Gjest Daniella_ Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Jeg bruker nå alt i fra dermalogica, kun rens og krem da. Det som er er at rensen gir meg ingenting, så jeg vil gjerne gå over til shiseido's rens og shiseido's tonic. Men, jeg vil fortsette med kremen active moist fra dermalogica. Har det noe å si? Om man bruker en krem fra et annet merke?
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 Hudpleiere har ofte anbefalt meg rens og krem i ulike serier, så jeg nekter å tro at det har noen effekt utover at det ser fint ut på badehylla. Renseproduktene til Shiseido er dessuten kjempebra!
Gjest Daniella_ Skrevet 8. mars 2005 #3 Skrevet 8. mars 2005 Hudpleiere har ofte anbefalt meg rens og krem i ulike serier' date=' så jeg nekter å tro at det har noen effekt utover at det ser fint ut på badehylla. Renseproduktene til Shiseido er dessuten kjempebra![/quote'] Ja, jeg har også hørt bra om Shiseido, blandt annet mye skryt herifra. Så det skal bli deilig å få noen jeg føler gjør litt nytte for seg (noe jeg håper shiseido gjør). For jeg føler liksom ikke at Dermalogica sin dermal clay eller special cleansing gel gjør noe for huden min...
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #4 Skrevet 8. mars 2005 Jeg har renseskummet fra The Skincare-serien stående i dusjen, og det renser skikkelig bra uten å tørke ut slik skummende renser ofte gjør. Og det er skikkelig drøyt i bruk i tillegg.
Gjest Daniella_ Skrevet 8. mars 2005 #5 Skrevet 8. mars 2005 Okey. Da får jeg bare løpe å kjøpe. Takk
Gjest Aurélie Skrevet 8. mars 2005 #6 Skrevet 8. mars 2005 Mange produsenter hevder at for å oppnå full effekt av et produkt, så bør man bruke både rens og kremer i samme produktserie, fordi produktene utfyller hverandre. Om dette faktisk stemmer, eller om det først og fremst blir sagt for å selge mer, vites ikke.. Du må nok prøve deg fram og gå for de produkter som funker best for din hud, uavhengig av merke.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #7 Skrevet 8. mars 2005 Lilith, er det du som kalte deg Ethereal før...? Er bare nysgjerrig. Synes du svarer så profft ofte slik som henne!
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #8 Skrevet 9. mars 2005 Jeg bruker forskjellige merker til fukt og rens og er fornøyd med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå