AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #1 Del Skrevet 24. juli 2018 Kjæresten skriver meldinger til kompisen bak ryggen min og avtaler og møte han på natta når jeg sover. Dette er natten etter en krangel. Kompisen bor 45 min unna. Krangelen var ikke så veldig ille, men handlet om at han må gi beskjed når vi har avtaler og de blir endret: Han sa han skulle være hjemme klokken 22, og klokken 01 måtte jeg sende en melding og spørre hva som skjer. Da sa han at han ikke kom hjem. Har absolutt ikke noe i mot at han er med vennene sine, men å gi beskjed om endringer når vi har en avtale syns jeg bare skulle mangle. Da blir han sinna og prøver seg på "gå inn på rommet og bli der". Noe som heller ikke er OK etter min mening, man snakker ikke sånn til folk, og i alle fall ikke for en så liten sak. Har sagt til han flere ganger at hvis han bare tar seg sammen og gir meg en klem og er rolig så blir det aldri ett problem, for jeg er alltid rolig i sånne situasjoner og kun ute etter å ha det bra og løse ting på en ordentlig måte. Hva gjør jeg? Han har aldri sagt unnskyld for noe i de 1,5 årene vi har vært sammen. Det inkluderer lyving, meldinger til jenter på byen når jeg ikke er der hvor han flørter og inviterer de på nach, aggresjon osv.. Anonymkode: dba0a...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #2 Del Skrevet 24. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjæresten skriver meldinger til kompisen bak ryggen min og avtaler og møte han på natta når jeg sover. Dette er natten etter en krangel. Kompisen bor 45 min unna. Krangelen var ikke så veldig ille, men handlet om at han må gi beskjed når vi har avtaler og de blir endret: Han sa han skulle være hjemme klokken 22, og klokken 01 måtte jeg sende en melding og spørre hva som skjer. Da sa han at han ikke kom hjem. Har absolutt ikke noe i mot at han er med vennene sine, men å gi beskjed om endringer når vi har en avtale syns jeg bare skulle mangle. Da blir han sinna og prøver seg på "gå inn på rommet og bli der". Noe som heller ikke er OK etter min mening, man snakker ikke sånn til folk, og i alle fall ikke for en så liten sak. Har sagt til han flere ganger at hvis han bare tar seg sammen og gir meg en klem og er rolig så blir det aldri ett problem, for jeg er alltid rolig i sånne situasjoner og kun ute etter å ha det bra og løse ting på en ordentlig måte. Hva gjør jeg? Han har aldri sagt unnskyld for noe i de 1,5 årene vi har vært sammen. Det inkluderer lyving, meldinger til jenter på byen når jeg ikke er der hvor han flørter og inviterer de på nach, aggresjon osv.. Anonymkode: dba0a...587 Vil også tilføye at de hadde avtalt og møtes to dager i forkant, men gav meg beskjed 15 min før han dro. Anonymkode: dba0a...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentadi Skrevet 24. juli 2018 #3 Del Skrevet 24. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten skriver meldinger til kompisen bak ryggen min og avtaler og møte han på natta når jeg sover. Dette er natten etter en krangel. Kompisen bor 45 min unna. Krangelen var ikke så veldig ille, men handlet om at han må gi beskjed når vi har avtaler og de blir endret: Han sa han skulle være hjemme klokken 22, og klokken 01 måtte jeg sende en melding og spørre hva som skjer. Da sa han at han ikke kom hjem. Har absolutt ikke noe i mot at han er med vennene sine, men å gi beskjed om endringer når vi har en avtale syns jeg bare skulle mangle. Da blir han sinna og prøver seg på "gå inn på rommet og bli der". Noe som heller ikke er OK etter min mening, man snakker ikke sånn til folk, og i alle fall ikke for en så liten sak. Har sagt til han flere ganger at hvis han bare tar seg sammen og gir meg en klem og er rolig så blir det aldri ett problem, for jeg er alltid rolig i sånne situasjoner og kun ute etter å ha det bra og løse ting på en ordentlig måte. Hva gjør jeg? Han har aldri sagt unnskyld for noe i de 1,5 årene vi har vært sammen. Det inkluderer lyving, meldinger til jenter på byen når jeg ikke er der hvor han flørter og inviterer de på nach, aggresjon osv.. Anonymkode: dba0a...587 Han høres litt umoden og ego ut. Er du sikker på at han virkelig er interessert i å være i et forhold? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #4 Del Skrevet 24. juli 2018 1 minutt siden, Jentadi skrev: Han høres litt umoden og ego ut. Er du sikker på at han virkelig er interessert i å være i et forhold? Han er 24 år, og generelt veldig moden og voksen av seg. Er bare i "ubehagelige" kjæreste greier han blir en liten unge. Vi har det som regel bra, og får inntrykket av at han er interessert i å være i ett forhold. Jeg er den første kjæresten hans. Jeg tror kanskje han liker å være i ett forhold, men også vil ha friheten til å gjøre hva han vil - noe han har, så lenge han er ærlig, gir beskjeder hvis annet er avtalt og ikke er utro. Anonymkode: dba0a...587 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #5 Del Skrevet 24. juli 2018 Du har rett. Han vil ha fordelene med å være i et forhold, men friheten til å være singel. Umoden kalles det. Du får vurdere om dette er noe du ønsker å forholde deg til. Det er jo tydelig at han prioriterer seg selv foran dere som par på denne måten. Det er normal folkeskikk å gi beskjed om endrede avtaler. Og hvorfor skal han vente med å fortelle deg om kompisbesøk til 15 min før han må gå? Hvis grunnen ikke er at du har en tendens til å bli sjalu/sint/sur eller annet pga slike besøk, så tenker jeg at han har noe å skjule. Det er da ikke normalt at det skal være et problem å besøke kompiser. Anonymkode: 0626c...f1f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #6 Del Skrevet 24. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har rett. Han vil ha fordelene med å være i et forhold, men friheten til å være singel. Umoden kalles det. Du får vurdere om dette er noe du ønsker å forholde deg til. Det er jo tydelig at han prioriterer seg selv foran dere som par på denne måten. Det er normal folkeskikk å gi beskjed om endrede avtaler. Og hvorfor skal han vente med å fortelle deg om kompisbesøk til 15 min før han må gå? Hvis grunnen ikke er at du har en tendens til å bli sjalu/sint/sur eller annet pga slike besøk, så tenker jeg at han har noe å skjule. Det er da ikke normalt at det skal være et problem å besøke kompiser. Anonymkode: 0626c...f1f Nei det mener jeg og. Jeg ønsker så klart og være sammen med han, da han betyr alt for meg og mer. Jeg gir han alt hele tiden, men føler jeg ikke får noe særlig tilbake. Jeg vet han ikke er utro, i alle fall ikke fysisk - men om ønskene er der kan det vel fort skje. Prøver å ta opp sånne ting med han men han svarer bare ja, ja, ja, Ok. Anonymkode: dba0a...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 24. juli 2018 #7 Del Skrevet 24. juli 2018 Jeg hadde ikke orket dette i lengden. Jeg hadde sagt at enten må det skje endringer eller så ser du ingen annen utvei enn å gå. Du må ta hensyn til dine egne følelser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #8 Del Skrevet 24. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det mener jeg og. Jeg ønsker så klart og være sammen med han, da han betyr alt for meg og mer. Jeg gir han alt hele tiden, men føler jeg ikke får noe særlig tilbake. Jeg vet han ikke er utro, i alle fall ikke fysisk - men om ønskene er der kan det vel fort skje. Prøver å ta opp sånne ting med han men han svarer bare ja, ja, ja, Ok. Anonymkode: dba0a...587 Du gir ham alt og han er alt foe deg? Vil anbefale deg å få deg et eget liv! Anonymkode: ae0ee...d8d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #9 Del Skrevet 24. juli 2018 Hvorfor er du sammen med denne fyren? Anonymkode: 34faf...6d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #10 Del Skrevet 24. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten skriver meldinger til kompisen bak ryggen min og avtaler og møte han på natta når jeg sover. Dette er natten etter en krangel. Kompisen bor 45 min unna. Krangelen var ikke så veldig ille, men handlet om at han må gi beskjed når vi har avtaler og de blir endret: Han sa han skulle være hjemme klokken 22, og klokken 01 måtte jeg sende en melding og spørre hva som skjer. Da sa han at han ikke kom hjem. Har absolutt ikke noe i mot at han er med vennene sine, men å gi beskjed om endringer når vi har en avtale syns jeg bare skulle mangle. Da blir han sinna og prøver seg på "gå inn på rommet og bli der". Noe som heller ikke er OK etter min mening, man snakker ikke sånn til folk, og i alle fall ikke for en så liten sak. Har sagt til han flere ganger at hvis han bare tar seg sammen og gir meg en klem og er rolig så blir det aldri ett problem, for jeg er alltid rolig i sånne situasjoner og kun ute etter å ha det bra og løse ting på en ordentlig måte. Hva gjør jeg? Han har aldri sagt unnskyld for noe i de 1,5 årene vi har vært sammen. Det inkluderer lyving, meldinger til jenter på byen når jeg ikke er der hvor han flørter og inviterer de på nach, aggresjon osv.. Anonymkode: dba0a...587 Du må gratulere ham og si at han er flink på å lage drama. Men at du synes det er sløsing av din tid. Hvis du vil ha drama vil du ha drama tilpasset din smak. Drama som er litt mer givende. Ikke hans Harry-smak.... Anonymkode: 06e37...39a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #11 Del Skrevet 24. juli 2018 2 timer siden, Maleficenta skrev: Jeg hadde ikke orket dette i lengden. Jeg hadde sagt at enten må det skje endringer eller så ser du ingen annen utvei enn å gå. Du må ta hensyn til dine egne følelser. Jeg er med på hva du mener her, men har virkelig ikke lyst til å miste han. Vi har felles økonomi, driver bedrift sammen, bor sammen. Uten han må jeg ordne alt det alene, noe jeg ikke er klar for Anonymkode: dba0a...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #12 Del Skrevet 24. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du gir ham alt og han er alt foe deg? Vil anbefale deg å få deg et eget liv! Anonymkode: ae0ee...d8d Hva mener du? Har jo så klart mitt eget liv selvom jeg gir masse kjærlighet og elsker han??...?? Anonymkode: dba0a...587 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #13 Del Skrevet 24. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du sammen med denne fyren? Anonymkode: 34faf...6d8 Fordi jeg elsker han og har de veldig bra med han, sett bort i fra disse tingene. Anonymkode: dba0a...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #14 Del Skrevet 24. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du må gratulere ham og si at han er flink på å lage drama. Men at du synes det er sløsing av din tid. Hvis du vil ha drama vil du ha drama tilpasset din smak. Drama som er litt mer givende. Ikke hans Harry-smak.... Anonymkode: 06e37...39a Det er jo det jeg prøver å si Anonymkode: dba0a...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #15 Del Skrevet 24. juli 2018 "gå inn på rommet og bli der" , er det noe han sier til deg? Anonymkode: b30b2...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #16 Del Skrevet 24. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: "gå inn på rommet og bli der" , er det noe han sier til deg? Anonymkode: b30b2...5a1 Jepp, i går. aldri sagt det før og han måtte loe å aldri si det igjen - fortsatt ikke greit. Dette var i krangelen. Anonymkode: dba0a...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #17 Del Skrevet 24. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jepp, i går. aldri sagt det før og han måtte loe å aldri si det igjen - fortsatt ikke greit. Dette var i krangelen. Anonymkode: dba0a...587 Det sier en del da. Du er ikke det ulydige barnet hans. Dette ville jeg ikke ha funnet meg i. Anonymkode: b30b2...5a1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 24. juli 2018 #18 Del Skrevet 24. juli 2018 Helt ærlig tror jeg ikke dere har et ekte kjærlighetsforhold. Det kommer åpenbart frem, og han behandler deg, partneren, som om du skulle vært en drittunge. Det er ingen gjensidig respekt i forholde, og du burde ta deg selv i naken "Jeg elsker han", som jeg tror du ikke mener. Du er for positivt innstilt til den negative oppførselen ingen partner burde se seg nødt til å akseptere. Gjør det slutt, for det er garantert at han kommer til å gjøre det når han finner en dame han liker bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #19 Del Skrevet 24. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er 24 år, og generelt veldig moden og voksen av seg. Er bare i "ubehagelige" kjæreste greier han blir en liten unge. Vi har det som regel bra, og får inntrykket av at han er interessert i å være i ett forhold. Jeg er den første kjæresten hans. Jeg tror kanskje han liker å være i ett forhold, men også vil ha friheten til å gjøre hva han vil - noe han har, så lenge han er ærlig, gir beskjeder hvis annet er avtalt og ikke er utro. Anonymkode: dba0a...587 Du er den første kjæresten hans! Der har du svaret. Dere må finne en middelvei som passer begge. Det er tydelig at han vil farte når det passer han, han bryr seg lite om avtaler, han utagerer med sinnet, han vil gjerne ha i pose og sekk med andre jenter. Hva vil du og hva vil han ha ut av forholdet. Hva hadde vært perfekt for han og hvordan kan du også trives. Snakk om det så finner dere en løsning. Anonymkode: 967e0...a79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #20 Del Skrevet 24. juli 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er med på hva du mener her, men har virkelig ikke lyst til å miste han. Vi har felles økonomi, driver bedrift sammen, bor sammen. Uten han må jeg ordne alt det alene, noe jeg ikke er klar for Anonymkode: dba0a...587 Bruk han til det du trenger uten forventninger til noe mer da vel. Anonymkode: 967e0...a79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå