastisk søster (vi er født veldi tett), hun skriver veldi mye, det var som å lese noe hun hadde skrevet. Skal gå inne å lese flere ganger jeg. Det er en ting som slo meg av å lese Water Colours, det er at det ofte er de mest følsomme og reflekterte som skriver sånn som du, tror alle har mer eller mindre det samme i seg men det er ikke alle som møter seg selv i døra
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #4 Skrevet 8. mars 2005 Jeg synes du skriver fint og åpenhjerta, noe som i mine øyne er imponerende. Jeg ser jo at du sliter mye med tanker og følelser, og tror så absolutt det er positivt for deg å skrive dette ned et sted, så vel som å få tilbakemelding på det du skriver. Fortsett sånn H.bear :-D
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #5 Skrevet 8. mars 2005 Jeg har skummet sidene dine nå, Hixerbear Jeg synes du er flink til å skrive - eller da, utrykke deg. Du er ubetvilsomt reflektert, og kan nok ha en god forståelse for hvem og hvordan du selv er. Noe som kansje kan virke åpenbart for enhver, men som for svært mange alikevel fortoner seg som fjernt. Med det sagt så tror jeg du har en god mulighet for å overvinne de plager du måtte ha. Grunnen til det er igjen at du skriver kalkylert. Med det mener jeg at dersom du ikke var klar over dine mange aspekter, så ville du heller ikke klare å beskrive de i slik dybde som du gjør her. Når man først er klar over sine sider, slik du er - så kan man lettere ta tak i de, og siden endre ved de - dersom man ønsker. Jeg tror videre at det største hindret man kan møte på da, og kansje det eneste - vil kunne være nettopp dette. 'Vilje'. Valg er jo som vi alle vet, noe av det vanskligste man har å forholde seg til. Avsluttningsvis; Jeg er ingen psykolog, så ta ordene for hva de er. Bare ord.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #6 Skrevet 8. mars 2005 Tusen takk for at dere svarte på posten min. Ikke ha dårlig samvittighet fordi du ikke orker forholde deg til dette her. Din oppgave i livet er å gi deg selv og dine nærmeste et godt liv. Du har ikke ansvar for elendighet i verden. Jeg har bare dette store behovet for å bli sett, som jeg håper dere kan hjelpe meg med. Det er ikke så nøye hva dere poster som kommentar, det viktige for meg er at jeg kan kjenne at det er noen som legger merke til meg. *Uff* Når jeg leser på nettet om andre som sliter, så føler jeg ofte at jeg ikke har energi til å svare - eller lese, for den del - delvis fordi jeg ikke synes jeg har noe oppmuntrende å si. Jeg etterlyser ikke psykoterapi, jeg vil bare bli lagt merke til. Hvis dere poster "weeoooeeee", "wow du er virkelig fucka opp!" eller "aoeuaeuaoeuaeu *klem*" eller egenttlig hva som helst som kommentar blir jeg glad!
Gjest Callie Skrevet 8. mars 2005 #7 Skrevet 8. mars 2005 Jeg har lagt merke til deg. Lykke til. :-) Klem, Callie
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #8 Skrevet 8. mars 2005 Jeg har lagt merke til deg. Lykke til. :-) Klem, Callie Callie! Sjekk PM på FO-forumet. Jeg har så dårlig samvittighet! Jeg er så lei meg!
Titti72 Skrevet 9. mars 2005 #9 Skrevet 9. mars 2005 I dag er det du som får min :dagensrose: og en varm og lang . Håper du har en god dag i dag!
Gjest Queenblue Skrevet 13. mars 2005 #11 Skrevet 13. mars 2005 Har lest endel av det du har skrevet. Tror kanskje det er viktig å sette seg delmål, eller ta et trinn av gangen. Uff høres det rart ut? Synes du er kjempeflink til å ordlegge deg på engelsk.. vet ikke hva mer jeg skal skrive.. jeg tenker på deg! Lykke til!! Ønsker deg en fin søndag!
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #12 Skrevet 14. mars 2005 Hva er FO-forumet??? Beklager så mye :x du er visst feil Callie. Tror kanskje det er viktig å sette seg delmål, eller ta et trinn av gangen. Uff høres det rart ut? Synes du er kjempeflink til å ordlegge deg på engelsk.. Tusen takk! :-) Jeg prøver å holde blikket litt nede og ta litt av gangen, ser jeg opp blir synet av fjellet med utfordringer fort overveldende. Swan: Jeg tror Kafka er en 33 år gammel mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå