Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er relativt ny i jobben og en av de jeg har mest med å gjøre på jobb ser jeg relativt ofte stirre på meg. Jeg pleier å smile, men da bare snur hun seg. Jeg har tenkt at hun "hviler" øynene og ikke tenker over det, og jeg begynte å si "hei,var det noe?" i en veldig hyggelig tone, og da sier hun "nei?" så spøker jeg det bort og sier "Åja, du så sånn på meg så trodde jeg hadde noe i ansiktet eller noe skjønner du, haha". Hun svarer ikke på dette, bare ser tomt på meg og snur seg. Hun følger meg med blikket og det er rett og slett ubehagelig og stopper ikke. 

Hva ville dere gjort? Jeg synes virkelig ikke noe om det, føler meg skikkelig ukomfortabel og spesielt siden jeg er ny. 

Anonymkode: c8d56...212

Videoannonse
Annonse
Gjest førstedamen
Skrevet

Stirr tilbake når hun sitter å konsentrerer seg. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er relativt ny i jobben og en av de jeg har mest med å gjøre på jobb ser jeg relativt ofte stirre på meg. Jeg pleier å smile, men da bare snur hun seg. Jeg har tenkt at hun "hviler" øynene og ikke tenker over det, og jeg begynte å si "hei,var det noe?" i en veldig hyggelig tone, og da sier hun "nei?" så spøker jeg det bort og sier "Åja, du så sånn på meg så trodde jeg hadde noe i ansiktet eller noe skjønner du, haha". Hun svarer ikke på dette, bare ser tomt på meg og snur seg. Hun følger meg med blikket og det er rett og slett ubehagelig og stopper ikke. 

Hva ville dere gjort? Jeg synes virkelig ikke noe om det, føler meg skikkelig ukomfortabel og spesielt siden jeg er ny. 

Anonymkode: c8d56...212

Du har spurt, hun har svart. Gi faen i det. 

Anonymkode: 875a8...c7f

• Liker 2
Skrevet

Hvis hun gjør det bevisst, synes jeg mer synd på henne, og hun kan umulig ha det bra. Da er det hun som er problemet, ikke deg. I andre tilfeller kan det jo vær at du bare innbiller deg det. Mulig hele greien er en misforståelse. Uansett ikke tenk på å «ta tilbake». 

Jeg skjønner at det kan virke litt ubehagelig, men dette høres ikke ut som noe som en vanig person hadde gjort. Mulig du kan konfrontere andre om det? I form av at du uskyldig spør: Synes du hun stirrer mye, eller at hun har noen intense øyne.

Lykke til.

Gjest studentmammaen
Skrevet (endret)

Si: "si meg , trenger du nye briller ?🤔"

Neida,jeg kan aldri tro voksne mennesker driver å stirrer på hverandre uren grunn..? Kanskje kollegaen synes du har pene klær , eller ønsker kontakt med deg?

Endret av studentmammaen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...